Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hans  (gelezen 203667 keer)

Offline mozzer

• Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #640 Gepost op: 23-11-2008, 22:48:07 »
Als eerste, en nogmaals, ik ben geen Hans fan..
Voor de duidelijkheid: Ik ben geen familie, kennis of wat... sterker nog ik heb hem nog nooit irl gezien...
Waarom ik het zo overduidelijk laat merken? Puur omdat ik me ook mateloos irriteer aan het 'i love Hiu' gedoe.

Ik irriteer me gewoon mateloos aan Hiukwam, en ja dan is het voornaamste waarom ik geneigd ben om voor Hans te zijn..

En waarom dan niet voor Yin?
Nouja, heel simpel, heb het idee dat zij een beetje hans achterna loopt..

sterker nog. Hans had zijn theorie wel helemaal uitgestippeld en blijft heel sterk zichzelf, al zijn dat niet de beste eigenschappen van de man, toch behoudt hij zijn manier van doen en denken... en op een of andere manier kan ik dat wel waarderen. Daarbij is Hans ook nog eens een fysieke sterke speler.. en dat telt in mijn belevenis hoofg

dus je bent hans-fan omdat je Hiu irritant vindt?? ;D

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #641 Gepost op: 23-11-2008, 22:48:24 »
Ik kots op Hans, maar waarom moet ER*Emiel worden aangevallen op zijn "op de hand van Hans"-zijn? Hij laat anderen in hun waarde, valt niemand persoonlijk aan dus laat hem voor Hans zijn als ie dat wil, al kan het het niet volgen.

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #642 Gepost op: 23-11-2008, 22:51:18 »

dus je bent hans-fan omdat je Hiu irritant vindt?? ;D
Damn, 3e x, IK BEN GEEN FAN

En je theorie klopt wel, want ik wil wel iemand hebben om voor te zijn anders is het zowiezo niks aan om te volgen. Dus ja dan maar Hans

Al had ik liever wel 3 hele andere mensen gezien!

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #643 Gepost op: 23-11-2008, 22:52:41 »
pfffffffffffffffffff

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #644 Gepost op: 23-11-2008, 22:54:05 »
Damn, 3e x, IK BEN GEEN FAN

En je theorie klopt wel, want ik wil wel iemand hebben om voor te zijn anders is het zowiezo niks aan om te volgen. Dus ja dan maar Hans

Al had ik liever wel 3 hele andere mensen gezien!

dus je bent hans-fan omdat je gewoon voor iemand wilt zijn???? ;D

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #645 Gepost op: 23-11-2008, 22:54:35 »
pfffffffffffffffffff

Wat is er Marlie?

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #646 Gepost op: 23-11-2008, 22:55:12 »
dus je bent hans-fan omdat je gewoon voor iemand wilt zijn???? ;D

Jij hebt het begrepen, anders is het voor mij niet leuk om het uberhaupt te volgen.
Alleen voor de 4e x, ik ben geen fan.
« Laatst bewerkt op: 24-11-2008, 09:08:57 door ER*Emiel »

Offline Narya

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #647 Gepost op: 23-11-2008, 22:55:51 »
Ben ik met je eens, ook van mijn kant...

Maar ik wordt het i love hiu gedoe net zo ziek als jij mijn reacties ziek wordt... en ja 1 tegen 100, dan staan wel alle punten op je gericht en lijkt het zo erg terwijl het precies hetzelfde is.

Ja, precies. Dat bedoelde ik.

Misschien erger je je wel vooral aan het "I love Hiu"-gedoe en aan het feit dat zij wordt neergezet als het lieverdje, meer dan aan Hiukwan zelf...? Die aan beide zaken niet zoveel kan doen trouwens.

Hoe het ook zij: voor de gemiddelde kijker is het bijkans onmogelijk om in deze Expeditie voor iemand anders te zijn dan voor Hiukwan. Dat staat als een paal boven water. Met dank aan de productie, inclusief Ernst-Paul. Misschien zelfs wel vooral Ernst-Paul. Die vraag die hij vorige week stelde op de eilandraad, vond ik erg ver gaan: "Gaat het bij ER niet om de vraag: hoe ver kan en mag ik gaan in het spel om te winnen en mezelf na afloop nog onder ogen te kunnen komen?" Niet in die bewoordingen, maar iets van deze strekking was het in ieder geval. Hij stelde de vraag duidelijk vooral aan Hans, en het zei in mijn ogen ook wel iets dat Hans zich ook meteen aangesproken voelde...

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #648 Gepost op: 23-11-2008, 22:56:10 »
waarom moet ER*Emiel worden aangevallen op zijn "op de hand van Hans"-zijn?

Helemaal mee eens! Ieder zijn eigen mening! (bovendien is hij niet op de hand vanHans, maar ziet hij Hiu niet zitten en dat mag hier ook geen probleem zijn!
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #649 Gepost op: 23-11-2008, 22:56:22 »
Maar ik heb daar ook mijn redenen voor hoor, maar die heb ik zonet al uitgelegd.

Goh lijkt wle alsof ik hier alles 3x moet herhalen..

Krijg ik nu de doodstraf ofzo omdat ik niet voor degene ben waarvoor anderen wel zijn?

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #650 Gepost op: 23-11-2008, 22:57:50 »
Bedankt voor diegen die trouwens wel een andere mening kunnen respecteren!

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #651 Gepost op: 23-11-2008, 22:59:14 »
Wat is er Marlie?

Door steeds hier bij te lezen alvorens te posten vergeet ik steeds wat ik eigenlijk wilde schrijven maar nu weet ik t weer dus moet ik snel naar t topic van hiukwan ::rofl::

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #652 Gepost op: 23-11-2008, 22:59:58 »
Ja, precies. Dat bedoelde ik.

Misschien erger je je wel vooral aan het "I love Hiu"-gedoe en aan het feit dat zij wordt neergezet als het lieverdje, meer dan aan Hiukwan zelf...? Die aan beide zaken niet zoveel kan doen trouwens.

Dat zou heel goed kunnen hoor, maar ook erger ik me aan het commentaar van Hiu tijdens de uitzending (ik doel dus op de voice-over die later opgenomen zijn zeg maar)Het is gewoon zo... ja irrtant en kinds... i kweet even het juiste woord niet daarvoor...

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #653 Gepost op: 23-11-2008, 23:02:22 »
Dat zou heel goed kunnen hoor, maar ook erger ik me aan het commentaar van Hiu tijdens de uitzending (ik doel dus op de voice-over die later opgenomen zijn zeg maar)Het is gewoon zo... ja irrtant en kinds... i kweet even het juiste woord niet daarvoor...

Ik vind dat niet zo gek, hoor. Kijk maar naar de berichten na de eerste paar afleveringen. Haar stem roept nu eenmaal bepaalde "reacties" op.  ;)

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #654 Gepost op: 23-11-2008, 23:08:10 »
Ik vind het wel leuk dat ER*Emiel voor Hans is.
Dan krijg je tenminste discussies van mensen die andere willen overtuigen dat hun favoriet moet winnen en waarom.
Als iedereen op dit forum voor dezelfde kandidaat is wordt het ook zo saai...
There's no show like a reality show ;)

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #655 Gepost op: 23-11-2008, 23:10:03 »
Dat had ik in t begin ook, ik ergerde me groen en geel aan de stem van Hiukwan maar nu heb ik dat totaal niet meer en erger ik me aan t domme gekonkel van Hans en yin. Hoe ze hun kont niet gedraaid kunnen krijgen om nog te redden wat er te redden valt.

Offline mic1

• Forumlid
« Reactie #656 Gepost op: 24-11-2008, 00:56:08 »
Haha Hansus Narcissus kan nu ook enige lafheid en wederom een prachtig exemplaar dubbele moraal (bv uitspraken over dan maar derde worden en ander bla bla) aan zijn conduitestaat toevoegen, potverdrie 'k zou der bijna jaloers op worden.

P.s. lees dit drie keer opdat ik het niet hoef te herhalen.
« Laatst bewerkt op: 24-11-2008, 02:02:00 door mic1 »

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #657 Gepost op: 24-11-2008, 01:02:22 »
Wat zeg je? ::rofl::

Offline mic1

• Forumlid
« Reactie #658 Gepost op: 24-11-2008, 01:07:05 »
LOL  :-X

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #659 Gepost op: 24-11-2008, 08:10:52 »
Hans, ik hoop dat jij deze expeditie wint!

Dan zijn er in ieder geval twee mensen die dat hopen, je staat (nog) niet alleen Hans. ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle