Auteur Topic: Expeditie Robinson heeft zijn glans verloren!  (gelezen 50959 keer)

Offline vriendlief

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Expeditie Robinson heeft zijn glans verloren!
« Reactie #140 Gepost op: 16-10-2008, 17:42:24 »
Weinig? Ik vond het meer dan voldoende eigenlijk XD

Maare.. zoals in de voorstukjes zijn te zien voor komende zondag/maandag aflevering 8: meerdere proeven!
Ben benieuwd. ;D

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 20-10-2008, 23:18:58 »
boring. Ik mis de dagen van Mick, de bananen van Gio en de indianentrommel van Frank. ::bravo::

Ik mis ook die 3 personen enorm !!!

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 20-10-2008, 23:25:40 »
En bij de volgende reeksen missen we HiuKwan, Geert en co ...

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 21-10-2008, 18:28:37 »
En bij de volgende reeksen missen we HiuKwan, Geert en co ...
neen bij mij na de "strijd der titanen" kijk ik nog wel Expeditie Robinson maar ik kan precies de personnages minder onthouden...Alleen Olga en Lenny, Frans omdat hij hier post.... maar voor de rest...
Ik mis het meeste de mensen van vroeger : Ryan,Richard,Mick,Frank,Shandinella....Bjorn...

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 21-10-2008, 18:38:06 »
neen bij mij na de "strijd der titanen" kijk ik nog wel Expeditie Robinson maar ik kan precies de personnages minder onthouden...Alleen Olga en Lenny, Frans omdat hij hier post.... maar voor de rest...
Ik mis het meeste de mensen van vroeger : Ryan,Richard,Mick,Frank,Shandinella....Bjorn...

Het is toch geen schande dat je alle personages niet meer kan herinneren...

Ryan,Richard,Mick,Frank,Bjorn, ... zijn dan ook mensen die je 2 keer in actie hebt kunnen zien  ::vergroot::

Offline Phraser

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 21-10-2008, 18:39:42 »
Wat ik jammer aan de editie van dit jaar vind is dat de muziek mij enigzins tegenvalt. Na de 1e aflevering had ik nog grote verwachting, toen ze Requim for a dream inzette, maar daarna is het qua muziek me erg tegengevallen.

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 21-10-2008, 18:42:27 »
Wat ik jammer aan de editie van dit jaar vind is dat de muziek mij enigzins tegenvalt. Na de 1e aflevering had ik nog grote verwachting, toen ze Requim for a dream inzette, maar daarna is het qua muziek me erg tegengevallen.

Ik vond de muziek van aflevering 7 anders wel te pruimen. Bij de paalproef meende ik een tune te hebben gehoord van de Mortal Kombat film ::ok::

Offline Richard™˛

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 21-10-2008, 19:01:58 »
Ik ben al blij dat Hummel gets the rockets weer de theme song is. Al vond ik die van 300 van vorig jaar zo slecht nog niet, Hummel hoort gewoon bij E.R.
† Rust zacht Eepee †

Offline eilandgek

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 26-10-2008, 21:37:37 »
Ik ben al blij dat Hummel gets the rockets weer de theme song is. Al vond ik die van 300 van vorig jaar zo slecht nog niet, Hummel hoort gewoon bij E.R.

Volledig mee eens :)

Terug naar de topicstarter: heeft ER zijn glans verloren?
Het duurt altijd even voor je de deelnemers leert kennen, dat ging dit jaar vond ik vrij vlot omdat er snel een kleine groep overbleef. Op de enkeling na (Sarah, Kyra, Sharon) die we het eerste deel van dit seizoen amper in beeld zagen. (Tot vorige/deze aflevering dan toch.)

De serie op zich vind ik enorm mooi, maar de glans mist dit jaar m.i. omdat: We sinds de "eet-date" al weten wie er over zou blijven. Vanaf dat moment, tot aan de uitzending van vanavond toe, verloopt alles nog volgens het plan van die club (en van die club zelf lijkt Hiu's positie weer de zwakste). Daardoor zijn de proeven niet meer leuk vanaf het moment dat de mensen in de gevarenzone zijn afgevallen, en je weet aan het begin van het programma al wie er op het eind uit gaat (of wie van de twee of drie). Je weet in ieder geval wie er over zal blijven. Dat neemt enorm veel spanning van het programma weg....

Laten we hopen dat Hiu volgende week met een goed plannetje komt, zoals de vooruitblik lijkt te doen beloven.......

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 26-10-2008, 22:18:02 »
Hmm, ik kom zelf in ieder geval enigszins terug op mijn eerdere mening (ook dat ER z'n glans kwijt is). Nu al die (ongemotiveerde) nobodies eruit zijn, is het de afgelopen 3 ŕ 4 afleveringen echt weer smullen, hoor.

Maar goed, ik vind dat genuil over al die complotten altijd prachtig, en dat is wel een vereiste...

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #150 Gepost op: 27-10-2008, 08:21:28 »
Twee jaar geleden hadden we ook al zo'n topic, ontdekte ik  ;)

Dit jaar is de expeditie matig
Keep calm and eat chocolates!