Poll

Wie is... Peanut

Prince
8 (24.2%)
Marleen
1 (3%)
HiuKwan
8 (24.2%)
Sarah
1 (3%)
Yin Oei
0 (0%)
Dirk
1 (3%)
Kyra
0 (0%)
Mano
0 (0%)
Claudia
3 (9.1%)
Geert
0 (0%)
Geert (met bril)
1 (3%)
Hannie
0 (0%)
Hans
2 (6.1%)
Hicham
2 (6.1%)
Sharon
4 (12.1%)
Wim
2 (6.1%)

Totaal aantal stemmen: 33

Auteur Topic: Wie is... Peanut  (gelezen 27641 keer)

Offline Vieffan

• Forumlid
Wie is... Peanut
« Gepost op: 1-09-2008, 22:08:30 »
Nou wie denk jij dat de mysterieuze 'Peanut' is?
Leuk ook om mensen hun theorie te horen. (Ja ik ben in de WIDM sfeer :P)

Ik zie nu overigens namen (en ook gezichten  ::schaam::) die ik naar mijn idee in de aflevering helemaal niet gehoord/gezien heb.

Offline Avonne

• Forumlid
Re: Wie is... Peanut
« Reactie #1 Gepost op: 1-09-2008, 22:14:33 »
 ;D
ik zat ook al te denken om er een topic over te openen. Soort "wie is de mol" speurtocht  ::rofl::

Offline Mollemaarten

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
« Reactie #2 Gepost op: 1-09-2008, 22:40:44 »
Wel ik denk dat hij bij dezen in elk geval aardig de pineut is :P
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline mister T

• Forumlid
  • alias 'snewmot'
« Reactie #3 Gepost op: 1-09-2008, 23:12:49 »
ik weet wie de mysterieuze peanut is.Helaas wil ik het jullie nog niet zeggen daar ik samen met de persoon Achter "peanut" op 1 van de laatste selectiedageN was en zijn/haar annonimiteit reSpecteer.als het echt bekend is wie hij/zij is zal ik het jullie bewijzen dat ik het wist.  ::respect::
today is life,tomorrow never comes

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: 2-09-2008, 00:30:31 »
hai, grappig hoor dit.. ! Ik heb geen idee of jullie er snel achter komen, maar ik denk dat gaanderweg wel duidelijk wordt wie ik ben..

Enne mister T.. je zit fout :) Ik heb geen flauw idee hoe jij erbij komt, maar die naam kan je iig van je lijstje afstrepen .. haha  ::joehoe::

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #5 Gepost op: 2-09-2008, 02:46:48 »
aan de manier van schrijven denk ik aan een vrouw. peanut, pinda? moet haast wel iets aziatisch zijn.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline xj900s

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 2-09-2008, 07:06:42 »
Hmmm....ik zit meer aan een manspersoon te denken.
Time will tell!

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 2-09-2008, 07:21:47 »
Aan de heerlijke schrijfstijl soms lijkt het me een jong iemand (kan me niet voorstellen dat iemand van middelbare leeftijd nix gaat schrijven bijvoorbeeld) en dan zit ik te denken aan Hiukwan. Vooral ook omdat Peanut die zo verdedigt op het forum.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Avalon

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 2-09-2008, 08:46:34 »
Wat een zielig gedoe zeg.
Wel wekenlang met je kop op tv en dan hier anoniem gaan zitten. Doe dan net als Frans, die zit er ook gewoon
met z'n foto bij.

We wachten wel af tot het echt begint te janken bij kritiek   ::tandpastasmiley::

Offline mister T

• Forumlid
  • alias 'snewmot'
« Reactie #9 Gepost op: 2-09-2008, 09:25:56 »
foute gok,inderdaad ::schaam::
dwz dat er toen 2 Potentiele kandidaten in mijn gRoepje zaten bij de selectie,dus dan moet je de andere wel zIjn of ik moet iemaNd gemist hebben,sChitterend.Dan zou ik het nu moeten wEten ::boogie::

Offline mister T

• Forumlid
  • alias 'snewmot'
« Reactie #10 Gepost op: 2-09-2008, 09:32:35 »
Wel wekenlang met je kop op tv en dan hier anoniem gaan zitten. Doe dan net als Frans, die zit er ook gewoon
met z'n foto bij.

We wachten wel af tot het echt begint te janken bij kritiek   ::tandpastasmiley::
zielig zou ik het niet noemen,eerder mysterieus.Jij staat toch ook niet met je echte naam op dit forum ,niet.It's all in the game,take it or leave it ::hand::

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #11 Gepost op: 2-09-2008, 10:00:39 »
zielig zou ik het niet noemen,eerder mysterieus.Jij staat toch ook niet met je echte naam op dit forum ,niet.It's all in the game,take it or leave it ::hand::

Precies! ::ok:: Mensen met de grootste mond staan zelf wel geheel anoniem op een forum als dit. ::)
« Laatst bewerkt op: 2-09-2008, 10:07:23 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline xj900s

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 2-09-2008, 11:22:42 »
foute gok,inderdaad ::schaam::
dwz dat er toen 2 Potentiele kandidaten in mijn gRoepje zaten bij de selectie,dus dan moet je de andere wel zIjn of ik moet iemaNd gemist hebben,sChitterend.Dan zou ik het nu moeten wEten ::boogie::

Heel goed....
Check de hoofdletters. En wat lees je dan?

Ocampa

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 2-09-2008, 13:14:02 »
met z'n foto bij.

Mee eens. Ik vind het ook een nogal interessant gedoe om niks.

En bovendien, wie zegt dat peanut wel echt een deelnemer is? Voor hetzelfde geld is het gewoon een grappenmaker die net doet alsof. Ik hecht weinig waarde aan de uitspraken van een insider zolang we niet zeker weten of het wel echt een insider is.

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #14 Gepost op: 2-09-2008, 13:20:49 »
weet niet hoe snel er insider kan staan onder mijn naam.. maar blijf er maar op letten :)

sowieso, waarom zou ik erover liegen?

En over dat anoniem zijn op dit forum, daar heb ik verschillende redenen voor. Vind het vooralsnog wel heel leuk om even anoniem te zijn.

Offline Avalon

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 2-09-2008, 13:24:44 »
Het blijft een zielig gedoe van Peanut.

Niemand is verplicht om z'n identiteit prijs te geven of hier een foto te plaatsen.

Maar ga dan niet zitten zinspelen op het feit alsof je een van de deelnemers van ER zou zijn.
Iedereen kan dat wel beweren tenslotte.

Dit vindt Peanut leuk??
Sjongejonge, wat een kleuter reactie zeg.

Zeker aandacht te kort gekomen tijdens de ER expeditie.
Paar sessies psychotherapie kunnen misschien ook wel helpen om de klap te boven te komen? 

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #16 Gepost op: 2-09-2008, 13:36:00 »

Niemand is verplicht om z'n identiteit prijs te geven of hier een foto te plaatsen.

Maar ga dan niet zitten zinspelen op het feit alsof je een van de deelnemers van ER zou zijn.

Dit vindt Peanut leuk??

Paar sessies psychotherapie kunnen misschien ook wel helpen om de klap te boven te komen? 

Over kleuter reacties gesproken..  ::niet-ok::

Offline mister T

• Forumlid
  • alias 'snewmot'
« Reactie #17 Gepost op: 2-09-2008, 13:45:23 »
FREEDOM OF SPEECH,
dit geldt voor iedereen ,maar nu al direct met modder gaan gooien ...beetje niveau mag wel hé

Offline xj900s

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 2-09-2008, 14:03:11 »
Laat Peanut toch.....
Misschien is er wel echt een goede reden waarom de identiteit nog niet prijs wordt gegeven.

Offline Avonne

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 2-09-2008, 14:18:34 »

Dit vindt Peanut leuk??

nouja, zeg. Doe niet zo onbeschoft.

Peanut mag helemaal zelf weten wat en hoe hij/zij schrijft. Ik vind het wel leuk om te raden wie het is. (ja, ik denk dat het een echte deelnemer is, en zo niet... dan pikt de moderator hem/haar er wel uit)

Ik heb er geen enkel probleem mee om negatief te schrijven over mensen die op TV te zien zijn, maar medegebruikers de grond in te boren is not done. En aangezien er hier op dit forum véél (ex)deelnemers zijn, zul je je in moeten houden.

Peanut zinspeelt in ieder geval nergens (dat kan de poster darry niet zeggen, die is zo vaag).

Peanut: