Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hans  (gelezen 203673 keer)

Offline Loesje1

• Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #620 Gepost op: 23-11-2008, 21:14:12 »
Whhaaah bescheidenheid, wat is dat? ik denk schoonspringen ::hypocriet::

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #621 Gepost op: 23-11-2008, 21:14:56 »
Dames en heren, jongens en meisjes, de slechtste prestatie bij de balkproef in de geschiedenis van Expeditie Robinson:

Hans!  ::bravo:: ::joehoe:: ::joehoe::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #622 Gepost op: 23-11-2008, 21:15:14 »
Hans, ik hoop dat jij deze expeditie wint!

Offline elanski

• Forumlid
« Reactie #623 Gepost op: 23-11-2008, 22:05:50 »
@ ER*Emiel: eenzaam hé? als Hans fan. Toevallig familie? Wat heb jij toch tegen Hiu?

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #624 Gepost op: 23-11-2008, 22:07:23 »
He
Ik ken Hans helemaal niet hoor,

Maar ik erger me al dood aan Hiu sinds aflevering 1, en dat doe ik nog steeds..

Vandaar :)

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #625 Gepost op: 23-11-2008, 22:08:17 »
@ ER*Emiel: eenzaam hé? als Hans fan. Toevallig familie? Wat heb jij toch tegen Hiu?

Leuk he, zo tegen iemand praten.
Laat hem lekker voor Hans zijn. "Toevallig familie?" slaat ook nergens op.
Ik snap jou probleem niet. Vooral als je zoiets zegt terwijl iedereen iets tegen Hans of Yin heeft.
Wat wil je hiermee bereiken?

(Ja sorry.. maar ik wordt zo moe van zulke reacties..)

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #626 Gepost op: 23-11-2008, 22:09:24 »
En ik noem mezelf zeker geen fan,

Het liefste zag ik een 3 hele andere personen, maar als ik van deze 3 moet kiezen, dan mag Hiu afvallen..

ook als je kijkt na het aantal proefen waarin ze finale speelt..

Ze komt bij mij gewoon zo nep over en ze wordt zo als het lieverdje neergezet.

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #627 Gepost op: 23-11-2008, 22:10:58 »
Laat iedereen zijn eigen favoriet gewoon steunen,
zonder daar een probleem van te maken.

There's no show like a reality show ;)

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #628 Gepost op: 23-11-2008, 22:11:38 »
Dankjewel Thee Zakje,

Kijk het punt dat Hiu hier op het forum zit, weerhoudt mij echt niet om mijn mening te geven.. Daar is immers het forum voor. Dus dat zal ze dan maar ook moeten accepteren.

Overigens vind ik het jammer dat er deelnemers op het forum komen en dan veel meedoen..

Heeft toch altijd wel een beetje invloed

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #629 Gepost op: 23-11-2008, 22:12:49 »
Ik heb hetzelfde gevoel  ;)

Maar alle respect voor Hiu hoor! Laat dat even duidelijk zijn  ::ok::

Offline Wolkje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #630 Gepost op: 23-11-2008, 22:13:59 »
Misschien bedoelde elanski gewoon te zeggen dat ER*emiel het wel erg nadrukkelijk laat weten, dat vind ik namelijk ook stiekem een beetje (lees: in elk topic lees je hetzelfde verhaaltje over hoe hij anti-hui is) Maar laat iedereen gewoon zn ding doen ofzoiets.

Anyway, on topic
Ik moest zo lachen dat Hans de balkproef het meest serieus nam van iedereen, niet tegen het praten kon en bij het moment van concentratie er ongeveer afdook. Ben bang dat hij toch de proef gaan winnen, maar hij was ook wel telkens net iets sneller.. spannend!!
Do you want to go to the Seaside?

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #631 Gepost op: 23-11-2008, 22:14:54 »
Moet ik in elk topic dan wel 300x lezen dat hiu goed is en winnaar moet worden?

Daar horo je mij toch ook niet over?

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #632 Gepost op: 23-11-2008, 22:18:24 »
Overigens vind ik het jammer dat er deelnemers op het forum komen en dan veel meedoen..

Heeft toch altijd wel een beetje invloed

Dat ben ik helemaal met jou eens. Dat is ook een reden om tegen televoting te zijn.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #633 Gepost op: 23-11-2008, 22:22:45 »

Ze komt bij mij gewoon zo nep over en ze wordt zo als het lieverdje neergezet.

als je Hiu al nep vindt, dan ben ik wel benieuwd  wat je van Yin vindt... ::tandpastasmiley::

en dat van dat lieverdje... daar praat je Hans gewoon na...  ::hypocriet::
jij bent gewoon Hans-fan...  ::jaja:: geef het maar toe..  :P

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #634 Gepost op: 23-11-2008, 22:27:17 »
Je ziet het toch aan alle reacties hier dat hiu het lieverdje is? lijkt me duidelijk..

Vanaf afleverin 1 kotst iedereen haar uit door haar overkill.. dan komt ze op het forum (ja oke, ze was al eerder lid, maar nu herkenbaar) en is het een paar afleveringen terechte sterke negativiteit naar hins en yin enzo, en dan is zij ineens de beste...  ???

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #635 Gepost op: 23-11-2008, 22:28:01 »
als je Hiu al nep vindt, dan ben ik wel benieuwd  wat je van Yin vindt... ::tandpastasmiley::

en dat van dat lieverdje... daar praat je Hans gewoon na...  ::hypocriet::
jij bent gewoon Hans-fan...  ::jaja:: geef het maar toe..  :P

Overigens bedoel ik een andere manier van nep, haar reacties op tv bedoel ik, niet haar spel.

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #636 Gepost op: 23-11-2008, 22:36:17 »
@ ER*Emiel...

ik denk niet dat veel mensen haar 'opeens' de beste vinden...
ik denk dat veel mensen Hans en Yin gewoon afschuwelijk arrogante zelfingenomen narcistisch mensen vinden...  ;D

en ja, dan is diegene die daar het meest last van heeft (in dit geval Hiu) al snel favoriet...zéker als zij degene blijkt te zijn die Hans en Yin een hak weet te zetten (eigenlijk een koekje van eigen deeg geeft) door generaal Pardon er op onnavolgbare wijze uite werken..

hoe komt het eigenlijk dat jij zo'n Hans fan bent???

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #637 Gepost op: 23-11-2008, 22:43:07 »
Je ziet het toch aan alle reacties hier dat hiu het lieverdje is? lijkt me duidelijk..

Vanaf afleverin 1 kotst iedereen haar uit door haar overkill.. dan komt ze op het forum (ja oke, ze was al eerder lid, maar nu herkenbaar) en is het een paar afleveringen terechte sterke negativiteit naar hins en yin enzo, en dan is zij ineens de beste...  ???

Onzin. Ik vond haar vanaf aflevering 1 leuk! (Dat is ook terug te vinden in het topic van Hiu, als je bewijzen wilt).

En dat jij haar niet leuk vindt, is inderdaad wel duidelijk. Volgens mij ga jij er iedere zondag weer lekker voor zitten: "Zo, de aflevering zit er weer op: even in álle topics laten weten voor wie ik ook alweer NIET ben, mochten de mensen het weer vergeten zijn."

Het is je goed recht, hoor. Maar het voegt elke keer weer niks toe. Ik geef direct toe dat je in de topics van Hans en Yin ook elke week dezelfde conclusies van mensen leest, maar die worden dan in ieder geval nog vaak onderbouwd door hun woorden of daden van de aflevering van die week. Een dergelijke onderbouwing mis ik nog weleens bij jou! Al maakt de productie het je uiteraard ook niet makkelijk...

Aan de ene kant zeg ik dus: wat mij betreft heb je je punt wel gemaakt. Maar aan de andere kant vind ik eigenlijk dat ik dat dan ook moet zeggen tegen de Yin&Hans-haters, mezelf incluis. En daar heb ik wat meer moeite mee...

Hmm, wat is mijn punt nu eigenlijk? Ik kom er niet uit, ik geef het op...  :-\\

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #638 Gepost op: 23-11-2008, 22:43:24 »
Als eerste, en nogmaals, ik ben geen Hans fan..
Voor de duidelijkheid: Ik ben geen familie, kennis of wat... sterker nog ik heb hem nog nooit irl gezien...
Waarom ik het zo overduidelijk laat merken? Puur omdat ik me ook mateloos irriteer aan het 'i love Hiu' gedoe.

Ik irriteer me gewoon mateloos aan Hiukwam, en ja dan is het voornaamste waarom ik geneigd ben om voor Hans te zijn..

En waarom dan niet voor Yin?
Nouja, heel simpel, heb het idee dat zij een beetje hans achterna loopt..

sterker nog. Hans had zijn theorie wel helemaal uitgestippeld en blijft heel sterk zichzelf, al zijn dat niet de beste eigenschappen van de man, toch behoudt hij zijn manier van doen en denken... en op een of andere manier kan ik dat wel waarderen. Daarbij is Hans ook nog eens een fysieke sterke speler.. en dat telt in mijn belevenis hoofg

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #639 Gepost op: 23-11-2008, 22:45:15 »
Onzin. Ik vond haar vanaf aflevering 1 leuk! (Dat is ook terug te vinden in het topic van Hiu, als je bewijzen wilt).

En dat jij haar niet leuk vindt, is inderdaad wel duidelijk. Volgens mij ga jij er iedere zondag weer lekker voor zitten: "Zo, de aflevering zit er weer op: even in álle topics laten weten voor wie ik ook alweer NIET ben, mochten de mensen het weer vergeten zijn."

Het is je goed recht, hoor. Maar het voegt elke keer weer niks toe. Ik geef direct toe dat je in de topics van Hans en Yin ook elke week dezelfde conclusies van mensen leest, maar die worden dan in ieder geval nog vaak onderbouwd door hun woorden of daden van de aflevering van die week. Een dergelijke onderbouwing mis ik nog weleens bij jou! Al maakt de productie het je uiteraard ook niet makkelijk...

Aan de ene kant zeg ik dus: wat mij betreft heb je je punt wel gemaakt. Maar aan de andere kant vind ik eigenlijk dat ik dat dan ook moet zeggen tegen de Yin&Hans-haters, mezelf incluis. En daar heb ik wat meer moeite mee...

Hmm, wat is mijn punt nu eigenlijk? Ik kom er niet uit, ik geef het op...  :-\\

Ben ik met je eens, ook van mijn kant...

Maar ik wordt het i love hiu gedoe net zo ziek als jij mijn reacties ziek wordt... en ja 1 tegen 100, dan staan wel alle punten op je gericht en lijkt het zo erg terwijl het precies hetzelfde is.