Nieuws Volg ons ook op Twitter!
"Je kunt 3 opties selecteren"
Zonder probleem HiuKwan... als ik naar mijn gevoel kijk althans.Maar moest ik geld moeten inzetten en lauter rationeel deze poll moesten invullen zou ik Yin zeggen want ik vreesdat zij de winnares zal worden...Stel dat Yin en HiuKwan de finale spelen en de stemmen komen van de robinsonners die op het afvaleiland zitten dan hebben we :Sharon: stemt voor HiuKyra : twijfel Sarah : twijfel (die 2 zeiden toch duidelijk op het resort nadat Sharon aankwam, op wie moeten we nu stemmen ?)GeertT: YinGeert : HiuHans : YinIn het gunstigste geval 3-4 stemmen Hiu 2 voor Yin + positieve stem is 3...Dus met Yin en Hiu in de finale kan het nog heel spannend worden voor Hiu en de Hiu fans...In geval Hans en Yin in de finale komen dan wint Yin.In geval Hans en HiuKwan in de finale komen wint HiuKwan...Ik ben reuze benieuwd...
toen de tijd in kamp noord wouden kyra (geert d en sharon) het liefst op yin stemmen maar dat kon toen niet.. om een of andere reden..ze mochten haar niet in elk geval.
Volledig met je eens Nicky, maar daardoor zijn we ook maatjes...
Wie is je favoriete kandidaat? Je kunt slechts 3 opties selecteren. Hans HiuKwan Yin
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
332 gasten en 6 vaste bezoekers