Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 9785 keer)

Offline Guikie

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Aflevering 3
« Gepost op: 13-09-2008, 19:14:26 »
Hier alles over Aflevering 3 van morgenavond!!  :D
« Laatst bewerkt op: 13-09-2008, 19:16:23 door Guikie »

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #1 Gepost op: 14-09-2008, 19:14:45 »
Vorige week had 2be.be nog een verhaaltje over wat er zou komen in de aflevering. Nu niet  :-\\
Keep calm and eat chocolates!

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #2 Gepost op: 14-09-2008, 19:21:06 »
Vorige week had 2be.be nog een verhaaltje over wat er zou komen in de aflevering. Nu niet  :-\\

het schijnt over verveling met een grote V te gaan :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Avonne

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 14-09-2008, 20:33:57 »
Waarom staat Hasselbach ons te vertellen wat we van de deelnemers moeten vinden?
Mogen we zelf even de kandidaten zien om ze te beoordelen?

Ik heb de TV uitgezet. Vond er vorige week al niks aan en nu is het klaar.

Offline Celeone

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 14-09-2008, 21:39:26 »
Ik vond het een leuke aflevering! De beste tot nu toe. Eigenlijk kwamen alle kandidaten nu wel aan bod, ik vond HiuKwan in deze aflevering leuk (vond Prince en HiuKwan ook wel een leuke combinatie qua eten zoeken, had ik niet verwacht), mijn broertje vond Hicham erg grappig en de proef was toch spannend. Het was wel een beetje af te leiden wie er zou winnen door Yins commentaar op het begin, maar oké, toch leuk. Het blijft een beetje jammer dat er ineens maar één proef per aflevering is, maar toch heb ik genoten.  ::ok::

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 14-09-2008, 21:57:47 »
Ik vond dit ook de beste aflevering tot nu toe. De oppervlakkige dagboekverhalen bleven gelukkig grotendeels achterwege en door een juiste combinatie van survival en spel elementen ontstond er een boeiende aflevering. De proef was geslaagd en de ontwikkelingen op speltechnisch niveau waren interessant. Ik kijk trouwens graag naar goed uitgewerkte en uitdagende proeven, maar als er voldoende andere pakkende beelden zijn heb ik geen enkele moeite met een enkele proef per aflevering in plaats van de gebruikelijke twee proeven.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 14-09-2008, 22:31:11 »
Leuke aflevering (alleen is de verkeerde weggestemd voor mijn pool :P). Ik vond de proef erg grappig en het was leuk om te zien hoe de kandidaten proberen te overleven. Ook was het leuk om een aantal nieuwe mensen te zien. :)

Had niet verwacht om Claudia te zien gaan. Via de beelden kwam het over dat Hicham minder deed.

Nog een ::ok:: voor het ontbreken van een verliezerseiland.
Nog even niks.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #7 Gepost op: 14-09-2008, 22:33:52 »
Betere aflevering dan vorige keren ::jaja:: Maar ik snap nog steeds niet waarom er maar 1 proef in zit.

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
« Reactie #8 Gepost op: 14-09-2008, 22:34:45 »
veel leukere aflevering meer over alle kandidaten en alle dingen, minder met de dagboeken enzo
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #9 Gepost op: 14-09-2008, 23:59:35 »
ik had nu ook weer het gevoel dat het nu weer in de richting van de 'ouderwetse" robinsonuitzendingen ging; wat meer kandidaten in beeld, rustige sfeershots ertussen, niet van dat sensatie/ruzie/spektakelgedoe. prettig om naar te kijken.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 15-09-2008, 01:13:33 »
Best een aardige uitzending. Ik ben benieuwd of Geert zijn pot volgelopen is met krabbetjes.

Offline honeymaker

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 15-09-2008, 18:46:36 »
Ik sluit me aan bij Mano (een kandidaat uit dit seizoen, voor diegenen die net als ik van de meeste kandidaten dit jaar de namen nog niet kennen): ik kan absoluut niet in het spel komen. Misschien komt dit ook, doordat het spel amper gespeeld wordt. De nadruk ligt nu wel heel erg op survival. De aanwezigheid van een extra proef zou de aflevering misschien nog wat meer breken. Ik heb in ieder geval nog geen enkele binding met een kandidaat of zelfs een kamp. Het was voor mij dan ook worst wie de immuniteitsproef zou winnen. Ik kan namelijk toch niet uit elkaar houden wie in welk kamp zit, aangezien er bitter weinig sociale interactie lijkt te zijn. Ik weet niet of het aan de casting ligt, de nieuwe opzet, de montage, of gewoon aan mijzelf, maar Expeditie Robinson 2008 trekt me voor geen meter. Ik denk dat ik dan ook maar afhaak en volgende week niet meer kijk.

Offline Wolkje

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 15-09-2008, 20:22:31 »
Betere aflevering dan vorige keren ::jaja:: Maar ik snap nog steeds niet waarom er maar 1 proef in zit.

Ik ook niet. De afleveringen worden daardoor veel minder spannend, maar nog steeds de moeite waard om te kijken hoor. Ik snap niet zo goed waarom mensen om enkele (oké, wel irritante) veranderingen meteen niet meer naar het het programma kijken. ER is voor mij nog steeds prima vermaak hoor, en deze aflevering was inderdaad al weer veel leuker. (minder dagboekgebrabbel enzoo)
Do you want to go to the Seaside?

Offline Wolkje

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 15-09-2008, 20:23:21 »
Over dagboekgebrabbel gesproken; wat Geert allemaal zegt over Yin  ::rofl::
Do you want to go to the Seaside?

Offline Vinkje

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 15-09-2008, 22:57:29 »
Ik vond het een hele mooie aflevering.
En je kunt toch zien wie in welk team zit, en hoe elke kandidaat heet.
Je kunt hier toch alle foto's en namen zien.
Ik weet altijd heel snel hoe alle kandidaten heten en in welk team ze zitten, en ik ben toch echt de jongste niet meer. Maar mijn hersens werken nog goed.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 16-09-2008, 07:02:16 »
Helemaal met de bovenste 2 schrijvers eens.

Maar ik vind 1 proef echt heel erg jammer.... Dat is toch wel een gemis.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 16-09-2008, 10:43:00 »
Ik vroeg me tijdens de uitzending wel af welke haai ze nou gevangen hadden. Gezien de zwarte punt aan zijn bovenvin en de zwarte punten aan de zijvinnen, leek het me een zwartpuntrifhaai.

Even op Google zitten kijken en daar heb ik wel foto's van grotere zwartpuntrifhaaien en daar leek dat kleine beestje wel op. Misschien een jong?

Volgens het WNF zijn ze minstens 45 gram en kunnen ze 2 meter groot worden. Overigens zijn dit haaien die voor de mens ook niet ongevaarlijk zijn. Ze eten geen mensen, maar kunnen ze wel verwonden.

Voor wie een plaatje wil zien:
http://www.wnf.nl/nl/bibliotheek/index.cfm?act=dierenbieb.detail&dierid=19&hlight=zwartpuntrifhaai
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline atel

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 16-09-2008, 11:53:21 »
jaaaaa! ER is voor mij eindelijk op gang gekomen.  Ik had niets tegen de voorleesrondes en heb er nog steeds niets op tegen, maar er kwamen meer mensen aan bod deze keer en bovendien al wat meer interacties tussen de kandidaten.

Je begint de initiatiefnemers te herkennen, evenals diegenen die er helemaal verloren lopen.  Dat geeft vorger of later conflicten; in het begin worden de "lamzakken" weggestemd; na verloop van tijd worden harde werkers als gevaar weggestemd.  Fascinerend hoe de mens ineen zit en dan zeker in meer extreme omstandigheden.

yep, ik ben weer helemaal mee...

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #18 Gepost op: 16-09-2008, 13:37:00 »
Hmm op zich een aardige aflevering maar ik vind er nog steeds weinig aan, er zijn maar weinig spraakmakende mensen dit jaar. Hiukwan en Geert zijn eigenlijk de enige die ik wel een beetje amusant vind, wel leuk dat Prince ook wat meer in beeld kwam en Yin vind ik ook wel leuk. Wel raar, heeft ze nou een man en een kind thuis? Zo ja waarom zit ze dan hier te flirten met Hans? Jammer dat er alleen maar immuniteitsproeven zijn, dat maakt het wel saaier. Die andere geert is wel leuk, met die bril. Jammer dat Claudia naar huis moest, had liever Hicham zien gaan.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 18-09-2008, 13:46:45 »
Ik vond de aflevering wel aardig, maar het kan nog wel wat leuker. Het is allemaal te harmonieus, niemand durft nog zijn mond open te trekken. Wim gaf dat ook aan op de eilandraad. Hopelijk gaan ze hem vragen wat hij bedoelde, en komt er daardoor eindelijk wat discussie.
De enige discussie die we tot nu toe gehad hebben is die tussen Hannie en Geert. Zou dat nu uitgeraasd zijn?
Keep calm and eat chocolates!