Auteur Topic: wie is er naar het ER weekend geweest?  (gelezen 16733 keer)

Offline mister T

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • alias 'snewmot'
wie is er naar het ER weekend geweest?
« Gepost op: 8-09-2008, 23:10:36 »
afgelopen weekend(6-7 sept)was het toch ER weekend in Nederland ?Wie is er geweest,welke ER kandidaten heb je gezien en hoe was het daar?
today is life,tomorrow never comes

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: wie is er naar het ER weekend geweest?
« Reactie #1 Gepost op: 9-09-2008, 08:45:12 »
er was zelfs een Wild-card te winnen ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #2 Gepost op: 9-09-2008, 09:53:26 »
Het was een gezellig weekend! De meeste kandidaten zijn zondag geweest.. Sharon, Yin, Geert (bril), Prince, Kyra, HiuKwan, Marleen, Wim, Hicham, Claudia!

Dus nog een hele boel zoals je ziet. Het waren zware proeven, maar er stond ook wel wat op het spel. Er heeft 1 jongen, en 1 meisje een wildcard gewonnen.. niet zomaar een, maar met die wildcard ben je verzekerd van de 3e en laatste ronde van de selecties, nl de laatste 40! Dus als je mentaal een beetje goed in elkaar zit, dan kom je heel ver.. een kans 1 op 3 dat je erbij zit. Sowieso, ErnstPaul heeft de winnaars gezien en begroet.. en ze zijn iig onder de aandacht. De jongen had zich al 3x opgegeven, en nooit uitgenodigd.. daarom was het des te leuker dat hij won!

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 9-09-2008, 11:02:40 »
Moet er wel volgend jaar weer een ER komen, anders hebben ze er niets aan :P

En waarom schrijf jij, Peanut, Hiukwan met een hoofdletter K???

Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #4 Gepost op: 9-09-2008, 11:29:01 »
Iemand ook foto's gemaakt toevallig? Ben wel benieuwd hoe dat op beeld eruit ziet. ::jaja::
Geniet nooit met mate...

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #5 Gepost op: 9-09-2008, 13:46:33 »
Moet er wel volgend jaar weer een ER komen, anders hebben ze er niets aan :P

En waarom schrijf jij, Peanut, Hiukwan met een hoofdletter K???

Ok, ik zal er maar geen doekjes meer om winden.. dacht dat het beter was om anoniem te reageren, maar goed, aangezien de meeste nieuwsgierig zijn..en de afleveringen nu toch al begonnen zijn..

Ik ben HiuKwan, aangenaam. Ik lees al sinds maart/april mee op dit forum, maar wou me om bepaalde redenen niet bekend maken. Mijn naam bestaat uit 2 karakters, vandaar ook de hoofdletter K. Zo is het officieel.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 9-09-2008, 14:33:15 »
Fijn om het zeker te weten :) ;)
Maar ik had het vermoeden al vanaf het begin af aan :P

Leuk dat je ook mee doet op het forum. Hoewel ik me mateloos erger aan de dagboekstukjes (niet alleen van jou, maar van niemand hoeft het voor mij), hoop ik toch dat je er lang in mag blijven.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #7 Gepost op: 9-09-2008, 16:08:01 »
Ik denk dat jullie er vooral aan moeten wennen dat ze het concept hebben omgegooid.. ik vind het persoonlijk nl wel erg leuk dat ik strax gewoon dagboekstukken hoor van iedereen. Ik weet dat ik zelf veel aan bod kwam de laatste 2 afleveringen, maar goed, ik weet zeker dat de anderen snel ook meer zeggen. Door de dagboekstukken wordt het programma voor mij ook een stuk persoonlijker, vind het leuker dan wanneer EP of Evi alles vertelt..

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #8 Gepost op: 9-09-2008, 16:20:48 »
Persoonlijker oké, maar de kritiek op de montage gaat vooral om twee dingen. Ten eerste komt het nogal gekunsteld over, doordat je zo uit je dagboek moet voorlezen. En jij las het dan ook nog op een toon op alsof je kleine kinderen aan het voorlezen was. ;)  ;) Volgens mij zou dat beter opgelost kunnen worden door meer 'biechthut-scènes' en gesprekken tussen de kandidaten in de montage te stoppen.

Ten tweede wordt er nu wel extreem ingezoomd op enkele kandidaten, waardoor het net is alsof je als kijker met oogkleppen op zit te kijken, waarbij je het grootste gedeelte van de omgeving (de andere kandidaten) niet ziet. Natuurlijk komen die dan later wel aan bod, maar je wilt toch liever direct een beeld krijgen van de groep.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 9-09-2008, 16:36:31 »
Ik vond het oude concept beter,
maar nu is het ook nog een super programma.
There's no show like a reality show ;)

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 9-09-2008, 17:10:25 »
Welke proeven hebben ze nu eigenlijk allemaal moeten doen?

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #11 Gepost op: 9-09-2008, 18:39:01 »
Persoonlijker oké, maar de kritiek op de montage gaat vooral om twee dingen. Ten eerste komt het nogal gekunsteld over, doordat je zo uit je dagboek moet voorlezen. En jij las het dan ook nog op een toon op alsof je kleine kinderen aan het voorlezen was. ;)  ;) Volgens mij zou dat beter opgelost kunnen worden door meer 'biechthut-scènes' en gesprekken tussen de kandidaten in de montage te stoppen.

Ten tweede wordt er nu wel extreem ingezoomd op enkele kandidaten, waardoor het net is alsof je als kijker met oogkleppen op zit te kijken, waarbij je het grootste gedeelte van de omgeving (de andere kandidaten) niet ziet. Natuurlijk komen die dan later wel aan bod, maar je wilt toch liever direct een beeld krijgen van de groep.

Ik weet niet of ik me moet verontschuldigen, maar zo praat ik nou eenmaal. Ik weet niet anders en al mijn vrienden en familie herkennen me door en door hoe ik ben. Dat is wat telt voor mij. Dus nouja, ik kan er niets aan doen.. Vind het zelf ook wel opgelezen, maar goed, we moesten ook gewoon onze dagboeken voorlezen, en ik ben nou eenmaal geen juf :P

En over dat inzoomen op enkele kandidaten.. ik heb geen flauw idee waarom ze dat doen, ze zullen wel hun redenen ervoor hebben..

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #12 Gepost op: 9-09-2008, 18:41:42 »
Welke proeven hebben ze nu eigenlijk allemaal moeten doen?

Paalstaan op 1 been.. (record was 28 minuten, echt superknap gedaan) Vlotten bouwen, en een heel groot parcours door het water met een bierkrat wat ze mee moesten zeulen.. de rest heb ik niet echt gezien.. !

Ze gingen trouwens wel superfanatiek spelen hoor, want er waren echt diehard fans die zo graag die wildcard wilden winnen.. er was iemand die zelfs zich al 10 keer had ingeschreven..

Offline ser_mozes

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 9-09-2008, 19:03:58 »
Ok, ik zal er maar geen doekjes meer om winden.. dacht dat het beter was om anoniem te reageren, maar goed, aangezien de meeste nieuwsgierig zijn..en de afleveringen nu toch al begonnen zijn..

Ik ben HiuKwan, aangenaam. Ik lees al sinds maart/april mee op dit forum, maar wou me om bepaalde redenen niet bekend maken. Mijn naam bestaat uit 2 karakters, vandaar ook de hoofdletter K. Zo is het officieel.

Hallo HiuKwan ::zwaai:: ::zwaai::

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #14 Gepost op: 9-09-2008, 19:12:29 »
Ik weet niet of ik me moet verontschuldigen, maar zo praat ik nou eenmaal.

Neeneenee, zo bedoelde ik dat ook helemaal niet, het was niet bedoeld als belediging of zoiets!  ::ohno:: ::ohno:: ;)
Ik denk dat maar weinig mensen dat voorlezen van zo'n dagboek op een manier kunnen doen die níet 'opgelezen' klinkt... :-\\ Misschien alleen wat professionele acteurs ofzo. ??? Het is geen kritiek op jou, maar op de montage: ik snap niet zo goed waarom de mensen van de montage/redactie die dagboekopleesstukjes er zo graag in wilden hebben. ???

...en ik ben nou eenmaal geen juf :P

Wie weet heb je je roeping wel gemist! ::jaja:: Als kleuterjuf zou je het best aardig doen. ;) ;) ;)
Hé, hoe zou het klinken als Sharon straks stukjes dagboek op gaat lezen?  ::) :P

Even on-topic: (het bericht moet immers niet direct weer verwijderd worden...)  :P

Wat was jullie taak eigenlijk bij die ER-dag? (@ de kandidaten)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #15 Gepost op: 9-09-2008, 19:44:20 »
Ik kan best goed met kinderen omgaan, maar juf zijn is echt niets voor mij.. !

Afgelopen weekend heb ik met de meeste eigenlijk niets gedaan.. alleen lekker buiten gezeten, beetje rondgelopen bij de proeven.. sommige waren juryleden bij proeven enzo..

Best leuke opzet, het was alleen mooier geweest als het beter weer was! Nu was het heel zwaar met zwemmen enzo..

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 9-09-2008, 19:56:35 »
er was iemand die zelfs zich al 10 keer had ingeschreven..

Goed bezig  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Avalon

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 9-09-2008, 20:30:38 »
Shit, jammer, ik had ook willen komen kijken, kwam helaas iets tussendoor:(
Leuk om er hier nog wat over te lezen hoe het was. Zijn er mensen die foto's hebben gemaakt?

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
« Reactie #18 Gepost op: 9-09-2008, 22:27:31 »
ik ben er ook gewest, ik had een adventurecard dus deed niet mee met de challenge.
maar een van mijn reisgenoten wel, hij wou heelgraag en won de wildkaart ook nog!

het begon 11uur, en iedereen was in ploegen ingedeeld. de proeven die ik heb gezien,
vlottenbouwen en dat ermee racen..bij sommige viel de vlot uitelkaar in het water, anderen waren echt snel!
de hindernisbaan.. eerst over een evenwichtsbalk, daarne over zon verhoging klimmen het water inspringen, tussen de touwen zwemmen zonder ze aan te raken, daarna over 4 van die grote balken die in het water dreven,, en dan zon hoge vlot op proberen te komen en dan de ton aatikken.
duiken, je moest dan een stuk zwemmen daar legden de duikers uit wat je moest doen onder water waren op 3 meter dipete 4 hoepels met van die linten eraan, met 40 20 30 en 10 punten, je mocht maar een keer luchthappen dus in een keer moest je duiken, en daarna nog terug zwemmen.
dan de everglades.. je mocht de grond niet aanraken ging over touwen die tussen de bomen waren gespanen over palen enzo..
dan had je nog paalstaan op 1 been, met in je handen nog een stok. heb ik aleen in het voorbijgaan gezien.
en dat op zon evenwichtsbalk elkaar er af slaan. wie blijft staan wint.

de finale was weer bij die hindernisbaan in het water.

het was echt koud, regenden.. en al die mensen moesten dat water in.. dan een uur wachten en er weer in...
de meesten zage n ook blauw ren zaten echt te rillen.

ik heb wel foto's zet er zo wel paar op.. maar niet veel, er staan veel mensen bij op denk niet dat iedereen even graag op internet komt.
en met al die geheimhoud plichten enzo. dus ik kijk zo wel even waar niemand herkenbaar op staat.

« Laatst bewerkt op: 22-02-2009, 11:59:29 door mooneyeslinda »
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
« Reactie #19 Gepost op: 9-09-2008, 22:35:03 »

Wat was jullie taak eigenlijk bij die ER-dag?
wat ik zag:
o.a. marleen  was jury bij vlottenrace, en bij die hindernisbaan waren ook 2 kandidaten meen ik, maar k ben heel slecht in de namen, na 1 aflvering de andere proeven vast ook.

was leuk om ze allemaal te zien en sommige te spreken, zoals ze op tv soms overkomen zo zijn ze in het echt niet altijd.
ik ben bij 2 fandagen van deze site geweest en dus bij dat weekend. het is ook hoe ze het monteren en wat ze wel en niet gebruiken!

de foto;s let niet op die zwarte vlakken, maar ja ik wil niet zomaar iedereen op internet zetten.
« Laatst bewerkt op: 9-09-2008, 22:54:12 door mooneyeslinda »
robinson is weer geweldig dit jaar