Je hebt gelijk (net opgezocht)!! Meid, dan kan ik nu gewoon met volle overgave voor je zijn Hoe frappant dat zoiets een eigen leven kan gaan leiden, want wij waren er hier thuis van overtuigd dat jij medeschuldig was aan het wegstemmen van Prince. Dat was dus gewoon inderdaad niet zo.
p.s. Overigens komt dat volgens mij ook door dat steeds opgeworpen beeld van de afspraken die gemaakt zijn tijdens dat etentje
Sterker nog heeft HiuKwan zich niet al die tijd gewoon gehouden aan de stemafspraak met haar kampgenoten, totdat Geert T de enige was waardoor ze zichzelf kon redden van een exit?
Tuurlijk heeft zij dan gestemd op een sterk iemand als Kyra, maar dat kan dan dus uit hele andere overwegingen zijn geweest dan die van Hans en Yin. Want Kyra was geen oudkampgenoot van Zuid.
Komt het er dan op neer dat HiuKwan a. zich tot en met Geert T. aan een afspraak met haar oude kampgenoten heeft gehouden, b. idd geen amok heeft gemaakt over stemafspraken, zolang ze zelf niet voor de bijl ging en c. wellicht helemaal niet gestemd heeft uit eetafspraakoverwegingen?
Hebben Hans en Yin dan met name gesneden in het vlees van kamp Noord -hun eigen kamp, met daarin een aantal sterke tegenstanders-, aangezien er meer mensen uit Noord weggestemd zijn na de samensmelting? Net als Starry Night: ik ben nu dus -was ik al, maar had toch steeds een kleine twijfel- helemaal voor HiuKwan. Sorry meid voor mijn twijfels, maar het is dit jaar gewoon echt een moeilijke ondoorgrondelijke expeditie geweest voor de kijkers.