Auteur Topic: Meest achterbakse deelnemer ooit?  (gelezen 52060 keer)

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
Re: Meest achterbakse deelnemer ooit?
« Reactie #20 Gepost op: 14-10-2008, 15:36:06 »
Trouwens Esther heeft voor zichzelf al een passende verklaring gevonden voor het gedrag van John: in een vorig leven was ze een Engels soldaat die in Amerika contact moest maken met de indianen. Dat is gruwelijk mislukt, John zou een van die indianen zijn geweest en nog altijd uitzijn op wraak.

Wat is dit voor flauwekul?  ???

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 14-10-2008, 15:38:42 »
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #22 Gepost op: 14-10-2008, 15:39:59 »
 ;D Ja, dat verhaal is toch wel jammer, dat doet wel een beetje af aan de 'heldin' die Esther in Expeditie Robinson was.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 14-10-2008, 15:42:38 »
 ::oink:: Denkt ze dat echt?

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 14-10-2008, 15:46:30 »
Ja, daar is ze tijdens reïncarnatiesessies achtergekomen :P
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #25 Gepost op: 14-10-2008, 15:46:53 »
Een beetje toevallig is het dan wel dat ze precies diezelfde indiaan weer tegenkomt

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 14-10-2008, 15:51:24 »
Dat is precies het grote raadsel van alle reïncarnatie-verhalen. :P

+ dat iedereen altijd iets interessant, bijzonders en spannends is geweest in vorige levens. Dat is heel vreemd; de meeste mensen zouden natuurlijk gewoon boer, fabrieksarbeider, of iets anders 'saais' geweest moeten zijn.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 14-10-2008, 16:01:38 »

+ dat iedereen altijd iets interessant, bijzonders en spannends is geweest in vorige levens. Dat is heel vreemd; de meeste mensen zouden natuurlijk gewoon boer, fabrieksarbeider, of iets anders 'saais' geweest moeten zijn.  ;D

Misschien heb je wel 50 vorige levens gehad, en had je in 45 daarvan een normale baan, en in 5 ervan iets spannends. Omdat die 45 echter niet interessant zijn, 'herinner' je je die ook nooit meer.

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 14-10-2008, 16:13:33 »
Misschien heb je wel 50 vorige levens gehad, en had je in 45 daarvan een normale baan, en in 5 ervan iets spannends. Omdat die 45 echter niet interessant zijn, 'herinner' je je die ook nooit meer.

Maar ja "wie" bepaald dan wat interessant is en wat niet?
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 14-10-2008, 16:14:34 »

Ja precies. Hylarisch dat al die lui die geloven in reincarnatie altijd de meest fantastische levens hebben gehad.

Geldt ook voor mensen die geloven dat ze in een vorig leven een dier zijn geweest. Die zijn altijd een leeuw, olifant of tijger geweest of een ander machtig dier. Nooit een schaamluis of een naaktslak ofzo.

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 14-10-2008, 17:03:56 »
Maar ja "wie" bepaald dan wat interessant is en wat niet?

Jijzelf?

In je normale leven onthou je toch ook sneller spannende/bijzondere dingen dan normale dingen?

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #31 Gepost op: 14-10-2008, 17:46:07 »
John, geen twijfel over mogelijk

mee eens, walgelijk gedrag was dat ::niet-ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 14-10-2008, 18:03:59 »
In je normale leven onthou je toch ook sneller spannende/bijzondere dingen dan normale dingen?

Het is natuurlijk off-topic..maar in het gewone dingen maak ik zaken mee en bijzondere dingen haal ik dan idd gemakkelijker op. Dus je bedoeld te zeggen dat alle herinneringen van al die vorige levens ergens in mijn brein zitten en dat ik dan zelf kies wat ik me wil herinneren? Als dat zo is akkoord (er vanuitgaande dat zoiets als reincarnatie bestaat overigens)... maar dan moet het dus ook zo zijn dat de minder interessante levens naar boven komen, want ze zitten toch ergens in mijn gedachten vercholen als ik zelf kies wat ik me wil herinneren en wat niet...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 14-10-2008, 18:44:33 »
Absoluut, onze 'flik' Lenny met zijn zo goed doordachte complot om sympathieke Olga eruit te stemmen natuurlijk. Awel, complotten komen altijd terug. Hij is in mijn ogen mega-achterbaks geweest, zekers in de finale.

Sommigen denken hetzelfde over Mick, maar eindelijk vond ik hem in SDT niet zo slecht, alleen jammer met die aanvaring met Karin op het einde. Ein beitje spaitig :(

Lenny?  ::oink:: Ik vond Lenny helemaal niet achterbaks, ik vond Olga veel achterbakser, en jij bent er dus ook ingetrapt! Oh Olga was zo zielig, en zij heeft zich zo fantastisch helemaal alleen op een eiland gered ::kots:: Ze was zo achterbaks en lullig tegen iedereen die na haar op dat eiland kwam, behalve die zitzakkenkoning dan. En wonder boven wonder vonden die mensen ook nog dat Olga een finaleplaats verdiende  :-X
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #34 Gepost op: 14-10-2008, 18:59:29 »

je hoort inderdaad zelden dat iemand in zijn of haar vorige leven een hoge nazi-officier is geweest.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 14-10-2008, 19:02:44 »
je hoort inderdaad zelden dat iemand in zijn of haar vorige leven een hoge nazi-officier is geweest.

Misschien komt dat nog, omdat de hoge nazi-officieren op dit moment nog 'in de wachtrij' staan. ::) :P ;)

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 14-10-2008, 19:04:41 »
Het is natuurlijk off-topic..maar in het gewone dingen maak ik zaken mee en bijzondere dingen haal ik dan idd gemakkelijker op. Dus je bedoeld te zeggen dat alle herinneringen van al die vorige levens ergens in mijn brein zitten en dat ik dan zelf kies wat ik me wil herinneren? Als dat zo is akkoord (er vanuitgaande dat zoiets als reincarnatie bestaat overigens)... maar dan moet het dus ook zo zijn dat de minder interessante levens naar boven komen, want ze zitten toch ergens in mijn gedachten vercholen als ik zelf kies wat ik me wil herinneren en wat niet...

Hier kunnen we in de Huiskamer wel een topic over openen :P
Ik geloof zelf overigens niet in reïncarnatie, ik geloof in de hemel, maar goed: filosoferen blijft altijd een leuke bezigheid ::jaja::

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 14-10-2008, 19:49:11 »
Tja John was idd niet echt achterbaks. Hij deed gewoon openlijk zo gemeen. Maar jeetje wat werd ik misselijk van dat mannetje. Ik had gewoon echt de neiging om de tv uit te zetten toen.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 14-10-2008, 22:20:13 »
Eentje die ik (gelukkig) bijna vergeten was: Keo. Hij had een hekel aan Olivier en confronteerde hem er niet mee, maar zorgde nadat hij was afgevallen er wel voor dat Olivier ER 2002 verloor door de andere afvallers te overtuigen niet op hem te stemmen.
Nog even niks.

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 15-10-2008, 00:17:21 »
Meest irritant: Hiukwan