Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 24030 keer)

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #20 Gepost op: 22-09-2008, 12:11:01 »
Ja, zo hou je de spanning er wel in. Maar nu vraag ik me twee dingen af:
1. Zouden Mano en Hicham zelf gevraagd hebben of ze eruit mochten? Of gingen ze er alleen maar uit op basis van wat wij hebben gezien: een beetje klagen over gebrek aan motivatie? Als dat laatste waar is, dan had de productie eigenlijk niet in moeten grijpen, want een Elbert klaagde in het verleden bijv. ook telkens, maar wilde als puntje bij paaltje kwam er toch in blijven.
2. Hoe gaan ze dit nu oplossen qua aantal afleveringen? Komen er nu minder afleveringen, of komen er afleveringen waarin niemand naar huis gaat? (dat laatste is ook nogal suf)

Vroeg ik me ook af, maar ik denk dit (en dat beantwoord gelijk beide vragen):

dit seizoen waren er nog geen afvallers, normaal gesproken altijd wel. Als er afvallers zijn, dan is dat altijd in de eerste 10 dagen. Gemiddeld zijn het er 2 per seizoen denk ik. Aangezien er nu geen afvallers waren, hadden ze dus 2 kandidaten teveel in deze fase van het spel. Dus moet er worden ingegrepen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 22-09-2008, 12:12:46 »
Onze E.P. (en Evi ook overigens) is dit jaar wel een stuk harder in zijn uitspraken en meningen zeg. Afgelopen jaren kon hij er ook wat van ("vergeet je je gitaar niet"), maar dit jaar gaat hij maar door. Vind het niet zo erg, maar wel opvallend...

Eens. Hij stuurde bij het interview op de Eilandraad erg aan op het wegstemmen van Hannie. Alleen aan haar werd gevraagd of ze zelf wel vond dat ze van waarde was op het eiland...

Offline reaver

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #22 Gepost op: 22-09-2008, 12:50:35 »
Eens. Hij stuurde bij het interview op de Eilandraad erg aan op het wegstemmen van Hannie. Alleen aan haar werd gevraagd of ze zelf wel vond dat ze van waarde was op het eiland...

Ze zullen geen zin gehad hebben om nog meer tijd in de opgevers te steken  misschien ???

Ik vind het telkens jammer voor de mensen die nipt niet door de selecties waren om dan een bende ongemotiveerde  ::slaap:: ::slaap:: ::slaap:: te zien.
Om medische redenen kan ik nog aannemen maar die waren er niet.

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 22-09-2008, 12:58:48 »

Ze zullen geen zin gehad hebben om nog meer tijd in de opgevers te steken  misschien ???

Ik vind het telkens jammer voor de mensen die nipt niet door de selecties waren om dan een bende ongemotiveerde  ::slaap:: ::slaap:: ::slaap:: te zien.
Om medische redenen kan ik nog aannemen maar die waren er niet.

Ik denk dat je nooit kunt weten hoe jij daar bent. Als ik Mano's profiel zie ging hij echt wel gemotiveerd daar heen  ::jaja::

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 22-09-2008, 13:14:36 »
Ik denk dat je nooit kunt weten hoe jij daar bent. Als ik Mano's profiel zie ging hij echt wel gemotiveerd daar heen  ::jaja::

Zelfkennis is het begin van de wijsheid zeggen ze toch  ;D.

Een profiel is enkel een beetje oppervlakkige info. Mano had de ervaring, de skills maar na 10 dagen de motivatie kwijt dat kan ik moeilijk begrijpen.
« Laatst bewerkt op: 22-09-2008, 13:25:42 door reaver »

Offline kokkel

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 22-09-2008, 13:20:30 »
Ach Reaver, begrip is ook niet voor iedereen weg gelegd, zolang je maar een (messtal ongefundeerde)mening hebt, toch??!!

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 22-09-2008, 13:32:21 »
Ach Reaver, begrip is ook niet voor iedereen weg gelegd, zolang je maar een (messtal ongefundeerde)mening hebt, toch??!!

Ik heb begrip voor andermans mening of die nu gefundeerd is of niet

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 22-09-2008, 13:50:25 »
Ik vraag me af hoe reaver dit zou moeten kunnen funderen. Alleen als je daar bent geweest, als je hebt mogen meedoen, kun je zeggen of het zwak is dat je de motivatie verliest, of dat het niet verwonderlijk is, aangezien het echt zwaar is.

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 22-09-2008, 13:59:39 »
Ik vraag me af hoe reaver dit zou moeten kunnen funderen. Alleen als je daar bent geweest, als je hebt mogen meedoen, kun je zeggen of het zwak is dat je de motivatie verliest, of dat het niet verwonderlijk is, aangezien het echt zwaar is.

Er zijn gelijkaardige situaties en ervaringen die je een beetje kan proberen te combineren.  Maar het beste is idd het zelf meemaken. 

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #29 Gepost op: 22-09-2008, 14:46:08 »
Zoals ik al eerder zei wilden ze niet dat de eilandraad weer een show werd waarbij iedereen op Hicham of Mano zou stemmen. (Zoals bij Dirk).

Daar wordt wel wat op bedacht hoor. De spelregels worden altijd zo veranderd zodat het voor hen qua productie goed uitkomt. Dat komt echt wel goed.

Ze zijn er zelf vrijwillig uitgestapt hoor. De productie probeert juist een opgave te voorkomen, en ze doen er echt alles aan.. maar als iemand echt niet meer wil, dan is het niet anders.. ze sturen echt nix aan, en een opgave is nooit gedwongen, altijd vrijwillig.. Behalve van vorig jaar die Frans dan, maar die begon ook crazy met een parang te zwaaien haha..
« Laatst bewerkt op: 22-09-2008, 19:53:58 door Peanut »

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 22-09-2008, 14:50:28 »
Behalve van vorig jaar die Douwe dan, maar die begon ook crazy met een parang te zwaaien haha..

Frans ;))
Die leest hier overigens op het forum ook mee ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline weener01

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 22-09-2008, 14:55:20 »
Kom op dit is reality tv, de kijker word uitgenodigd om naar situaties te kijken waar een normaal mens nooit in terecht zou komen, dat is ook de aantrekkings kracht van dit programma, zou ik daar geen commentaar op mogen geven ::ohno::

Ik beoordeel alle kandidaten op wat ik kan en mag zien van de redaktie, ik vind het opvallend dat een in mijn ogen sterke kandidaat op geeft om vrij onduidelijk redenen maar vind het nog opvallender dat een in mijn ogen zwakkere kandidaat als Hui Kwan wel de motivatie en de kracht(tot nu toe) kan op brengen om wel door te zetten, als je dit in gedachten houd kun je je inderdaad afvragen of Dirk,Hachim en Mano zich echt wel zo slecht voelden of dat ze zich zelf de put in hebben gepraat( Hachim" ik heb geen taak in de groep" tja als je op je handdoek blijft liggen en geen initiatief neemt vind ik dat niet zo vreemd)

Dus ook al heb ik niet zelf op het eiland gezeten, ik mag gewoon mijn mening geven en anderen mogen dat ook. En als ik er helemaal naast zit corrigeer me dan. Tijdens de strijd der titanen heb ik op een gegeven moment op dit forum geschreven dat ik het eigenlijk allemaal wel vond meevallen met de ontberingen, daar kreeg ik een reactie op van kandidaat Pieter die mij eventjes uitlegde dat ik er helemaal naast zat en gaf ook aan waarom. Kijk en dan moet je zo sportief zijn om je ongelijk toe tegeven ::jaja::

Offline tanjahh

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 22-09-2008, 15:42:45 »
De afleveringen worden geleidelijk aan wel wat beter, maar er wordt naar verhouding nog steeds véél aandacht besteed aan Hiukwan. Blijkbaar valt ze erg in de smaak bij de montage.

Zonde van dat eiland zeg, al die olie. :(

Wij vinden ook dat Hiukwan veel te veel aandacht krijgt. Daardoor gaat haar stem een beetje irriteren. Dan denk je: weer dezelfde. Er zijn mensen waar ik de naam nog niet eens van weet, die haast nooit in beeld komen! ::oink:: Ik snap het niet waarom ze dit zou doen, het wordt eentonig...  ::ohno::

In vond het vorige jaren leuker. Het moet nu echt leuker worden, anders weet ik niet of ik het nog verder blijf volgen...

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 22-09-2008, 16:59:46 »
Aflevering vier en ik haal Kyra en Sarah nog steeds door elkaar  ::rofl::
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 22-09-2008, 17:09:03 »
Gelukkig kunnen we via dit forum alsnog een beter beeld krijgen van alle kandidaten....

Maar ik vind het kijkplezier een stuk minder dan andere jaren; we hebben ongeveer 100 shots gezien van olievlekken en van Hiu-Kwan die haar ontzetting laat blijken over de verhuizing  ::gaap::. Ik vind de verslagjes van Ernst-Paul en Evie tussendoor ook vreemd aandoen, en dat terwijl ze normaal gesproken zo goed presenteren. Jammer hoor.

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #35 Gepost op: 22-09-2008, 19:54:35 »
Frans ;))
Die leest hier overigens op het forum ook mee ;)

haha, was waar ook.. Douwe was diegene met die enorme baard toch die helemaal verwilderd eruitzag?

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #36 Gepost op: 22-09-2008, 19:57:46 »
Ja inderdaad:  ;D

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 22-09-2008, 21:23:24 »
Ja inderdaad:  ;D

Douwe was oké, moest altijd erg lachen om zijn ongezouten mening over alles en iedereen terwijl-ie zelf ook maar wat aan rommelde  ::jaja:: (iig zijn eerste optreden...in de titanen was-ie een stuk minder)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #38 Gepost op: 22-09-2008, 21:35:34 »
Dat waren nog eens afleveringen  ::trots::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geďnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
« Reactie #39 Gepost op: 22-09-2008, 21:48:14 »
Dat waren nog eens afleveringen  ::trots::
ja gewldig ::rofl:: ::trots::
robinson is weer geweldig dit jaar