ik ben er ook gewest, ik had een adventurecard dus deed niet mee met de challenge.
maar een van mijn reisgenoten wel, hij wou heelgraag en won de wildkaart ook nog!
het begon 11uur, en iedereen was in ploegen ingedeeld. de proeven die ik heb gezien,
vlottenbouwen en dat ermee racen..bij sommige viel de vlot uitelkaar in het water, anderen waren echt snel!
de hindernisbaan.. eerst over een evenwichtsbalk, daarne over zon verhoging klimmen het water inspringen, tussen de touwen zwemmen zonder ze aan te raken, daarna over 4 van die grote balken die in het water dreven,, en dan zon hoge vlot op proberen te komen en dan de ton aatikken.
duiken, je moest dan een stuk zwemmen daar legden de duikers uit wat je moest doen onder water waren op 3 meter dipete 4 hoepels met van die linten eraan, met 40 20 30 en 10 punten, je mocht maar een keer luchthappen dus in een keer moest je duiken, en daarna nog terug zwemmen.
dan de everglades.. je mocht de grond niet aanraken ging over touwen die tussen de bomen waren gespanen over palen enzo..
dan had je nog paalstaan op 1 been, met in je handen nog een stok. heb ik aleen in het voorbijgaan gezien.
en dat op zon evenwichtsbalk elkaar er af slaan. wie blijft staan wint.
de finale was weer bij die hindernisbaan in het water.
het was echt koud, regenden.. en al die mensen moesten dat water in.. dan een uur wachten en er weer in...
de meesten zage n ook blauw ren zaten echt te rillen.
ik heb wel foto's zet er zo wel paar op.. maar niet veel, er staan veel mensen bij op denk niet dat iedereen even graag op internet komt.
en met al die geheimhoud plichten enzo. dus ik kijk zo wel even waar niemand herkenbaar op staat.