Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hans  (gelezen 203687 keer)

Offline reaver

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #460 Gepost op: 16-11-2008, 01:41:24 »
Ik zou ook kiezen voor Hans.
Hij heeft tenslotte nog wat uitgevoerd daar.

Ik heb hier eens gelezen dat je veel kan doen met knip en plakwerk  ;D

Het kan natuurlijk ook zijn dat Hans meestendeels van de tijd op z'n luie krent heeft gelegen en dat de crew hem heeft aangezet om eindelijk eens iets nuttig te doen ipl altijd maar te neuzelen tegen iedereen  ;)

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #461 Gepost op: 16-11-2008, 02:04:30 »
Laten we even wel weze: Hans en Yin vinden dat zij de enige Robinson-waardige kandidaten zijn.

Om in de finale te komen hebben zij het nodig gehad om meerdere Robinson-proeven te winnen(een goede robinson wint
zijn/haar immuniteit tussen de proeven in),te liegen,mannipuleren,achterbakse praktijken er op na te houden,
commedie te spelen,mensen tegen elkaar op te zetten en daarbij dan verscheidene malen de sterkste er nog uit te stemmen
ook.  En dat vinden die 2 dan nog Robinson-waardig ook.

Hiukwan heeft die viezigheid allemaal niet nodig gehad,zelfs nog een storm over zich heen gehad,als enige op Gual een
vis kunnen/willen vangen en voor dat zootje nog alle dagen ziten koken ook, zelfs na het spa-gebeuren waar ze zelf
ondanks alles niet mocht bijwezen. Das pas ROBINSON-WAARDIG.

Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Gooly

• Forumlid
« Reactie #462 Gepost op: 16-11-2008, 08:47:29 »
Voor mij is het Hiukwan, of NIEMAND.
Inderdaad, als ik alleen kan kiezen tussen Yin en Hans dan kies ik voor een DVDtje op de zondagavond ipv voor ER. Want vlak voor die tijd ben ik afgehaakt. Ik ben helaas erg allergisch voor zelfverheerlijking. Al moet ik wel toegeven dat ik stiekem jaloers ben op het fysieke vermogen van die twee. Want als je jezelf al zo'n enorme hoeveelheid veren in je eigen achterste hebt gestoken als zij en je kunt toch nog steeds lopen, dan ben je goed getraind.

Offline bryandi

• Forumlid
« Reactie #463 Gepost op: 16-11-2008, 13:46:20 »
Ik ga voor Hui. Hans is een glibber. Typisch zakenman, zijn ogen staan ook te dicht bij elkaar. Yin is ook een glibber. Niet te vertrouwen. Bah, dat deze 2 zo ver eindigen met hun smerige complotten. Zelfs Geert was zo stom om hun te geloven, terwijl hij had kunnen weten dat als ie er niet uitgestemd had geworden, hij door hans en yin eruit geknikkerd zou zijn geworden. Hoe naief kun je zijn. Hij had beter eerder wakker kunnen worden dan pas op het moment dat ie eruit geknikkerd werd. Hij had er nog in kunnen zitten.

Offline Gooly

• Forumlid
« Reactie #464 Gepost op: 16-11-2008, 14:20:48 »
Inderdaad, Geert was nog het minst erg van "de drie", maar de fout die hij gemaakt heeft was dat hij te lang bij de afspraak is gebleven. Hij had zich eerder los moeten maken. Hij zou sowieso de eerste van die drie zijn die af zou vallen want hij had niet de status die Yin en Hans elkaar toebedeelden. Nu werd Hiu met haar rug tegen de muur een hoek in gedreven zodat ze werkelijk geen kant meer op kon. En toen die tegen alle verwachting in keihard terug begon te vechten omdat ze geen enkele andere keus meer had, was hij het eerste slachtoffer dat viel.
Ik had veel liever Hans zien gaan dan Geert maar gezien de situatie is het wel begrijpelijk.

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #465 Gepost op: 16-11-2008, 17:02:37 »
Hans is een glibber. Typisch zakenman, zijn ogen staan ook te dicht bij elkaar.

Ik ben ook zeker geen fan van Hans, sterker nog door oa Hans kijk ik niet meer :-[ Maar om nou hem op zijn ogen af te rekenen gaat me te ver. Laten we het wel even bij het gedrag van de deelnemers houden ajb en niet bij hun uiterlijk :-\\
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Wim28

• Forumlid
« Reactie #466 Gepost op: 16-11-2008, 21:03:58 »
Wat valt mij die Hans tegen. Hij blijft zeggen dat hij recht door zee is.
Hiukwan zou gemeen en achterbaks zijn. Laan Hans eerst eens naar zichzelf kijken.
Hans met zijn Yin. Wat een kinderachtig persoon die Hans!!! Een echte gluiperd!!!!
« Laatst bewerkt op: 16-11-2008, 21:15:51 door Wim28 »

Offline Pride

• Forumlid
« Reactie #467 Gepost op: 16-11-2008, 21:08:08 »
HiuKwan wordt veruit het beste neergezet in de show. De jongste expeditielid, het "kleine" meisje dat weet te overleven. Niet zo vreemd dat de kijkers dat dan volgen. ;)

Het is de enigste reden dat ik nog kijk.. Hans en Yin spelen een vuil spel..

Wat valt mij die Hans tegen. Hij blijft zeggen dat hij recht door zee is.
Hiukwan zou gemeen en achterbaks zijn. Laan Hans eerst eens naar zichzelf kijken.
Hans met zijn Yin.

Zou me niet eens verbazen als ze ook met elkaar zouden "slapen"..
« Laatst bewerkt op: 16-11-2008, 21:15:54 door Pride »

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #468 Gepost op: 16-11-2008, 21:15:29 »
''Straks ben je het lievelingtje van de kijken''

Ach man, je hebt het zelf zo gemaakt hoor!! Zegt dat Hiukwan achterbaks speelt maar jij speelt samen met Yin al de hele expeditie achterbaks.

Offline Wim28

• Forumlid
« Reactie #469 Gepost op: 16-11-2008, 21:23:19 »
Kan die Hans er niet uit geknipt worden. Wat een vreselijke vent.
Weg ermee!!!!!

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #470 Gepost op: 16-11-2008, 21:23:52 »
Hans over zichzelf: "ik ben actief, ik ben creatief, en ben zoooooo goed!!!, ik heb het spel in handen"

Mag ik ff een teiltje zeg.  ::)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #471 Gepost op: 16-11-2008, 21:25:38 »
En HiuKwan is alleen met zichzelf bezig  aldus Hans  ::rofl::

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #472 Gepost op: 16-11-2008, 21:28:13 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

"Ik denk dat de kijker zich wel kan identificeren met mijn persoon."

"Ik ben oprecht en betrouwbaar." ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #473 Gepost op: 16-11-2008, 21:29:00 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ik krijg nu toch de neiging de tv weer aan te zetten. Is het al afgelopen?  ;D

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #474 Gepost op: 16-11-2008, 21:30:57 »
Nee, kijken!

Hans: "Jij mag je mening wel geven, maar haal de camera er dan bij!"

....

Pardon?

Ik bedoel: huh?

Ik bedoel: Wat?! Is dit dezelfde Hans die een paar weken geleden nog zei dat HiuKwan zich op de eilandraad níet over Yin uit mocht spreken?

WTF?!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #475 Gepost op: 16-11-2008, 21:39:14 »
Test en ik hebben het lijflied van Hans gevonden hoor... ;D

Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #476 Gepost op: 16-11-2008, 21:40:22 »
Vind Hans een slimme speler, en hij heeft wel gelijk in wat hij zegt... Hiu hoort daar niet.

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #477 Gepost op: 16-11-2008, 21:42:56 »
Inderdaad, ze doet niets, behalve koken  ;)

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #478 Gepost op: 16-11-2008, 21:43:28 »
Vind Hans een slimme speler, en hij heeft wel gelijk in wat hij zegt... Hiu hoort daar niet.

Met alle respect, maar wat een onzin. Yin geef zelf ruiterlijk toe dat zij ook niet zo ver was gekomen zonder Hans en hun strategie. Wie daar hoort te zitten is relatief. En als je dan vindt dat bv. Kyra, Prince of Geert T daar had moeten zitten......allemaal gesneuveld door een strategie. In het geval van de eerste twee werkte die strategie en in het geval van de derde persoon is het in hun eigen gezicht opgeblazen.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline cb en rv

• Forumlid
« Reactie #479 Gepost op: 16-11-2008, 21:43:34 »
Probeert die sukkel van een Hans nou z'n gezicht nog te redden? Alle ex-kampleden hebben ook een hekel aan hem en Yin. Dus Hans kan mij niet wijs maken dat het aan wel of geen camera ligt dat Hiukwan "het lieverdje" is! Het komt gewoon omdat hij en zijn geliefde Yin vreselijke k-lui zijn!!!