Kom op dit is reality tv, de kijker word uitgenodigd om naar situaties te kijken waar een normaal mens nooit in terecht zou komen, dat is ook de aantrekkings kracht van dit programma, zou ik daar geen commentaar op mogen geven
Ik beoordeel alle kandidaten op wat ik kan en mag zien van de redaktie, ik vind het opvallend dat een in mijn ogen sterke kandidaat op geeft om vrij onduidelijk redenen maar vind het nog opvallender dat een in mijn ogen zwakkere kandidaat als Hui Kwan wel de motivatie en de kracht(tot nu toe) kan op brengen om wel door te zetten, als je dit in gedachten houd kun je je inderdaad afvragen of Dirk,Hachim en Mano zich echt wel zo slecht voelden of dat ze zich zelf de put in hebben gepraat( Hachim" ik heb geen taak in de groep" tja als je op je handdoek blijft liggen en geen initiatief neemt vind ik dat niet zo vreemd)
Dus ook al heb ik niet zelf op het eiland gezeten, ik mag gewoon mijn mening geven en anderen mogen dat ook. En als ik er helemaal naast zit corrigeer me dan. Tijdens de strijd der titanen heb ik op een gegeven moment op dit forum geschreven dat ik het eigenlijk allemaal wel vond meevallen met de ontberingen, daar kreeg ik een reactie op van kandidaat Pieter die mij eventjes uitlegde dat ik er helemaal naast zat en gaf ook aan waarom. Kijk en dan moet je zo sportief zijn om je ongelijk toe tegeven