Je ziet het toch aan alle reacties hier dat hiu het lieverdje is? lijkt me duidelijk..
Vanaf afleverin 1 kotst iedereen haar uit door haar overkill.. dan komt ze op het forum (ja oke, ze was al eerder lid, maar nu herkenbaar) en is het een paar afleveringen terechte sterke negativiteit naar hins en yin enzo, en dan is zij ineens de beste...
Onzin. Ik vond haar vanaf aflevering 1 leuk! (Dat is ook terug te vinden in het topic van Hiu, als je bewijzen wilt).
En dat jij haar niet leuk vindt, is inderdaad wel duidelijk. Volgens mij ga jij er iedere zondag weer lekker voor zitten: "Zo, de aflevering zit er weer op: even in álle topics laten weten voor wie ik ook alweer NIET ben, mochten de mensen het weer vergeten zijn."
Het is je goed recht, hoor. Maar het voegt elke keer weer niks toe. Ik geef direct toe dat je in de topics van Hans en Yin ook elke week dezelfde conclusies van mensen leest, maar die worden dan in ieder geval nog vaak onderbouwd door hun woorden of daden van de aflevering van die week. Een dergelijke onderbouwing mis ik nog weleens bij jou! Al maakt de productie het je uiteraard ook niet makkelijk...
Aan de ene kant zeg ik dus: wat mij betreft heb je je punt wel gemaakt. Maar aan de andere kant vind ik eigenlijk dat ik dat dan ook moet zeggen tegen de Yin&Hans-haters, mezelf incluis. En daar heb ik wat meer moeite mee...
Hmm, wat is mijn punt nu eigenlijk? Ik kom er niet uit, ik geef het op...