Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hans  (gelezen 203609 keer)

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #560 Gepost op: 17-11-2008, 14:16:13 »
Ik begrijp wat je wilt zeggen en over alles gezien zat ik natuurlijk bij die alliantie. Tot een bepaald moment.

Ik ga dat niet ontkennen, maar ben wel heel bewust geweest dat ik minimaal tot geen zeggenschap had over het wegstemmen.. ik heb mij gedeisd gehouden, net zoals Sharon dat in een latere stadium deed. Achteraf denk ik er heel anders over, maar zo is het spel nou eenmaal gelopen.. het heeft me tot een bepaald punt gebracht waar ik wou komen, en toen moest ik mijn eigen boontjes doppen..

Ik denk dat wat jij hier beschrijft ook wel overeen komt met wat we op tv hebben gezien:
Je hoorde wel bij het dineergroepje, maar behoorde daarbinnen weer niet echt bij de kern.

Dat zie je trouwens ook vaak in het echte leven: binnen een vriendengroep is er ook vaak iemand (of meerdere personen) die net niet bij de kern horen/er een beetje bijhangen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #561 Gepost op: 17-11-2008, 14:33:25 »
Ik ga dat niet ontkennen, maar ben wel heel bewust geweest dat ik minimaal tot geen zeggenschap had over het wegstemmen..

Ok, dan zat je er dus bij zoals (ik geloof) Geert D het omschreef: "Hans, Yin en Geert T" zitten in de eerste klas en Hiu in de tweede en mag af en toe even meerijden in de eerste..."

Je zegt dat je geen zeggenschap had in wie er weggestemd ging worden. Hadden Yin en Geert dat wel? Of was het (voornamelijk) Hans die dat bepaalde?
Geniet nooit met mate...

Offline Starry Night

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #562 Gepost op: 17-11-2008, 14:37:48 »
Dat zie je trouwens ook vaak in het echte leven: binnen een vriendengroep is er ook vaak iemand (of meerdere personen) die net niet bij de kern horen/er een beetje bijhangen.

En dan vanuit die positie ineens onverwacht toeslaan. Dat blijft een van de mooiste ER-momenten van de afgelopen jaren!

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #563 Gepost op: 17-11-2008, 15:57:43 »

Ok, dan zat je er dus bij zoals (ik geloof) Geert D het omschreef: "Hans, Yin en Geert T" zitten in de eerste klas en Hiu in de tweede en mag af en toe even meerijden in de eerste..."

Je zegt dat je geen zeggenschap had in wie er weggestemd ging worden. Hadden Yin en Geert dat wel? Of was het (voornamelijk) Hans die dat bepaalde?

Geert D. wist hoe het zat  ;D

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #564 Gepost op: 17-11-2008, 16:27:06 »
Geert D. wist hoe het zat  ;D

Hij heeft wel gelijk gekregen want hij heeft alles precies voorspeld zoals het is gegaan, met uitzondering van die ene keer toen Generaal Pardon eruit werd gestemd natuurlijk.

Offline orange

• Forumlid
  • 3e in de eindstand pool PE VIPs 2006
« Reactie #565 Gepost op: 17-11-2008, 17:03:55 »
Hij heeft wel gelijk gekregen want hij heeft alles precies voorspeld zoals het is gegaan, met uitzondering van die ene keer toen Generaal Pardon eruit werd gestemd natuurlijk.

Generaal Pardon  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
3e in de eindstand pool PE VIPs 2006

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #566 Gepost op: 17-11-2008, 17:17:45 »

The name is Pardon, SM-boy Pardon  ::tandpastasmiley::

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #567 Gepost op: 17-11-2008, 19:30:34 »
natuurlijk heeft Hiukwan meegelift met de schijnheilige drie-eenheid...
dat zouden veel meer mensen hier gedaan hebben.... het blijft natuurlijk een spelletje..
iedereen bepaald zijn strategie om verder te komen... dat is niet altijd even fair nee..
en tot daaraan toe kan ik ook wel meegaan met Hans en Yin..

maar het is gewoon de manier waarop Hans en Yin erover praten, over zichzelf praten, over anderen praten, .......de arrogantie, de zelfingenomenheid, de totale bekrompen hypocriete, naieve, valse, egoistische lulkoek die ze uitslaan... die me echt doet barfen!!!!! Wat een verschrikkelijke mensen... YUK!!!!

het is niet minder dan héél erg logisch (en terecht) dat Hiukwan op een gegeven moment een ander tactisch spel moest spelen om er niet zelf uit te vliegen... dat heeft ze héél erg goed gedaan... en ik kan die jank-koppen van Hans en Yin hierover echt gewoon niet uitstaan

Hiukwan niet robinson waardig!!! me reet!!!!!

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #568 Gepost op: 17-11-2008, 19:34:04 »
natuurlijk heeft Hiukwan meegelift met de schijnheilige drie-eenheid...
dat zouden veel meer mensen hier gedaan hebben.... het blijft natuurlijk een spelletje..
iedereen bepaald zijn strategie om verder te komen... dat is niet altijd even fair nee..
en tot daaraan toe kan ik ook wel meegaan met Hans en Yin..

maar het is gewoon de manier waarop Hans en Yin erover praten, over zichzelf praten, over anderen praten, .......de arrogantie, de zelfingenomenheid, de totale bekrompen hypocriete, naieve, valse, egoistische lulkoek die ze uitslaan... die me echt doet barfen!!!!! Wat een verschrikkelijke mensen... YUK!!!!

het is niet minder dan héél erg logisch (en terecht) dat Hiukwan op een gegeven moment een ander tactisch spel moest spelen om er niet zelf uit te vliegen... dat heeft ze héél erg goed gedaan... en ik kan die jank-koppen van Hans en Yin hierover echt gewoon niet uitstaan

Hiukwan niet robinson waardig!!! me reet!!!!!

Amen.

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #569 Gepost op: 17-11-2008, 19:38:41 »
Hans is net een kleine kleuter zoals ie het spel speelt.... Stampvoeten als je dreigt te verliezen.. verbaal mensen aanvallen omdat je niet tegen je verlies kan.... Die verongelijktheid van hem over het feit dat hij het spel niet helemaal naar zijn hand kan zetten.... Echt!!!! Damn!!!!! Hoe kansloos is die man????

En ik hoop echt dattie verliest...en dat ie dan letterlijk begint te janken en te brullen en dattie ten overstaan van heel Nederland gigantisch op zijn bek gaat...en dat we nog jarenlnag zeggen "Kijk, daar heb je Hansje die zo tekeer ging omdat hij niet tegen zijn verlies kon"  ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::   ::rofl::  ::rofl::  ::rofl::

misschien moet hij het nog een keer proberen bij Waku Waku... hij weet inmiddels veel van dieren.... maar dan geven we hem geen tegenstanders... wedden dattie het niet eens doorheeft als ie gewonnen heeft.
 >:D

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #570 Gepost op: 17-11-2008, 20:17:28 »
Wie hem ruikt heeft zijn eigen gat gebruikt

Wie het als eerste rikt, heeft het zelf geflikt.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Asherah

• Forumlid
« Reactie #571 Gepost op: 17-11-2008, 20:19:06 »
Hans is behoorlijk arrogant. Hij lijkt een beetje op een klasgenoot van mij, altijd de schuld naar anderen toe draaien, en jezelf de hemel in prijzen. Zoals dat gedoe toen met Kyra, dat was gewoon afgesproken, maar nee toen was dat omdat zij een complot zou hebben.

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #572 Gepost op: 17-11-2008, 20:20:01 »
Wie het als eerste rikt, heeft het zelf geflikt.

eerst geroken, sluitspier gesproken  ;)

Offline Asherah

• Forumlid
« Reactie #573 Gepost op: 17-11-2008, 20:26:34 »

Dat was te grappig  ::rofl:: ::rofl::

Offline rode duivel !

• Forumlid
« Reactie #574 Gepost op: 17-11-2008, 20:46:35 »
Mijn post is weg gevallen, misschien dat Hans hem daarom zou kunnen missen en post ik hem hier nog een keer:

Hans, ik vind je een waardeloze vent. We weten dat je dit forum leest en ik daag je uit om jouw zienswijze hier een te posten. Als je werkelijk zo'n grote meneer bent zoals je ons steeds maar wil doen geloven dan heb je het lef om je mening hier te geven.
hopelijk moeten Hans zijn kinderen en vrienden en familie dit niet lezen ..............@ Dhr Yelnats S. (want je hebt het niet voor anoniem hé dus ga ik ervan uit dat dit je naam is) of voel je je veilig zo anoniem .... effe nadenken hé voor je iemand verwijten naar het hoofd smijt .. dat je zelf niet eerst de zonde begaat .... het blijft "lol"
« Laatst bewerkt op: 17-11-2008, 20:54:30 door rode duivel ! »

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #575 Gepost op: 17-11-2008, 20:58:23 »

Verder ben ik het totaal niet met je eens dat de meeste Robinson-finalisten er m.b.v. allianties gekomen zijn. Karin niet, Derek niet, Jutta niet, Ryan niet, Olga niet. Ik weet geen details meer, hoor, maar deze deelnemers zijn er wel degelijk op eigen kracht gekomen. Zéker niet op een puur op complotten gebaseerde zegetocht als nu het geval is.

Dat is het verschil tussen een echte en een fake Robinson

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #576 Gepost op: 17-11-2008, 21:02:11 »

Dat HiuKwan de vruchten heeft geplukt door Hans en Yin uit te nodigen op het etentje is volgens mij ook geen schande.
Men mag ook niet vergeten dat ze zonder dat etentje wellicht ook nooit zo'n sterke positie hadden gehad. Yin heeft net zo mooi op de rug van Hans meegereden als op die van Hiu en Geert. Net voor de Samensmelting had Yin haar billen ook al verbrand door Geert D op de rooster te willen leggen over het vertrek van Hannie. En toen heeft Hans zich te pletter lopen slijmen bij de groep Geert, Sharon en Kyra om met een 'schone lei' te beginnen voor de sfeer zodat ze hem niet zouden viseren maar wel Yin indien ze de proef hadden verloren.

Juist ja, maar dat is iedereen ondertussen blijkkbaar al vergeten;

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #577 Gepost op: 17-11-2008, 21:09:36 »
hopelijk moeten Hans zijn kinderen en vrienden en familie dit niet lezen ..............@ Dhr Yelnats S. (want je hebt het niet voor anoniem hé dus ga ik ervan uit dat dit je naam is) of voel je je veilig zo anoniem .... effe nadenken hé voor je iemand verwijten naar het hoofd smijt .. dat je zelf niet eerst de zonde begaat .... het blijft "lol"

En wie ben jezelf dan wel hele grote wijze meneer? Zelf heb je met voorkennis dingen gepost want jij wist weken van te voren al dat Generaal Pardon eruit gestemd ging worden en ging weken van te voren al met modder gooien richting Hiukwan hier op het forum. En dat ga je vervolgens ook nog glashard zitten ontkennen. Je bent gewoon een leugenaar, net zoals de door jou zo aanbeden Hans.

Maar als jij zo bent voor openheid en het niet goed vind dat mensen zich verschuilen achter een forumnaam wees geef dan zelf het goede voorbeeld en geef je naam en woonplaats, en ook je relatie tot een van de deelnemers (waarschijnlijk Generaal Pardon). Put your money where your mouth is, gewaardeerde zuiderbuur.

Offline rode duivel !

• Forumlid
« Reactie #578 Gepost op: 17-11-2008, 21:36:42 »
En wie ben jezelf dan wel hele grote wijze meneer? Zelf heb je met voorkennis dingen gepost want jij wist weken van te voren al dat Generaal Pardon eruit gestemd ging worden en ging weken van te voren al met modder gooien richting Hiukwan hier op het forum. En dat ga je vervolgens ook nog glashard zitten ontkennen. Je bent gewoon een leugenaar, net zoals de door jou zo aanbeden Hans.

Maar als jij zo bent voor openheid en het niet goed vind dat mensen zich verschuilen achter een forumnaam wees geef dan zelf het goede voorbeeld en geef je naam en woonplaats, en ook je relatie tot een van de deelnemers (waarschijnlijk Generaal Pardon). Put your money where your mouth is, gewaardeerde zuiderbuur.
lol jij bent echt grappig .... je zou voor helderziende moeten gaan .. alleen wat je denkt te zien is niet helemaal juist ....van deelname was ik op de hoogte (ah ja stond opeens overal te lezen) maar over het verloop heb ik niks vernomen .. je zou toch moeten weten dat er zwijgplicht is ....en dat ik hier mijn eigen mening over Hiu geef tja zo is mijn mening hé en wat ik in sept schreef was naar aanleiding van een uitspraak van haar in haar dagboek ....... de wijze waarop ze mensen aankijkt en zo .. hiu ligt me niet zoals ze in deze reeks in beeld is gebracht (goed lezen hé !)... anderen hadden het lastig met Hans of Yin of Geert D of .. ik heb het niet voor Hiu zoals ze door de productie in beeld is gebracht  
« Laatst bewerkt op: 17-11-2008, 21:38:47 door rode duivel ! »

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #579 Gepost op: 17-11-2008, 21:42:27 »
Er zat zeker een gedeelte frustratie bij maar hij had wel een punt. Hiukwan komt heel onschuldig over terwijl ze ook een volwaardige speler is die intriges absoluut niet schuwt. Ze doet het alleen veel zorgvuldiger. Wat dat betreft pakt ze het slimmer aan dan Hans en Yin, die vanwege hun gedeeltelijke openheid door de andere kandidaten en zelfs de kijkers voortdurend beticht worden van vuil spel. Ik vind het dan ook vermakelijk dat er mensen zijn die Hans en Yin verafschuwen vanwege hun spel en Hiukwan prijzen voor datzelfde spel.

Er is toch wel een wezenlijk verschil tussen het duo en Hiukwan.
Die 2 hebben het hele spelletje zelf in elkaar gestoken. Hiukwan is er pas mee begonnen als ze met de rug tegen de muur werd gezet,
door haar(correcte en terechte)uitspraken. Daarbovenop kreeg ze op dat ogenblik nog eens Sharon bij in haar nek.