Auteur Topic: Meest achterbakse deelnemer ooit?  (gelezen 52054 keer)

Offline Narya

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Meest achterbakse deelnemer ooit?
« Reactie #40 Gepost op: 15-10-2008, 01:05:25 »
Eentje die ik (gelukkig) bijna vergeten was: Keo. Hij had een hekel aan Olivier en confronteerde hem er niet mee, maar zorgde nadat hij was afgevallen er wel voor dat Olivier ER 2002 verloor door de andere afvallers te overtuigen niet op hem te stemmen.

Ja, inderdaad, dat was wel laag, zeg!

Offline Richard™²

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 15-10-2008, 01:29:11 »
John, hands down.

Zelden zo jammer gevonden dat ik dat jaar niet geselecteerd was, die clown had ik ter plaatse tot op het bot afgebrand.
† Rust zacht Eepee †

Offline ItsAnne

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #42 Gepost op: 15-10-2008, 08:08:41 »
Lenny?  ::oink:: Ik vond Lenny helemaal niet achterbaks, ik vond Olga veel achterbakser, en jij bent er dus ook ingetrapt! Oh Olga was zo zielig, en zij heeft zich zo fantastisch helemaal alleen op een eiland gered ::kots:: Ze was zo achterbaks en lullig tegen iedereen die na haar op dat eiland kwam, behalve die zitzakkenkoning dan. En wonder boven wonder vonden die mensen ook nog dat Olga een finaleplaats verdiende  :-X

Ik ben het toch wel met Peking-Robinson eens. Ik zat me ook ontzettend te irriteren aan Lenny! Maar roepen dat ie met de sterkste in de finale wilde staan (want daar kwam hij toch zeker ook terecht! ;)) en dan vervolgens Ignace wegstemmen in plaats van Bernadette....
En vervolgens in de finale uitzending al zo praten alsof hij al gewonnen had (waarop EP zei: hoho Lenny, eerst maar eens kijken of je wel de winnaar bent). Nee, geen leuk mannetje....... ::niet-ok::

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 15-10-2008, 12:40:45 »
Ieder heeft zijn interpretatie en gevoelswaarde bij de term 'achterbaks'

John en Carl waren naar mijn gevoel echter onbeschoft en respectloos.

Lenny is een beetje een geval apart, hij heeft dit zo uitgespeeld om zich ter verzekeren van een finaleplaats, men zal nooit weten of Ignazio diezelfde gedachtegang zou hebben gehad... Op de onthullende show bleek alles toch terug koek en ei te zijn tussen die 2.

Iedereen zal wel eens geroddeld hebben achter iemand ander zijn/haar rug. Het gaat hem volgens mij ook om de manier. En of het dan al dan niet netjes uitgepraat gaat worden.  vb; je betrapt iemand op leugens, je confronteert hem/haar hiermee en die persoon blijft heel de boel  ontkennen, dan is dat voor mij de term achterbaks waard. 

« Laatst bewerkt op: 16-10-2008, 00:54:06 door reaver »

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #44 Gepost op: 15-10-2008, 12:43:11 »
Ieder heeft zijn interpretatie en gevoelswaarde bij de term 'achterbaks'

John en Carl waren naar mijn gevoel echter onbeschoft en respectloos.

Lenny is een beetje een geval apart, hij heeft dit zo uitgespeeld om zich ter verzekeren van een finaleplaats, men zal nooit weten of Ignazio diezelfde gedachtegang zou hebben gehad... Op de onthullende show bleek alles toch terug koek en ei te zijn tussen die 2.

Iedereen zal wel eens geroddeld hebben achter iemand ander zijn/haar rug. Het gaat hem volgens mij ook om de manier. En of het dan al dan niet netjes uitgepraat gaat worden.  bv als je iemand betrapt op leugens en hiermee confronteert en die persoon  blijft heel de boel ontkennen. Dat is voor mij de term achterbaks waard. 

Mooi verwoord. Kan ik helemaal in meegaan. ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #45 Gepost op: 15-10-2008, 19:59:56 »
als je had gevraagd 'wie is de meest arrogante deelnemer ooit' dan had ik Hans gezegd ;D

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #46 Gepost op: 16-10-2008, 18:14:02 »
Poe Poe, ik wordt gelukkig nog niet genoemd  ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 16-10-2008, 18:22:01 »

Ah nee yoh, waarom ook... ik moest over het algemeen wel met je lachen eigenlijk ::jaja:: (buiten de eerste keren dan toen vond ik je maar een beste stuurman aan de wal ;))
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 16-10-2008, 19:10:52 »

Nee natuurlijk niet! Een rare kwibus was je wel, maar achterbaks niet.  ;)

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
« Reactie #49 Gepost op: 16-10-2008, 19:50:45 »
marleen denk ik toch in 2005

maar die john, zelfs een tijd erna toen in de studio, bleef hij gewoon gemeen en bij zijn mening,tegenover esther..

dat kranten artikel. ja hoooor.. wat een onzin om daar nog een keer het nieuws mee te willen halen.. ::oink::
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 17-10-2008, 08:44:08 »
Ha,ha,alhoewel ik me soms vreselijk aan jou kon irriteren hoor, ::rofl::Maar achterbaks???echt niet nee.Je zei gewoon wat je dacht en voelde.Eerlijk juist. ::zwaai
« Laatst bewerkt op: 17-10-2008, 08:46:08 door anatje »

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 17-10-2008, 10:01:03 »
Nououououou.... Als Hiukwan hier gelijk blijkt te hebben over jepjep in haar topic:

Want ik weet door je aanhef 100% zeker dat jij een van mijn merge-genoten ben.. wees dan ook zo eerlijk en recht toe aan om mij in alle openheid erop aan te spreken..

Dan stem ik voor Jep Jep  ::) >:D (grapje, voordat ik hier weer iets ontketen!  ;))

(en verder ga ik het niet meer over deze persoon hebben)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
« Reactie #52 Gepost op: 17-10-2008, 20:50:38 »
Nououououou.... Als Hiukwan hier gelijk blijkt te hebben over jepjep in haar topic:

Dan stem ik voor Jep Jep  ::) >:D (grapje, voordat ik hier weer iets ontketen!  ;))

(en verder ga ik het niet meer over deze persoon hebben)

groot gelijk!
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline michael22

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 17-10-2008, 22:03:51 »
Ik vind Lenny de meest achterbakse kandidaat ooit. Hans is niet zo zeer achterbaks als wel door en door slecht.

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 17-10-2008, 23:31:26 »
Hans is niet zo zeer achterbaks als wel door en door slecht.

Zo erg is het nou ook weer niet denk ik, gebaseerd op wat we gezien hebben...ik wacht het nog maar eens af...

Offline michael22

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 18-10-2008, 00:10:47 »
Je hebt gelijk. Laat ik het dan zo zeggen: hij doet erg zijn best om slecht over te komen.

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 18-10-2008, 14:50:19 »
Achterbaks =/= Evil

Achterbaks is erger

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 18-10-2008, 19:12:34 »
Ik vind Lenny de meest achterbakse kandidaat ooit. Hans is niet zo zeer achterbaks als wel door en door slecht.

Haha, "door en door slecht". Schitterend.  ::rofl::

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 19-10-2008, 20:07:58 »
Hans is niet zo zeer achterbaks als wel door en door slecht.
Nee,dat vind ik een beetje overdreven hoor.Hij was niet echt tof en sympathiek de vorige aflevering,verre van dat maar door en door slecht?.... ::ohno::

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 20-10-2008, 23:13:27 »
Mick, Bjorn , Gio ,Hans ,  het rijtje is oneindig. ::rofl::
Noch Mick, Noch Björn noch Gio waren achterbaks... Het waren juist 3 kandidaten die altijd open voor hun mening uitkwamen...