Wat had je eigenlijk tegen Christine ?? Voor mij was ze toen een van de favorieten .?
Had zij dit jaar maar in de expeditie gezeten.
Ach, Kristien, volgens mij was ze in het verkeerde programma. Erg beschermd en verwend opgevoed (volgens haar eigen zeggen)was ze in de veronderstelling dat ook hier zoals thuis alles wel voor haar gedaan zou worden, maar helaas. Hier was er geen vriendje, papaatje of mamaatje die alles op een presenteerblaadje aan reikte. Hier moest ze zelf iets "doen" en dat viel niet mee, voor haar niet maar ook niet voor de mensen om haar heen. Had ze niet het geluk gehad om de gele bandana kado te krijgen was ze ook niet bij de laatste 10 gekomen,(net als ik trouwens). Alhoewel ze volgens eigen zeggen zeker de perfecte Robinson was, en ook hoogst verbaasd was dat ze als eerste weggestemd werd bij de laatste 10. Begrijp me niet verkeerd, als de persoon Kristien heb ik absoluut niets tegen haar, maar om samen mee op een eiland door te brengen, nee liever niet. Ze lag me op dat moment, daar, absoluut niet. En dat onder de gegeven omstandigheden botste gewoon. Zodoende.