ja, misschien wel, met dat verschil dat er toen niet nog allerlei insiders hier op dit forum de hele zaak ook nog zaten te manipuleren en zich mee zaten te bemoeien.
Het wordt te doorzichtig en te irritant.
Bovendien dodelijk saai.
Het boeit mensen niet meer. Vooral ook niet omdat deze show allang in kannen en kruiken is, afgelopen is, achteraf in scenes gezet en hier ook nog eens gemanipuleerd wordt door een zootje insiders.
Mij best hoor, maar de lol is er echt vanaf.
Je kunt jezelf zelfs niet meer inleven in de verhaallijn en alle ontwikkelingen, of de insiders hangen in je nek. Gossiegossie, wat een spanning en sensatie hier.
Ik houd het voor gezien dus. Lees misschien nog wel eens mee, kijk nog wel, maar het is een ordinaire zielige show geworden.
Toch jammer, voor een van mijn topprogramma's, waar ik jaren geleden nog iedere week voor ging zitten.
Wat een onzin dit: andere jaargangen waren hier ook altijd al allerlei insiders, dat is absoluut niks nieuws. En dat je favoriet (en ook de mijne!) er nu toevallig uit is, maakt toch zeker niet meteen het programma 'een ordinaire, zielige show'?
En dodelijk saai kun je het al helemaal niet noemen! Leuk, of niet, deze aflevering (en de daaropvolgende discussie op het forum hier) waren alles behalve saai!
Het is juist eindelijk weer eens ouderwets spannend, met al die tactische moves!
Nogmaals, ik vind het ook erg jammer dat nou juist Prince het veld moest ruimen, die niet alleen fysiek sterk leek, maar er bovendien een heel boeiende (tactische) spelvisie op nahield. Ik had dan liever de wat kleurloze Sarah zien verdwijnen, maar het is ook logisch dat kamp Noord de sterkste kandidaat eruit stemt.
Volgens jouw redenering, Avalon, zou iemand die fysiek geen 'meester-Robinson' is, zich neer moeten leggen bij een achtste plaats ofzo, omdat hij simpelweg constateert dat de anderen het meer verdienen te winnen... Dan heeft het toch geen enkele zin om mee te doen?
Wat ik wél raar vond van de afgelopen aflevering, was dat blijkbaar níemand van kamp Noord achter de beslissing om op Prince te stemmen stond, maar dat tegelijkertijd niemand bij machte was die beslissing te wijzigen (bijv. naar Sarah).