Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 17874 keer)

Offline honeymaker

• Forumlid
Re: Aflevering 2
« Reactie #20 Gepost op: 8-09-2008, 18:14:35 »
Na de teleurstelling van vorige week over de montage, toch weer vol frisse moed naar aflevering 2 gekeken. Wat ik echter te zien kreeg, was een nog slechter gemonteerde aflevering. Ik heb nog steeds geen affiniteit met (één van) de kandidaten. Van sommigen weet ik niet eens in welk kamp ze zitten. Prince is bijvoorbeeld nog maar amper aan het woord geweest. En laat ik die naam nu alleen kunnen onthouden, omdat ik hem eerder al in Wie is de Mol in actie heb gezien.  ???
Kortom, ga alsjeblieft terug naar de montagetafel. Schrap alle overbodige flashbacks, flashforwards en dagboekfragmenten en vertel gewoon het verhaal goed.

Die muziek van Rowwen Hèze vond ik trouwens ook tenenkrommend en (met uitzondering van de tekst) niet passen bij een dergelijk programma.

Offline TessaLondon

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 8-09-2008, 19:19:30 »
Ik vond het wel een vermakelijke aflevering alleen ben ik dat dagboekgedoe erg beu, net een kleuterklas :P. Andere deelnemers mogen ook van mij wel wat meer in beeld, je ziet steeds dezelfde, een beetje jammer.

Tessa

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #22 Gepost op: 8-09-2008, 21:43:46 »
Terug naar de montagetafel alsjeblieft, het liefst voor aflevering 3 nog!!!!
Het is weer een Hiukwan-show.  ::niet-ok::
En alweer het 2e reclameblok naar dat er totaal niks gebeurd is in Expeditie Hiukwam ::)
Weer teveel Hiukwam (niet haar schuld natuurlijk). Van haar team ken ik naast haar en Hicham (niet opgeven!!!) nog steeds niemand. Erg jammer.
Ik ben en blijf fan van ER, maar ik vond de aflevering verwarrend.
[...]
Zo leren we nooit iedereen kennen.
[...]er blijven dingen irritant(dat dagboek vertel gedoe....ahhhhh)
[...]
Na de teleurstelling van vorige week over de montage, toch weer vol frisse moed naar aflevering 2 gekeken. Wat ik echter te zien kreeg, was een nog slechter gemonteerde aflevering. [...]
Kortom, ga alsjeblieft terug naar de montagetafel. Schrap alle overbodige flashbacks, flashforwards en dagboekfragmenten en vertel gewoon het verhaal goed.
[...]
[...] alleen ben ik dat dagboekgedoe erg beu, net een kleuterklas :P. Andere deelnemers mogen ook van mij wel wat meer in beeld, je ziet steeds dezelfde, een beetje jammer.

Editors, E-P Hasselbach, wie dan ook van ER, komt de boodschap over?  ::) ::) ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #23 Gepost op: 8-09-2008, 22:33:25 »
Wat een ongelofelijk saaie aflevering en er waren niet eens 2 proeven :( En dat Hiukwan de hele tijd voorleest is super irritant.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #24 Gepost op: 8-09-2008, 23:23:32 »
zo, ik droomde vannacht gewoon over ER.

we liepen naar de proef, alleen ik moest eerst langs allemaal spinnenwebben (mét spinnen).
 :o :o

Offline vriendlief

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 9-09-2008, 08:51:05 »
zo, ik droomde vannacht gewoon over ER.

we liepen naar de proef, alleen ik moest eerst langs allemaal spinnenwebben (mét spinnen).
 :o :o
En bij de proef moest je ze opeten. ;D

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #26 Gepost op: 9-09-2008, 13:00:34 »
En bij de proef moest je ze opeten. ;D

de proef heb ik gelukkig nooit gespeeld  ;D

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #27 Gepost op: 9-09-2008, 13:38:00 »
Een leuke aflevering al moet ik wel wennen aan dat "we richten ons maar op 1 of 2 personen per aflevering en nu al 2 afleveringen dezelfde". Vind Hiukwan best een leuke meid maar het word een beetje hinderlijk dat ze bijna alleen maar aan het woord is en dat vind ik ook van Geert in dat andere kamp. Was wel blij dat Zuid de opdracht won, vind die Prince wel een beetje op Vinnie lijken. Jammer dat we nog zo weinig weten van de andere deelnemers, is het een teken dat Geert en Hiukwan er zo uitliggen of dat ze juist ver komen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 9-09-2008, 13:43:07 »
is het een teken dat Geert en Hiukwan er zo uitliggen of dat ze juist ver komen.

Of het meeste te vertellen hebben  ;D

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #29 Gepost op: 9-09-2008, 13:48:04 »
om even te reageren over het feit dat ik zoveel in beeld ben: ik monteer het niet. Ik weet wel bepaalde beweegredenen wat de productie heeft gedreven om mij dingen te laten vertellen, maar het fijne weet ik er niet van.
Maar wees niet gerust.. je hoort iedereen langskomen!

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #30 Gepost op: 9-09-2008, 19:29:15 »

Moeten we gerust zijn of niet gerust zijn, Hiukwan?
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #31 Gepost op: 9-09-2008, 19:38:31 »
Moeten we gerust zijn of niet gerust zijn, Hiukwan?

haha.. ik bedoel natuurlijk 'wees niet ongerust' of 'wees gerust'

haal weer lekker zinnen doorelkaar..  ::trots::

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #32 Gepost op: 9-09-2008, 22:26:28 »

Waarschijnlijk moet je dan heel goed luisteren, want er zijn nu al een paar kandidaten met de stille trom vertrokken... ::) :P
Geniet nooit met mate...

Offline honeymaker

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 10-09-2008, 00:31:29 »
om even te reageren over het feit dat ik zoveel in beeld ben: ik monteer het niet.

Weet ik! Mijn kritiek is dan ook geheel gericht aan de editors, die in het artikel over Expeditie Robinson in Volkskrant Magazine zo hoog van te toren bliezen dat er maar weinig mensen in Nederland zijn (en zijzelf dus wel) die een dergelijk programma kunnen monteren.

Wat mij betreft mogen ze wel eens iets kritischer naar hun eigen werk kijken, aangezien, als ik dit forum zo lees, vrijwel niemand nu een band voelt met een van de kandidaten, dankzij deze geweldige nieuwe opzet..........

Edit: Hmmm, bij nader inzien zijn Koert en Vinnie de 'line producers'. Zij hebben dus minder te maken met de crappy eindmontage, maar des te meer met de slechte verhaallijn tot nu toe.
« Laatst bewerkt op: 8-04-2013, 18:23:13 door Lukie4, Reden: citaat verwijderd »

Offline Leet

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 10-09-2008, 09:02:49 »
Ik ben een die-hard fan maar tot nu toe weinig bijzonders gebeurd. slaapverwekkend zelfs. Misschien iets te veel Survivor gekeken.
1 ding hoop ik wel dat ze niet het publiek laten stemmen wie de winnaar is. dat vind ik zo belachelijk. Onderling uitmaken wie de beste is

Offline Tannie

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 10-09-2008, 22:33:03 »
Ik vind er tot nu toe weinig aan eigenlijk, moet echt op gang komen. Niet echt leuke vernieuwende dingen, ik zie vooral Geert en Hiukwan (?) en dat zijn ook meteen de personen waar ik me t meest aan irriteer. Laat ook eens wat van de andere personen zien!!!!  ::niet-ok::
Normaal gesproken verheug ik me al op de volgende uitzending, maar ik zou het nu serieus zomaar kunnen vergeten om het op te nemen.....

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #36 Gepost op: 10-09-2008, 22:47:50 »
slaapverwekkend zelfs. Misschien iets te veel Survivor gekeken.

Inderdaad zeg ::jaja:: Er gebeurd 0,0 op dat eiland.
The sun came up and reality set in.

Offline kokkel

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 11-09-2008, 00:06:06 »
Er was vooral veel 'harmonie' de eerste weken, en dat levert nou eenmaal niet veel 't.v.' op, maar geloof me, dat gaat veranderen.....

Offline Da Wizz

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 11-09-2008, 21:44:11 »
Er was vooral veel 'harmonie' de eerste weken, en dat levert nou eenmaal niet veel 't.v.' op, maar geloof me, dat gaat veranderen.....

Weer een kandidaat op het forum?  ;D

Offline kokkel

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 11-09-2008, 22:13:09 »
Goed bezig, Da Wizz!