De meest belachelijke eilandraad die ik ooit heb gezien.
1. Niemand wilde Prince eruit - toch stemmen ze op hem vanwege een of andere afspraak. 'Nobel' hoor, maar wel de vissen aan hem geven als dat kon? Dat is toch evengoed je niet aan de afspraak houden? Verder niets tegen Hans trouwens, ik vind hem juist telkens leuker worden, maar toch.
2. Ernst-Paul liet al merken dat het belachelijk was en je zag dúidelijk dat eigenlijk iedereen het met hem eens was. Als je zoveel bevestiging krijgt vlak voor de stemming, dan ga je toch over op plan twee - Sarah?
3. HiuKwan wist dat ze geen enkel gevaar liep, ze had de zege van het vissen al en het was zogezegd een hecht team en dan geef je je imuniteit niet uit jezelf weg? Ik weet dat je mee leest, maar dat vond ik echt niet te begrijpen. Bovendien vind ik niet dat Prince zijn verdiende loon heeft gekregen doordat hij niet verder is gegaan met vissen. Ja, hij had meer kunnen vissen, maar hij had dan wel een erge portie geluk gehad mocht hij binnen dat uurtje nog twee vissen vangen. Dan zou ik ook nog genieten van mijn laatste momenten op het eiland en met je kampgenoten.
Edit: Aha, nu het bericht hiervoor gelezen. Nou ja, dan vind ik het alsnog raar dat het niet voor de eilandraad al bedacht werd.
Echt, ik vind het zo dom. Ik wind me nooit echt op over een eilandraad omdat het dan 'nu eenmaal zo is', maar dit lag totaal niet aan Prince zelf, dit lag echt nergens aan. Urgh.