Auteur Topic: Meest achterbakse deelnemer ooit?  (gelezen 52076 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Meest achterbakse deelnemer ooit?
« Reactie #80 Gepost op: 29-10-2008, 13:41:11 »
Dag TessaLondon, gefeliciteerd met je verjaardag  ::jarig:: ::feest::

Ik vind het juist wel mooi, dit gedoe, zit er heerlijk van te genieten. Super toch, dat geerger aan bepaalde mensen  ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 29-10-2008, 14:32:28 »

Misschien dat er volgend jaar wat aangedaan kan worden,

Komt er wel "volgend jaar " ? Voor mij hoef het niet meer, na het overlijden van Ernst-Paul... Niemand kan hem, in mijn ogen, vervangen voor dit programma. Het was "zijn" programma.

zo is ER nooit begonnen en na mijn inziens is dit ook niet waar het programma om gaat.

Je merkte wel dat Ernst-Paul er ook niet mee kon lachen: eerst na het afvallen van Prince en na het wegvallen van Kyra vond hij het ook erg dat zo'n "sterke" meid weggestemd werd.
Ja.... mij doet het pijn dat juist nu bij de laatste editie van EP er misschien één winnaar uit de bus komt waar de meesten niet achterstaan...
Hulde aan de kandidaten van "Strijd der Titanen".

Offline reaver

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #82 Gepost op: 29-10-2008, 15:02:18 »
Komt er wel "volgend jaar " ? Voor mij hoef het niet meer, na het overlijden van Ernst-Paul... Niemand kan hem, in mijn ogen, vervangen voor dit programma. Het was "zijn" programma.

Met alle respect voor EP, men moet deze man niet proberen te vervangen, maar zijn 'levenswerk' moet juist opgevolgd worden als eerbetoon...
« Laatst bewerkt op: 29-10-2008, 15:04:35 door reaver »

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 29-10-2008, 15:18:50 »

Nou, dat is ook wel een beetje overdreven toch? Zo enorm veel is hij per aflevering nou ook weer niet in beeld.

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 29-10-2008, 17:18:00 »
Met alle respect voor EP, men moet deze man niet proberen te vervangen, maar zijn 'levenswerk' moet juist opgevolgd worden als eerbetoon...

Ja maar dan wel terug een echt survival programma en niet opgevuld met steeds wederkerige complotten en achterbaks gedoe....

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 29-10-2008, 17:25:33 »
Ja maar dan wel terug een echt survival programma en niet opgevuld met steeds wederkerige complotten en achterbaks gedoe....

Is er ooit een seizoen geweest waarin het alleen om survival draaide, en waarin er geen stemafspraken zijn gemaakt, vriendjes de hand boven het hoofd gehouden, etc.?

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #86 Gepost op: 29-10-2008, 17:51:27 »
Oh wat lijkt me dat leuk -.-
First you go backwards, but then forwards again

Offline TessaLondon

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 29-10-2008, 18:38:54 »
Dag TessaLondon, gefeliciteerd met je verjaardag  ::jarig:: ::feest::

Dank je wel, erg leuk zo'n reactie!!

En je hebt ook gelijk dat er in elke reeks van ER gedraai enzo is/was maar ik vind het extreem dit jaar en ook niet op de meest fraaie manier!! Ik hoop wel dat er volgend jaar nog een reeks van ER komt, ook als lof tegenover Ernst-Paul en de rest van de crew. In opzet is en blijft het een erg leuk programma, alleen jammer dat er dit jaar teveel achterbaks gedoe in zit! :\'(

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #88 Gepost op: 29-10-2008, 19:34:16 »
Hulde aan de kandidaten van "Strijd der Titanen".

Millesime, het spijt me, maar ik snap echt niks van jou: volgens mij wordt je nu een beetje verblind door nostalgie, het "vroeger was alles beter-gevoel". ;) ;)

Je prijst de kandidaten van de Strijd der Titanen in zijn algemeenheid, terwijl juist dat seizoen doorgestoken kaart bleek te zijn: kandidaten hadden al vóór het programma complotten gesmeed, om er voor te zorgen dat ze samen met hun 'jaargenoten' de finale zouden halen (met name Jennifer, Richard en Pieter, en Frank als 'aanhangsel'). Als er íets slecht was, was dat het wel, want het kan toch niet de bedoeling van ER zijn dat er al stemafspraken voor aanvang van het programma zijn.
En dat je zegt dat er dit seizoen een winnaar uit de bus komt 'waar de meesten niet achter staan', is ook nergens op gebaseerd:
Ten eerste weten we de winnaar nog niet. Ten tweede kunt je niet voor anderen spreken (en ook niet voor 'de meesten'). Jouw favorieten zijn de mijnen niet, en dat is maar goed ook, anders werd het saai.
Maar er komt bij dus nooit een winnaar uit de bus waar iedereen blij mee is.
Dat zou ook buitengewoon saai zijn, als van tevoren altijd al vast stond dat het een mega-happy end wordt.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 30-10-2008, 11:32:20 »
Om KD nog even aan te vullen: ik kwam in het SdT board ongeveer dezelfde discussie tegen  ;)

Ilona ---> terechte exit?

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #90 Gepost op: 30-10-2008, 11:41:29 »
Hans dingt zeer sterk mee naar deze titel. Hij lijkt slechts doordrongen door het idee om te winnen middels achter-de-rug-tactieken. Maar goed hij strijd zich tegenwoordig ook weer gek tijdens proeven, dat terwijl hij zelfs die munt achter de hand heeft en denkt dat hij er zeker niet uitgestemd wordt. Dus een winnaarsmentaliteit heeft ie ook. Maar t is een schurk, dat zeker.  ::jaja::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #91 Gepost op: 1-11-2008, 16:19:55 »
Nou, dat is ook wel een beetje overdreven toch? Zo enorm veel is hij per aflevering nou ook weer niet in beeld.

Het was inderdaad wel het programma van EP, en dat hij niet veel in beeld was wil niet zeggen dat hij niet met het programma bezig was. Achter de schermen/camera was EP constant bezig met het programma, en zal voor een eventule opvolger moeilijk worden om in de voetsporen van EP te stappen. Wellicht krijgt het programma met een opvolger wel een nieuw wending en wellicht een (gedeeltelijk) nieuw concept, maar laten we hopen dat ER in ieder geval voort zal gaan in welke vorm dan ook.
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #92 Gepost op: 1-11-2008, 16:42:34 »
Dat complotten smeden herken ik van een ander programma.

In het programma Oberon stond het enkele afleveringen op voorhand ook vast wie het programma beslist niet MOCHT winnen, er was een groepje van 4 waar je dus niet tussen kwam. Het was zo jammer dat het in de finale toen, eigenlijk al voor de eind-opdracht een gelopen race bleek te zijn.

Aan de andere kant: stel je dit soort programma's eens voor ZONDER complotten, dan zit je elkaar ook angstvallig in de gaten te houden.

Offline cb en rv

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 2-11-2008, 12:01:44 »
Mijn antwoord op deze vraag luidt volmondig: HANS!!!!!!!! Mijn nekharen gaan recht overeind staan van deze "man"!

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 2-11-2008, 12:16:31 »
 Complotten mogen er zijn, maar niet op een achterbakse manier zoals Hans en Yin altijd zijn... Yin neemt eerst Geert als vriend en dan dumpt ze hem voor Hans en de andere Geert.... Dat je niet op je beste vrienden stemt kan ik inkomen maar blijf aub altijd eerlijk...

Offline Hatch

• Winnaar pool ER 2008
  • Forumlid
  • The snake
« Reactie #95 Gepost op: 2-11-2008, 14:52:24 »
Complotten mogen er zijn, maar niet op een achterbakse manier zoals Hans en Yin altijd zijn... Yin neemt eerst Geert als vriend en dan dumpt ze hem voor Hans en de andere Geert.... Dat je niet op je beste vrienden stemt kan ik inkomen maar blijf aub altijd eerlijk...

Gelukkig bepaal jij dat niet.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #96 Gepost op: 2-11-2008, 22:16:35 »
Yin ::jaja::

Offline l3art

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 2-11-2008, 22:43:17 »
Ik zal wel beinvloed zijn door afgelopen aflevering,
maar Hans en Yin hebben voor mij toch een mooie gedeelde eerste plaats als het op achterbaksheid aankomt.
Met zo'n kandidaten verliest Expeditie Robinson alle glans, jammer genoeg.

Juist niet!
Het tacktische gedeelte vind ik juist het leukste!

Heeft iemand wat linkjes over de 'John en Carl', over die twee werd in het begin van het topic nogal gespeculeert.
Wat hebben die dan uitgespookt?

;D ;D ;D
On-topic: Meest achterbakse deelnemer 2008 is voor mij Hans
De meest achterbakse ooit weet ik niet.
« Laatst bewerkt op: 2-11-2008, 22:47:46 door l3art »

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 2-11-2008, 23:23:06 »
na vanavond twijfel ik niet meer...
hans is toch eigenlijk meer een domme narcist...

de enige echt meest achterbakse t*** ever is Yin......period!!!!

eerst mensen af en aanvallen en ze vervolgens gaan troosten..en dan dat continue minzame lachje van haar en dat gezever over hoe trots anderen mensen op zichzelf mogen zijn dat ze zover gekomen zijn

yin staat synoniem voor mensen een mes in je rug steken hoor...

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #99 Gepost op: 3-11-2008, 09:44:23 »
Heeft iemand wat linkjes over de 'John en Carl', over die twee werd in het begin van het topic nogal gespeculeert.

Lees deze topics maar eens door:  ;D

John
Carl
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.