Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hans  (gelezen 203821 keer)

Offline reaver

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #340 Gepost op: 3-11-2008, 16:50:26 »
Kzou zijn gezicht eens willen zien als EP of evi zeggen: Hans je munt is niet meer geldig  ::rofl::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #341 Gepost op: 3-11-2008, 19:40:53 »
  ::rofl::Dat vind ik ook te ver gaan hoor!!!!
ja, wat kunnen die muggen er nou aan doen, dat Noach dat koppeltje destijds toeliet op zijn Ark?

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #342 Gepost op: 3-11-2008, 23:24:29 »
Hans moet Sharon en Hiukwan eigenlijk dankbaar zijn, doordat Geert is weggestemd maakt hij iets meer kans op de eindoverwinning. Voor zover wij gezien hebben lag Geert redelijk goed in de groep en voldeed hij volgens velen wel aan het robinson ideaal. Zowel Hans als Yin zouden glansloos ten onder gaan wanneer een van hen samen met Geert de finale zou bereiken. Nu maakt Geert deel uit van de jury en voelt hij zich verraden door Hiukwan. Het is plausibel dat Hans door dit hele gebeuren een stem wint en die heeft hij hard nodig in de finale.

Ik moet je nog maar eens volgen, hoe sneu dat ik ook vind.  Al kies ik dan toch voor Yin.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline gruun mutske

• Forumlid
« Reactie #343 Gepost op: 3-11-2008, 23:34:55 »
Daar stond je van te kijken eh Hanske !!!!! ::oink::
Kvind alleen spijtig dat het alleen mar in je voordeel gaat uitdraaien de zet van onze 2 meiden
das jammer .....Maar wie wet

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #344 Gepost op: 3-11-2008, 23:54:57 »
Hans zit sowieso in de finale, dankzij zijn munt.

En als hij de immuniteitsproef wint, geeft hij de munt aan Yin, zit zij ook nog eens in de finale.

Hij zit op rozen, daar verandert deze wending niks aan.

Er komt nog 1 eilandraad, en dan 2 proeven om uit te maken wie de 2 finalisten worden.
Vergeet niet dat Yin de sterkste is in de proeven, hij zou daarmee wel eens in zijn eigen vinger kunnen snijden.
Die vent heeft zulke hoge dunk over zichzelf, dat hij misschien niet eens beseft hoe onpopulair hij is bij de anderen.
Hij is van oordeel dat hij de grote tacticus is, afwachten wat hij een goeie tactische zet vindt.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #345 Gepost op: 4-11-2008, 13:17:17 »
Er komt nog 1 eilandraad, en dan 2 proeven om uit te maken wie de 2 finalisten worden.

Ja, dat denk ik ook hoor. ;) Alleen in mijn vorige post bedoelde ik met 'de finale' de laatste drie. ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Dr shoe

• Forumlid
« Reactie #346 Gepost op: 4-11-2008, 17:06:22 »
Beste allemaal, ik weet niet waar jullie mee bezig zijn maar voor mij is Hans een echte Robinson. Allen die overgebleven zijn proberen hoe dan ook bij elkaar in de smaak te vallen en allen gaan over de rug van de ander om maar te winnen.
Hans het spreekwoord luid waar er 2 vechten gaat de 3e er mee heen laat het nu zo zijn waar er 3 vechten gaat de 4e er mee heen.
Succes.

::bravo:: ::bravo::

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #347 Gepost op: 4-11-2008, 22:43:42 »
Beste allemaal, ik weet niet waar jullie mee bezig zijn maar voor mij is Hans een echte Robinson. Allen die overgebleven zijn proberen hoe dan ook bij elkaar in de smaak te vallen en allen gaan over de rug van de ander om maar te winnen.
Hans het spreekwoord luid waar er 2 vechten gaat de 3e er mee heen laat het nu zo zijn waar er 3 vechten gaat de 4e er mee heen.
Succes.

::bravo:: ::bravo::

Awel wereldvreemde big brother, vervander je naam al maar in een ?.
Als jou verhaal klopt vreet ik je schoenen op, zweetvoeten of niet, en dat je geen Dr bent zal voor iedereen al wel duidelijk zijn.

Doch ben je misschien niet zo dom, ook al blijkt het dat je niet schijnt te weten wat een echte Robinson is:
als 2 honden(Hans en Yin) vechten voor een been loopt de 3°(ik hoop Hiukwan, de enige echte Robinson die jaar) er inderdaad mee heen.

Zuig hier maar eens een puntje aan.

Offline bifi007

• Forumlid
« Reactie #348 Gepost op: 4-11-2008, 23:12:02 »
Ik ben nieuw hier op het forum, en als ik dit alles lees moet ik toch even wat kwijt...

Waar zijn de verstandige mensen. Het lijkt wel of de realiteit uit het oog wordt verloren.
Mensen het is een SPEL!! Is dit dan niet duidelijk. Iedereen speelt een spel, en iedereen heeft zijn eigen stategie. Hans en Yin mogen dan wel heel irritant en zelfverzekerd overkomen, maar als zij niet in het spel zouden zitten zou het voor mij niet meer interessant zijn om te kijken. Ik hou wel van een beetje actie.

Hebben jullie iets gezien van Robinsonkwaliteiten bij Hiukwan of Sharon behalve het koken van Hiu? Want mij is dat niet helemaal duidelijk.

Ik wil iedereen in zijn waarde laten...maar vind sommige reacties te ver gaan.
Ik denk dat zowel Hans als Yin anders in het leven staan dan de uitzendingen doen vermoeden.

Gegroet!

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #349 Gepost op: 4-11-2008, 23:23:52 »
Ik ben nieuw hier op het forum, en als ik dit alles lees moet ik toch even wat kwijt...

joh! ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #350 Gepost op: 5-11-2008, 02:09:51 »

...

Waar zijn de verstandige mensen. Het lijkt wel of de realiteit uit het oog wordt verloren.
Mensen het is een SPEL!! Is dit dan niet duidelijk. Iedereen speelt een spel, en iedereen heeft zijn eigen stategie. Hans en Yin mogen dan wel heel irritant en zelfverzekerd overkomen, maar als zij niet in het spel zouden zitten zou het voor mij niet meer interessant zijn om te kijken. Ik hou wel van een beetje actie.

Hebben jullie iets gezien van Robinsonkwaliteiten bij Hiukwan of Sharon behalve het koken van Hiu? Want mij is dat niet helemaal duidelijk.

Gegroet!

Natuurlijk is het maar een spel, maar dat wil nog niet zeggen dat ik elke manier van spelen tof moet vinden.
Heeft volgens mij weinig met verstand te maken.

Ik heb trouwens van Yin en Hans qua Robinsonkwaliteiten niks meer gezien tov Hiukwan, buiten hun spelwijze natuurlijk.
Als jij dat RobinsonKWALITEITEN noemt, hebben wij alvast van een andere visie en mentaliteit, maar dat kan en is maar goed ook, anders bestond dit forum niet, en nieuw bloed is altijd welkom;
« Laatst bewerkt op: 5-11-2008, 08:06:46 door Bakkertje, Reden: quote gefixed »

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #351 Gepost op: 5-11-2008, 08:42:51 »
Waar zijn de verstandige mensen?

::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #352 Gepost op: 5-11-2008, 10:37:47 »

Ik wil iedereen in zijn waarde laten...maar vind sommige reacties te ver gaan.
Ik denk dat zowel Hans als Yin anders in het leven staan dan de uitzendingen doen vermoeden.

Gegroet!

Bepaalde mensen laten hun emotie spreken in plaats van hun verstand en dat geeft wel aan hoe zeer het programma leeft. De discussie over het al dan niet doortrekken van eigenschappen die in Expeditie Robinson naar voren komen naar de realiteit is dit seizoen al vele malen gevoerd. Zoals ik het zie laten sommige mensen zich sneller beďnvloeden dan anderen, ik zou naar aanleiding van een televisie programma nooit durven te pretenderen een kandidaat te kennen. Echter helemaal neutraal staan ten opzichte van kandidaten is erg moeilijk, onze visie wordt bewust of onbewust gekleurd door de beelden die we te zien krijgen. Kandidaten als Yin en Hans kan ik vanuit speltechnisch oogpunt erg waarderen, ik zou willen dat iedere kandidaat constant poogde zijn of haar winstkansen te optimaliseren.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #353 Gepost op: 5-11-2008, 14:08:36 »
Bepaalde mensen laten hun emotie spreken in plaats van hun verstand en dat geeft wel aan hoe zeer het programma leeft. De discussie over het al dan niet doortrekken van eigenschappen die in Expeditie Robinson naar voren komen naar de realiteit is dit seizoen al vele malen gevoerd. Zoals ik het zie laten sommige mensen zich sneller beďnvloeden dan anderen, ik zou naar aanleiding van een televisie programma nooit durven te pretenderen een kandidaat te kennen. Echter helemaal neutraal staan ten opzichte van kandidaten is erg moeilijk, onze visie wordt bewust of onbewust gekleurd door de beelden die we te zien krijgen. Kandidaten als Yin en Hans kan ik vanuit speltechnisch oogpunt erg waarderen, ik zou willen dat iedere kandidaat constant poogde zijn of haar winstkansen te optimaliseren.

Sterker nog zonder die emotie-opwekkende invloed op het publiek zou dit hele programma al lang niet meer bestaan. Het format vaart op het publiek dat kijkt en zich of voor of tegen een kandidaat uitspreekt. Anders vinden we de serie allemaal heel saai (zoals in het begin van deze reeks nogal werd gezegd) en roepen velen dat ze het niet nog eens gaan volgen.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Otherfool

• Forumlid
« Reactie #354 Gepost op: 5-11-2008, 23:01:14 »
Net de laatste 2 afleveringen gekeken op rtlgemist en ohohoh wat zit ik toch van Hans te genieten. Die afgestreken kop, die verrukkelijke schijnheiligheid en dat heerlijke arrogante lachje als er weer eens iemand in zijn valletjes trapt. Haha en dan doodleuk jezelf ophemelen, ik vind het geweldig. Mijn SMS-stem heeft-ie binnen!

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #355 Gepost op: 5-11-2008, 23:55:54 »
Net de laatste 2 afleveringen gekeken op rtlgemist en ohohoh wat zit ik toch van Hans te genieten. Die afgestreken kop, die verrukkelijke schijnheiligheid en dat heerlijke arrogante lachje als er weer eens iemand in zijn valletjes trapt. Haha en dan doodleuk jezelf ophemelen, ik vind het geweldig. Mijn SMS-stem heeft-ie binnen!

Hee hoi Hans, leuk dat je je ook even aangemeld hebt.   ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 6-11-2008, 00:52:08 door Stanley_Yelnats »

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #356 Gepost op: 6-11-2008, 11:42:34 »
Hee hoi Hans, leuk dat je je ook even aangemeld hebt.   ::zwaai::

Wat een gelul, als iemand ook maar enigszins positief is over Hans, kan het niet anders of het is Hans zelf? ??? Dat slaat echt nergens op.  ::ohno::
Als Otherfool Hans geweest zou zijn, dán was ie nog aardig negatief over zichzelf. ::vergroot::

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #357 Gepost op: 6-11-2008, 11:54:19 »
Als Otherfool Hans geweest zou zijn, dán was ie nog aardig negatief over zichzelf. ::vergroot::

;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #358 Gepost op: 6-11-2008, 12:21:54 »

Eerder een verheerlijking van zijn negatieve kantjes  ;)  Propaganda maken voor smsjes, als hij het moest zijn laat hij het spel echt niet los hoor  ::hyper::

Wenndyy

• Gast
« Reactie #359 Gepost op: 6-11-2008, 19:17:10 »
Zijn er mensen die expeditie robinson uberhaupt wel kijken?!  ::oink:: ik denk dat
Hans toch wel de meest geschikte winnaar is..!! Degene die inderdaad t spel speelt en goed of niet?
Nog geen 1 stem, veel expedities wint hij.. voor mij is hans de winnaar !   ;D