Hulde aan de kandidaten van "Strijd der Titanen".
Millesime, het spijt me, maar ik snap echt niks van jou: volgens mij wordt je nu een beetje verblind door nostalgie, het "vroeger was alles beter-gevoel".
Je prijst de kandidaten van de Strijd der Titanen in zijn algemeenheid, terwijl juist dat seizoen doorgestoken kaart bleek te zijn: kandidaten hadden al vóór het programma complotten gesmeed, om er voor te zorgen dat ze samen met hun 'jaargenoten' de finale zouden halen (met name Jennifer, Richard en Pieter, en Frank als 'aanhangsel'). Als er íets slecht was, was dat het wel, want het kan toch niet de bedoeling van ER zijn dat er al stemafspraken voor aanvang van het programma zijn.
En dat je zegt dat er dit seizoen een winnaar uit de bus komt 'waar de meesten niet achter staan', is ook nergens op gebaseerd:
Ten eerste weten we de winnaar nog niet. Ten tweede kunt je niet voor anderen spreken (en ook niet voor 'de meesten'). Jouw favorieten zijn de mijnen niet, en dat is maar goed ook, anders werd het saai.
Maar er komt bij dus nooit een winnaar uit de bus waar iedereen blij mee is.
Dat zou ook buitengewoon saai zijn, als van tevoren altijd al vast stond dat het een mega-happy end wordt.