Auteur Topic: Meest achterbakse deelnemer ooit?  (gelezen 52085 keer)

Offline Rogue

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Meest achterbakse deelnemer ooit?
« Reactie #60 Gepost op: 21-10-2008, 19:53:54 »
Inderdaad ja! Snap niet dat men hier Mick opnoemt ::ohno:: Mick was juist heel open en speelde het spel heel fair. In mijn ogen is een achterbakse kandidaat iemand als Yin of Hans, die in je gezicht lachen en lief doen en vervolgens achter je rug om een complot tegen je smeden. En daarover ook nog eens gaan liegen ook ::pinokkio:: Sneue figuren allebei. die horen in mijn rijtje thuis net als: Keo(bijna vergeten idd), Carl (John vond ik wel direct, wel een hufter maar niet achterbaks naar mijn mening), en aan het rijtje meelopers komt nooit een einde. Snap ook niet dat Robins naam genoemd word of Gio. Robin was wel erg slim maar speelde wel fair.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #61 Gepost op: 21-10-2008, 20:04:55 »
marleen denk ik toch in 2005

maar die john, zelfs een tijd erna toen in de studio, bleef hij gewoon gemeen en bij zijn mening,tegenover esther..

maar ze nam in die show toch ook echt op een goede manier wraak op hem.

John moest ik niet vanwege zijn achtergrond: ´hij hoefde niet te werken voor zijn geld, kon zijn leven inrichten zoals hij wilde, zonder daarvoor een poot uit te steken, en dat liet ie herhaaldelijk merken ook. Juist vanwege DIE houding moest ik hem niet. Een klojo in het kwadraat zogezegd. Ja, Carl was op een andere manier vervelend.

Was het niet die serie waarin afleveringen lang dat aapje een prominente rol speelde? Dat beest vond ik 100 keer leuker dan die twee. Jatte nog voedsel ook, waarvoor 1 van genoemde heerschappen het diertje zelfs wilde straffen.
« Laatst bewerkt op: 21-10-2008, 20:06:52 door Bodejos »

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 22-10-2008, 11:29:31 »

Was het niet die serie waarin afleveringen lang dat aapje een prominente rol speelde? Dat beest vond ik 100 keer leuker dan die twee. Jatte nog voedsel ook, waarvoor 1 van genoemde heerschappen het diertje zelfs wilde straffen.

Jaja! Chico!

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #63 Gepost op: 22-10-2008, 12:39:12 »

Jaja! Chico!

Dat was echt fantastisch ::rofl::

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 23-10-2008, 11:18:47 »
John moest ik niet vanwege zijn achtergrond: ´hij hoefde niet te werken voor zijn geld, kon zijn leven inrichten zoals hij wilde, zonder daarvoor een poot uit te steken, en dat liet ie herhaaldelijk merken ook. Juist vanwege DIE houding moest ik hem niet. Een klojo in het kwadraat zogezegd. Ja, Carl was op een andere manier vervelend.

Was John geen rentenier of zo? Misschien dat hij wel 35 jaar hard gewerkt heeft en daar nu de vruchten van plukt?
Nog even niks.

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 23-10-2008, 13:05:57 »
Was John geen rentenier of zo? Misschien dat hij wel 35 jaar hard gewerkt heeft en daar nu de vruchten van plukt?

Klopt, die was inderdaad rentenier. Maar ook de oom van Ellemieke Vermolen, en wat ik heb gehoord/gelezen etc. kan me vergissen) gaat er wel wat geld om in die familie.....

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #66 Gepost op: 23-10-2008, 13:26:02 »
Wat grappig, hoe weet je dat?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 23-10-2008, 13:47:57 »
Wat grappig, hoe weet je dat?

Ergens gelezen volgens mij. Maar ik dacht dat het toendertijd hier op het forum ook wel rondgegaan is... Weet het niet meer helemaal zeker  ???

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #68 Gepost op: 24-10-2008, 14:53:56 »
Wat mij stoorde in John, was niet het feit dat ie rentenier was, dat heeft ie ook gezegd, en ook niet dat er heel wat geld bij hem en bij hem in de familie zit.

Mij stoorde vooral het feit dat ie daar te pas en te onpas mee strooide, dat ie het avontuur dat ER heet, niet aanging om het geld, want dat had ie helemaal niet nodig. Maar hij deed er dan nog een schepje bovenop door zich ook te gedragen als iemand die niet op een euro hoefde te kijken.

Dat ie voor die houding is afgestraft, vind ik dan niet meer dan terecht.

Offline Crummie

• Forumlid
  • Carpe noctem
« Reactie #69 Gepost op: 26-10-2008, 22:02:13 »
In mijn ogen is een achterbakse kandidaat iemand als Yin of Hans, die in je gezicht lachen en lief doen en vervolgens achter je rug om een complot tegen je smeden. En daarover ook nog eens gaan liegen ook ::pinokkio:: Sneue figuren allebei.

Eindelijk iemand die Yin noemt!!! Wat een vals kreng is dat, niet te geloven. Hoe de wind waait, staat der vlechtje. BAH  ::niet-ok:: Mooi de vraag vanavond in de proef: "Wie is er het minst welkom op de reunie van Expeditie Robinson 2008?" YIN!!!  ::rofl::

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: 26-10-2008, 22:27:13 »
inderdaad Crummie,,...

ik ga ook voor Yin.....

meest achterbaks, meest irritant en meest arrogant EVER!!!!!!!!!!

hoe ze soms erbij zit alleen al..... bijvoorbeeld vandaag toen Hans de proef had gewonnen en nadacht over wie er met hem mee mocht naar de 'welness' behandeling...

Yin zat als een koninginnetje op haar troon overtuigd van het feit dat ze gekozen zou worden met dat minzame hautaine lachje van haar te wachten...

echt, zum kotzen...

of vandaag..dat ze in dat gras liggen ... yuk!!!

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 26-10-2008, 22:29:08 »
overigens is Hans bij mij een goede tweede...
maar die vind ik vooral ook heel zielig...

dat is net een klein kind, die een spelletje ontdekt heeft waar hij eindelijk eens bij kan winnen..
de gelukzaligheid van het feit dat hij ein-de-lijk ook eens meetelt straalt er van af...

:\'(

Offline Crummie

• Forumlid
  • Carpe noctem
« Reactie #72 Gepost op: 27-10-2008, 07:16:25 »
Hans is zeker een goede tweede. Toch denk ik (hoop ik) dat hij het terug in zijn gezicht krijgt. De deelnemers hebben inmiddels aardig door hoe hij het spel speelt. Maar Yin gaat gewoon weer met de rest meewaaien, let maar op. IEUW, wat een vieze draaikont.

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 27-10-2008, 23:22:33 »
Inderdaad ja! Snap niet dat men hier Mick opnoemt ::ohno:: Mick was juist heel open en speelde het spel heel fair. In mijn ogen is een achterbakse kandidaat iemand als Yin of Hans, die in je gezicht lachen en lief doen en vervolgens achter je rug om een complot tegen je smeden. En daarover ook nog eens gaan liegen ook ::pinokkio:: Sneue figuren allebei. die horen in mijn rijtje thuis net als: Keo(bijna vergeten idd), Carl (John vond ik wel direct, wel een hufter maar niet achterbaks naar mijn mening), en aan het rijtje meelopers komt nooit een einde. Snap ook niet dat Robins naam genoemd word of Gio. Robin was wel erg slim maar speelde wel fair.

Rogue ik ben het volledig met je eens... Leuke avatar trouwens, Frank was ook altijd een van mijn favo's..... Het was ook mijn leukste Robinson jaar.... Mick,Klaar,Frank,Peter...
Dat waren Robinson tijden... Maar nu...  ::ohno::

Offline L..

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 27-10-2008, 23:29:04 »
Ik zal wel beinvloed zijn door afgelopen aflevering,
maar Hans en Yin hebben voor mij toch een mooie gedeelde eerste plaats als het op achterbaksheid aankomt.
Met zo'n kandidaten verliest Expeditie Robinson alle glans, jammer genoeg.

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #75 Gepost op: 28-10-2008, 19:17:45 »
Rogue ik ben het volledig met je eens... Leuke avatar trouwens, Frank was ook altijd een van mijn favo's..... Het was ook mijn leukste Robinson jaar.... Mick,Klaar,Frank,Peter...
Dat waren Robinson tijden... Maar nu...  ::ohno::

Ja toch? ik mis die tijden man, echt vond Mick altijd wel lachen, net als klaar, robin, ryan ( gio + bananen haha ) en frank. Hou van sociale mensen als Frank, die voor iedereen klaar staan en het spel toch wel spelen en ook tactisch maar die geen mensen in hun rug steken en liegen in iemands gezicht.
Jij hebt ook een leuke avatar  ;)
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #76 Gepost op: 28-10-2008, 22:52:09 »
Citaat
die geen mensen in hun rug steken en liegen in iemands gezicht.

en jij noemt gio in dit verband???
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 29-10-2008, 10:08:23 »
en jij noemt gio in dit verband???

Ik denk in negatieve zin.

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 29-10-2008, 11:21:00 »
Ik denk in negatieve zin.

Lijkt me ook ja! Gio was  ::pinokkio::

Offline TessaLondon

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 29-10-2008, 13:38:53 »
Ik zal wel beinvloed zijn door afgelopen aflevering,
maar Hans en Yin hebben voor mij toch een mooie gedeelde eerste plaats als het op achterbaksheid aankomt.
Met zo'n kandidaten verliest Expeditie Robinson alle glans, jammer genoeg.

Ben ik het 100% mee eens, ik heb mij nog nooit zo zitten ergeren als dit jaar! Vreselijk, wat een achterbaks gedoe, ik spuug erop. Je hebt ook helemaal gelijk dat ER zo niet erg leuk meer is om naar te kijken. Misschien dat er volgend jaar wat aangedaan kan worden, maar niet meer dit vieze spelletje, zo is ER nooit begonnen en na mijn inziens is dit ook niet waar het programma om gaat.