Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 24031 keer)

Offline Freek90

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #60 Gepost op: 28-09-2008, 14:41:05 »
Ik kijk al vanaf 2000 naar ER, elk jaar weer en ik lees wel mee op het forum, maar trek meestal mijn mond niet open. Maar nu moet me toch iets van het hart. Het valt me op hoeveel mensen er klagen over de nieuwe afleveringen. Dat er maar 1 proef is en zo en dat het daardoor minder leuk is. Alleen kan ik me herinneren dat er in de vorige jaren werd geklaagd over het feit dat het alleen om de proeven draaide en er nauwelijks survival beelden waren. Nu, dat is dit jaar naar mijn mening wel anders. Het survival element is weer helemaal terug en krijgt ook nog meer aandacht.  ::ok::
Ik vraag me dus af waar die geluiden vandaan komen dat de afleveringen dit jaar slechter zijn en saai.  ??? We hebben nu toch waar we al die tijd om vroegen?

Nu ja, ik vind in ieder geval deze ER een stuk leuker dan vorig jaar en wat mij betreft zijn ze op de goede weg.

We vroegen om meer survival omdat we wilden dat de cast (die in die jaren goed tot retegoed was) willen zien survivalen en het spel spelen. Met deze cast, waarvan alleen Hiukwan eruit springt, zien we ze kijken als tamme gansen hun gebruikelijke klusjes doen. Voor het eerst werd een spelletje gespeeld door Geert, maar het is Yin die het grootste spel speelt. Door leuk te doen tegen Geert en Hans probeert ze die te manipuleren en zo het spel te winnen.