Ik ben al blij dat Hummel gets the rockets weer de theme song is. Al vond ik die van 300 van vorig jaar zo slecht nog niet, Hummel hoort gewoon bij E.R.
Volledig mee eens
Terug naar de topicstarter: heeft ER zijn glans verloren?
Het duurt altijd even voor je de deelnemers leert kennen, dat ging dit jaar vond ik vrij vlot omdat er snel een kleine groep overbleef. Op de enkeling na (Sarah, Kyra, Sharon) die we het eerste deel van dit seizoen amper in beeld zagen. (Tot vorige/deze aflevering dan toch.)
De serie op zich vind ik enorm mooi, maar de glans mist dit jaar m.i. omdat: We sinds de "eet-date" al weten wie er over zou blijven. Vanaf dat moment, tot aan de uitzending van vanavond toe, verloopt alles nog volgens het plan van die club (en van die club zelf lijkt Hiu's positie weer de zwakste). Daardoor zijn de proeven niet meer leuk vanaf het moment dat de mensen in de gevarenzone zijn afgevallen, en je weet aan het begin van het programma al wie er op het eind uit gaat (of wie van de twee of drie). Je weet in ieder geval wie er over zal blijven. Dat neemt enorm veel spanning van het programma weg....
Laten we hopen dat Hiu volgende week met een goed plannetje komt, zoals de vooruitblik lijkt te doen beloven.......