Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hans  (gelezen 203924 keer)

Offline Narya

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #320 Gepost op: 2-11-2008, 23:01:49 »
Hij blies zichzelf ook weer mooi op voor de eilandraad. Gelukkig stipte Hiukwan dat ook even netjes aan.

Man man, wat vindt die vent zichzelf geweldig. Mart Smeets is er niets bij.

Toch waag ik te betwijfelen of hij volledig kansloos is in de finale. Althans, in een finale tegen Yin. Tegen Hiu of Sharon maakt hij wat minder kans, puur op sympathie. Zowel Hans en Yin liggen niet al te best bij de achterblijvers, maar Yin roept misschien nog nét iets meer weerstand op. Wat je ook van Hans mag vinden, tot nog toe heeft hij het spel heel goed gespeeld. Achterbaks, dat wel. Maar je kunt vinden dat het er allemaal bij hoort. Yin komt mij nog net wat vervelender over met haar "ik help je de immuniteitsmunt zoeken", "je familie kan trots op je zijn" en "wat lul je nou dat ik m'n vrouwelijke charmes gebruik". Ik vind haar echt ongelooflijk hypocriet.

Het zou kiezen tussen twee kwaden zijn, maar ik zou op Hans kiezen, omdat ik ergens toch wel een greintje respect heb voor het feit dat hij iedereen naar zijn hand wist te zetten. Doe het hem maar eens na.

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #321 Gepost op: 2-11-2008, 23:49:16 »
Yin komt mij nog net wat vervelender over met haar "ik help je de immuniteitsmunt zoeken", "je familie kan trots op je zijn" en "wat lul je nou dat ik m'n vrouwelijke charmes gebruik". Ik vind haar echt ongelooflijk hypocriet.

::ok::

Het zou kiezen tussen twee kwaden zijn, maar ik zou op Hans kiezen, omdat ik ergens toch wel een greintje respect heb voor het feit dat hij iedereen naar zijn hand wist te zetten. Doe het hem maar eens na.

je zou wel eens gelijk kunnen krijgen....

al irriteert het me dan wel weer dat types als Hans die zichzelf zo ongegeneerd geweldig vinden, dan ook uiteindelijk weer gelijk krijgen....

:( ::niet-ok::

Offline Jelzzz

• Forumlid
« Reactie #322 Gepost op: 3-11-2008, 00:02:30 »
Narcistische trekjes zijn hem niet vreemd , menig veertje is al in z'n eigen reet verdwenen.
100 deelnemers 100x meer plezier!

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #323 Gepost op: 3-11-2008, 00:04:32 »
Tja wie hoog klimt kan diep vallen.
Ik geloof zelfs dat Yin ook zo over zichzelf denkt. Ik zou t nooit gewaagd hebben om mezelf zo te omschrijven. En fijn om te zien dat ik niet de enige ben die Mart Smeets zo'n ongelooflijke kwal vind. Ik vind Hans zelfs minder erg.
Als ik straks tussen Hans en Yin zou moeten kiezen ging ik voor Hans. ondanks alles.

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #324 Gepost op: 3-11-2008, 00:05:23 »
Narcistische trekjes zijn hem niet vreemd , menig veertje is al in z'n eigen reet verdwenen.

Inderdaad zeg, Het is goed dat er dit seizoen geen kippen zijn op het eiland, die waren er compleet in verdwenen.....
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #325 Gepost op: 3-11-2008, 00:09:10 »
Inderdaad zeg, Het is goed dat er dit seizoen geen kippen zijn op het eiland, die waren er compleet in verdwenen.....

::rofl::

Offline Jelzzz

• Forumlid
« Reactie #326 Gepost op: 3-11-2008, 00:09:38 »

LOL
100 deelnemers 100x meer plezier!

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #327 Gepost op: 3-11-2008, 11:25:48 »
Kijk hier voor een Hyvespagina over Hans
« Laatst bewerkt op: 3-11-2008, 11:38:03 door Bakkertje, Reden: link aangepast »

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #328 Gepost op: 3-11-2008, 11:39:45 »
Hoe sneu, een anti-Hans-hyves..... ::) ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #329 Gepost op: 3-11-2008, 11:43:02 »
Oh nee he. Wat een domper, een anti-hans hyves! Kom op zeg! Schaam je  ??? ::niet-ok::
Moe word ik er van.

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #330 Gepost op: 3-11-2008, 11:43:20 »

Heeft ie wel aan zichzelf te danken.  ::tandpastasmiley::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #331 Gepost op: 3-11-2008, 11:46:11 »

Ik ben het geheel met je eens KD...ik vind het sws een sneue bedoening dat men zich zo "agressief" meent op te moeten stellen ten opzichte van kandidaten :-\\ ::niet-ok::

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #332 Gepost op: 3-11-2008, 11:48:01 »
Dat gaat idd wel ver zo'n anti-hyves. Ik vind anti-hyves sowieso erg dom, behalve die ene die zegt dat muggen kut zijn  ;)
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #333 Gepost op: 3-11-2008, 11:55:25 »
Dit gaat inderdaad weer veel te ver.

En voor alle duidelijkheid: de foto die ik in het topic van afl 10 geplaatst heb, heb ik ook van internet (forum fok) gehaald. Het is geen screentje van mezelf. (Voor het geval dat iemand denkt dat ik de oprichtster ben..) De foto van Geert heb ik wel zelf geplaatst.

« Laatst bewerkt op: 3-11-2008, 12:51:32 door langkousonline »
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #334 Gepost op: 3-11-2008, 11:57:54 »
Ok Langkous  ::ok::

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #335 Gepost op: 3-11-2008, 12:15:19 »
Dat gaat idd wel ver zo'n anti-hyves. Ik vind anti-hyves sowieso erg dom, behalve die ene die zegt dat muggen kut zijn  ;)
  ::rofl::Dat vind ik ook te ver gaan hoor!!!!

Offline esther1971

• Forumlid
« Reactie #336 Gepost op: 3-11-2008, 13:35:24 »

::rofl:: ::rofl::, mee eens!

Is er al een anti-hyves-hyve?

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #337 Gepost op: 3-11-2008, 13:42:25 »
Ik neem aan dat je een anti-anti-hyves-hyves bedoelt? ;D

Edit: Ja, die zijn er al, maar ze hebben nog maar weinig leden.
« Laatst bewerkt op: 3-11-2008, 13:44:14 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline esthy

• Forumlid
« Reactie #338 Gepost op: 3-11-2008, 14:44:32 »
Ik heb ook een beetje medelijden met de vrouw en dochters van Hans,dit moet toch niet zo leuk zijn allemaal om te zien op t.v. en mochten ze hier rondkijken op het forum al evenmin...........

Met Hans zelf heb ik geen medelijden tenslotte is dit de Hans die hij laat zien en ik kan me echt niet voorstellen dat dit alleen maar 'spel-gedrag' is  ::)

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #339 Gepost op: 3-11-2008, 16:44:16 »
Ik vind het een arrogante kwal. Ook zoals hij op de eilandraad zat te knipogen tegen Yin. Echt zo van: Meid, we hebben het in the pocket hoor!

En toen die verbazing toen Geert eruit gestemd werd...

Voor Yin en Hans maakt het verder niet veel meer uit. Het is nu 2 tegen 2 en aangezien Sharon en HiuKwan allebei al stemmen tegen hebben gehad, zitten ze vrij veilig natuurlijk. Mits er nog een eilandraad komt.. als ze met 4 overblijven en proeven moeten gaan doen, kan het nog veranderen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.