Auteur Topic: Meest achterbakse deelnemer ooit?  (gelezen 52074 keer)

Offline mic1

• Forumlid
Re: Meest achterbakse deelnemer ooit?
« Reactie #100 Gepost op: 3-11-2008, 16:12:14 »
oo oo ik kan me inderdaad Chico wel herrineren, maar geen Carl of John

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #101 Gepost op: 3-11-2008, 16:16:19 »
oo oo ik kan me inderdaad Chico wel herrineren, maar geen Carl of John

;D

Weet je dan nog dat Chico eten stal en dat er een kandidaat achter Chico aan ging rennen toen? Dat was nou Carl  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline mic1

• Forumlid
« Reactie #102 Gepost op: 3-11-2008, 16:18:51 »
nog meer hulde aan Chico, en gossimikkie wat laat je je dan kennen

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #103 Gepost op: 3-11-2008, 16:26:46 »
;D

Weet je dan nog dat Chico eten stal en dat er een kandidaat achter Chico aan ging rennen toen? Dat was nou Carl  ;D

Ik lees net even het één en ander terug op het forum van dat jaar en ik kwam een grappig topic tegen, met voorspellingen over het verder verloop van de expeditie.
Een hoop klopte niet, ;D maar de voorspelling dat Carl en Chico het niet goed met elkaar zouden gaan vinden, is helemaal uitgekomen!  ::rofl::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline mic1

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 3-11-2008, 16:30:36 »
haha, erg grappig

Offline ekeiramenna

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 9-11-2008, 22:08:45 »
Yin en Hans spannen de kroon!!!!Hiukwan is hen gewoon te slim afgeweest en dat kunnen ze niet hebben. Hun "doortrapte" complot is om zeep geholpen. En dan durft die achterbakse troela ook nog aan Hiu en Sharton te vragen waarom ze dat niet gezegd heeft...whahahahahaha...en zij is niet eens blond ::pinokkio::

Ik vind het helemaal geweldig wat die meiden gedaan hebben!!! Volgende keer Yin er uit  ::zwaai::en dan mag wat mij betreft Hiukwan winnen. ::rofl::

Offline elanski

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 19-11-2008, 23:49:13 »
John was by far de meest afschuwelijke persoon ever die op zo'n eiland heeft rondgelopen. Ik weet nog dat hij tegen Esther zei dat ze het nooit zou maken in het leven en nog veel moest leren. Heeft iemand nog iets van John vernomen? Esther ben ik nog eens op tv tegen gekomen met haar eigen bedrijf. Klonk toen erg goed. Zij is er dus wel degelijk gekomen. Absoluut, John is de grootste graftak ooit.

Offline xj900s

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 20-11-2008, 07:03:42 »
John was by far de meest afschuwelijke persoon ever die op zo'n eiland heeft rondgelopen. Ik weet nog dat hij tegen Esther zei dat ze het nooit zou maken in het leven en nog veel moest leren. Heeft iemand nog iets van John vernomen? Esther ben ik nog eens op tv tegen gekomen met haar eigen bedrijf. Klonk toen erg goed. Zij is er dus wel degelijk gekomen. Absoluut, John is de grootste graftak ooit.
Helemaal mee eens! Ik heb me nog nooit zo zitten verbijten voor de tv als toen met John.
Ik zou wel es willen weten of hij daar nu nog last van heeft. Wordt hij nog herkent op straat of in de kroeg en krijgt hij nog opmerkingen over dat ER verhaal van hem.

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 20-11-2008, 09:29:15 »
Volgende keer Yin er uit  ::zwaai::en dan mag wat mij betreft Hiukwan winnen. ::rofl::

Het zou heel leuk zijn mocht HiuKWan de finale tegen Hans moeten opnemen, dan krijgt zij alle stemmen behalve 2.... (Gert T en Yin)

Offline ekeiramenna

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 20-11-2008, 10:53:31 »
Het zou heel leuk zijn mocht HiuKWan de finale tegen Hans moeten opnemen, dan krijgt zij alle stemmen behalve 2.... (Gert T en Yin)

::jaja:: Jaaaaaaaa, ik hoop het voor haar!! Ik gun het die Hans echt niet meer. ::ohno::

Offline Vladivostok

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 20-11-2008, 11:03:47 »
John en Carl waren vreselijk, maar het mooie van dat jaar was dat uiteindelijk boontje om zijn loontje kwam. Iedereen wilde al zijn stemmen opgeven om Carl er uit te krijgen ook al betekende het dat Marnix de enige was die nog kon stemmen via die extra stem die hij kreeg.

Hans en Yin worden niet gestopt en dat is hééél irritant!

Offline LocoH

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 20-11-2008, 16:31:07 »
::niet-ok:: John & Carl   ::ohno::

Zonder twijfel DIK bovenaan in de meeste walgende ER kandidaten ooit  >:(

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 29-11-2008, 17:15:37 »
::niet-ok:: John & Carl   ::ohno::

Zonder twijfel DIK bovenaan in de meeste walgende ER kandidaten ooit  >:(

John en Carl waren niet zo zeer achterbaks, des te meer walgelijk.

Ik denk dat Hans weldegelijk de trofee krijgt, en Yin zal trots op hem zijn. ::jaja:: ::tandpastasmiley::
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 29-11-2008, 19:50:58 »
John en Carl zullen we morgen nog wel tegenkomen in de jury... in ieder geval twee stemmen voor Hans of Yin...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 30-11-2008, 09:08:58 »
John en Carl zullen we morgen nog wel tegenkomen in de jury... in ieder geval twee stemmen voor Hans of Yin...

Zouden ze wel durven komen?  ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline ekeiramenna

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 30-11-2008, 21:58:03 »

Zouden ze wel durven komen?  ::)

Als Hans durft te komen dan durven die 2 het ook hoor!!
Petje af voor Hiu: ::tandpastasmiley:: voor mij is zij de echte winnaar!!! ::bravo::

Weer een Robinson expeditie afgerond. Na het eerbetoon aan Ernst Paul na afloop van deze finale blijkt eens te meer dat Expeditie Robinson nooit meer hetzelfde zal zijn...

Voor de overige crew-leden: heel veel sterkte voor de komende tijd!!!

Offline Buis

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 30-11-2008, 22:42:46 »
Het lijkt mij duidelijk wie de meest achterbakse deelnemer is, iig van dit jaar: Hans die glashard liegt, de bewijzen werden vertoond...  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
Ongelofelijk dat deze toch niet domme man zich niet wakker liet schudden door alle spiegels die hem voorgehouden werden. Keer op keer alle kritiek weerleggen en anderen (bijvoorbeeld tussen de regels door de montage) de schuld geven.  ::kots::

Offline ekeiramenna

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 1-12-2008, 08:46:48 »

Ongelofelijk dat deze toch niet domme man zich niet wakker liet schudden door alle spiegels die hem voorgehouden werden. Keer op keer alle kritiek weerleggen en anderen (bijvoorbeeld tussen de regels door de montage) de schuld geven.  ::kots::

Kan ik me ook wel weer iets bij voorstellen...hij moet wel met zichzelf leven.. ::rofl::

Hij kent alleen zijn eigen waarheid....Hiu laat als jongste van de expeditie zien over meer inlevingsvermogen te beschikken dan Hans met zijn "levenservaring" van 48 jaar!!!

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 1-12-2008, 09:21:36 »
Na de finale te hebben gezien, ga ik toch voor Hans.

Voor crew en presentatie je leugens volhouden  ::niet-ok:: en je zelf verkondigen als eerlijk, open en betrouwbaar en de vinger wijzen naar HiuKwan over waarden en normen  ::pinokkio:: ::pinokkio:: ::pinokkio::

Offline Blaster65

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 8-12-2008, 00:56:02 »

100% mee eens. Wat vond ik het schitterend dat ze die eerste kaarsproef won van John "dekselse meid" en wat heb ik mij zitten ergeren toen ze die tweede kaarsproef verloor.