Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hans  (gelezen 203600 keer)

Offline Emiel.B.

• Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #480 Gepost op: 16-11-2008, 21:44:24 »
Waarom zou hij anders zeggen dat hiu word neer gezet als het liefe persoontje en dergelijke.. dat is gewoon zo! anders waren jullie allemaal nu niet voor Hiu

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #481 Gepost op: 16-11-2008, 21:45:38 »
Probeert die sukkel van een Hans nou z'n gezicht nog te redden? Alle ex-kampleden hebben ook een hekel aan hem en Yin. Dus Hans kan mij niet wijs maken dat het aan wel of geen camera ligt dat Hiukwan "het lieverdje" is! Het komt gewoon omdat hij en zijn geliefde Yin vreselijke k-lui zijn!!!

Als je die bui al voelt hangen, dan heb je ergens ook duidelijk door dat je zelf niet helemaal netjes bent geweest. Wie het scheetje het eerst ruikt, die heeft zijn poepertje gebruikt. Zo ging dat rijmpje toch?
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Guikie

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #482 Gepost op: 16-11-2008, 21:46:35 »
Wie het scheetje het eerst ruikt, die heeft zijn poepertje gebruikt. Zo ging dat rijmpje toch?

Wie dat zegt heeft hem zelf gelegd!  ::)

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #483 Gepost op: 16-11-2008, 21:46:53 »
Test en ik hebben het lijflied van Hans gevonden hoor... ;D

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Probeert die sukkel van een Hans nou z'n gezicht nog te redden? Alle ex-kampleden hebben ook een hekel aan hem en Yin. Dus Hans kan mij niet wijs maken dat het aan wel of geen camera ligt dat Hiukwan "het lieverdje" is!

Daar heb je wel een goed punt!
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Clown

• Erkend Insider
« Reactie #484 Gepost op: 16-11-2008, 21:48:27 »

::rofl::

Altijd leuk geintje waar poep in voor komen!

Offline Mus20

• Forumlid
« Reactie #485 Gepost op: 16-11-2008, 21:51:05 »

Uhm, dat zou hij toch wel moeten weten?
Dat komt terminste uit zijn tijd, toch?

Offline cb en rv

• Forumlid
« Reactie #486 Gepost op: 16-11-2008, 21:55:15 »
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Daar heb je wel een goed punt!

En nog sterker: Ernst Paul en hoe heet ze confronteren hun (Hans en Yin) iedere keer al met hun strategiën, complotten, stemafspraken, etc etc etc. Krijg sterk de indruk dat zelfs ZIJ een hekel aan hun hebben! 

Offline Pride

• Forumlid
« Reactie #487 Gepost op: 16-11-2008, 21:57:33 »
Er is geen reserve eiland deze keer toch?

Offline Clown

• Erkend Insider
« Reactie #488 Gepost op: 16-11-2008, 21:58:59 »
En nog sterker: Ernst Paul en hoe heet ze confronteren hun (Hans en Yin) iedere keer al met hun strategiën, complotten, stemafspraken, etc etc etc. Krijg sterk de indruk dat zelfs ZIJ een hekel aan hun hebben! 

Ernst-Paul was op zijn allersterkst zonet. Echt duidelijk vragen stellen en terugkomen op zaken. Heel strak en ook nog met een enorme humor. Geweldig!

Offline Mus20

• Forumlid
« Reactie #489 Gepost op: 16-11-2008, 22:00:19 »
Er is geen reserve eiland deze keer toch?

Eigenlijk wel jammer, want dan hadden we wel kunnen zien wie er de sterkste is!

Maar gedaande zaken kan je (helaas) niet meer terugdraaien

Ernst-Paul was op zijn allersterkst zonet. Echt duidelijk vragen stellen en terugkomen op zaken. Heel strak en ook nog met een enorme humor. Geweldig!

Ja humor voor de kijker, ik denk dat hij er zelf niet zo vrolijk van werd.

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #490 Gepost op: 16-11-2008, 22:06:42 »
Hans is gewoon gefrustreerd.
Hij dacht de hele tijd het spel o zo slim gespeeld te hebben,
maar is er nu achter gekomen dat Hiu het nog slimmer heeft aangepakt.
En dat kan hij niet hebben.. oftewel: onsportieve verliezer  ::niet-ok::
There's no show like a reality show ;)

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #491 Gepost op: 16-11-2008, 22:12:57 »
Wie hem ruikt heeft zijn eigen gat gebruikt

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #492 Gepost op: 16-11-2008, 22:18:00 »
Klopt als een bus dat liedje Marianne het is eindelijk eens op iemand van toepassing.
Tijdens de eilandraad ging EP erbij zitten en toen ging ik rechtop zitten want ik voelde dat dit geen gewone zou worden. Hij dreef die 2 mooi in t nauw en nog reageerden ze zo achterlijk en dom

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #493 Gepost op: 16-11-2008, 22:20:11 »
Hans is gewoon gefrustreerd.
Hij dacht de hele tijd het spel o zo slim gespeeld te hebben,
maar is er nu achter gekomen dat Hiu het nog slimmer heeft aangepakt.
En dat kan hij niet hebben.. oftewel: onsportieve verliezer  ::niet-ok::

Er zat zeker een gedeelte frustratie bij maar hij had wel een punt. Hiukwan komt heel onschuldig over terwijl ze ook een volwaardige speler is die intriges absoluut niet schuwt. Ze doet het alleen veel zorgvuldiger. Wat dat betreft pakt ze het slimmer aan dan Hans en Yin, die vanwege hun gedeeltelijke openheid door de andere kandidaten en zelfs de kijkers voortdurend beticht worden van vuil spel. Ik vind het dan ook vermakelijk dat er mensen zijn die Hans en Yin verafschuwen vanwege hun spel en Hiukwan prijzen voor datzelfde spel.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #494 Gepost op: 16-11-2008, 22:24:25 »
Ik vind het dan ook vermakelijk dat er mensen zijn die Hans en Yin verafschuwen vanwege hun spel en Hiukwan prijzen voor datzelfde spel.

Dat is inderdaad opvallend, maar voor mezelf kan ik het verklaren doordat Hiukwan er gewoon eerlijk over is en Hans en Yin niet (en Hiu verwijten dat ze alles doet om in het spel te blijven)

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #495 Gepost op: 16-11-2008, 22:26:25 »
Dat is inderdaad opvallend, maar voor mezelf kan ik het verklaren doordat Hiukwan er gewoon eerlijk over is en Hans en Yin niet (en Hiu verwijten dat ze alles doet om in het spel te blijven)

Eerlijk, naar de camera toe ja... ook niet tegen iedereen..

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #496 Gepost op: 16-11-2008, 22:38:39 »
Het is ongelooflijk, maar voor zover ik mij herinner ben ik het met alles wat Goyathlay heeft gezegd eens  ::zwaai::

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #497 Gepost op: 16-11-2008, 22:54:15 »

Schitterend, ik zag de eerste zin en dacht metéén: dit móet "het is moeilijk bescheiden te blijven" zijn!!  ::rofl:: En inderdaad! (Dit zeg ik natuulijk alleen omdat ik mezelf als een ware Hans graag op de borst klop, laat dat duidelijk zijn.)

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #498 Gepost op: 16-11-2008, 23:06:04 »

Dat valt ook wel mee. Volgens mij is Yin ook wel aardig eerlijk erover. Goed, ze zegt dat niet de sterkste in de finale staan maar er is geen regel dat dit zou moeten (hoe graag EP dat ook had gewild).
Nog even niks.

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #499 Gepost op: 16-11-2008, 23:22:02 »
Hans, ik vind je een waardeloze vent. We weten dat je dit forum leest en ik daag je uit om jouw zienswijze hier een te posten. Als je werkelijk zo'n grote meneer bent zoals je ons steeds maar wil doen geloven dan heb je het lef om je mening hier te geven.