Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hans  (gelezen 203915 keer)

Offline reaver

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #300 Gepost op: 30-10-2008, 13:30:22 »
Iedere kandidaat is verantwoordelijk voor zijn/haar handelingen of uitspraken en daar wordt hij/zij voor geprezen of afgekraakt.   

>:D Demoniseren  >:D  hij heeft wel iets weg van zo'n ding in een doosje  ::rofl::

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #301 Gepost op: 30-10-2008, 14:10:16 »
Hij heeft soms dubieuze uitspraken (Geerts klotekinderen) maar het was wel terecht dat hij boos was op Geert.

OK ik kan erin komen dat Hans boos was op Geert... Maar die kl*kinderen bedoelde Hans, denk ik,  de leerlingen waar Geert les aan geeft. Geert geeft les aan kinderen uit het beroepsonderwijs, kinderen die niet naar de universiteit kunnen gaan maar een "vak" moeten leren. Dus ik vond dat erg grof van Hans, hij de grote bedrijfsleider, dat hij daar naar wilt refereren. Ik denk niet dat hij naar Geert zijn "persoonlijke" kinderen refereert...

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #302 Gepost op: 30-10-2008, 18:47:15 »
Citaat
niet naar de universiteit kunnen gaan maar een "vak" moeten leren

waarvoor gaat men naar de universiteit?

o.t. hans dus
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #303 Gepost op: 30-10-2008, 21:08:55 »
Van wat ik opmaak uit de beelden en uit de reacties in dit forum is het naar mijn gevoel beter je jezelve niet anders laten uitstralen dan diegene die je in het dagelijkse leven zou willen zijn, maar ook dat zal voor vele kandidaten een vertekend beeld opleveren in vergelijking met de realiteit enz....

Dit forum gaat over wat we op de buis te zien krijgen, en dus is het misschien wijselijk de realiteit hierbuiten te laten.

Klaar(van ER enkele jaren geleden) maakte hierover op een eilandraad een juiste opmerking nl:de meesten willen zichzelf bijven op het eiland maar er zijn er velen die dat beter juist niet zouden doen.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #304 Gepost op: 30-10-2008, 22:32:36 »
... zoals ik al eerder heb gezegd... komt hij op me over als een klein kind dat eindelijk eens een spel denkt te kunnen winnen...

Is daarom Hamo gediskwalifeerd bij de ER-Pool Of staat Hamo niet voor Hans en Monique. In dat geval trek ik mijn woorden terug 8)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline muizje

• Forumlid
« Reactie #305 Gepost op: 31-10-2008, 00:43:36 »
OK ik kan erin komen dat Hans boos was op Geert... Maar die kl*kinderen bedoelde Hans, denk ik,  de leerlingen waar Geert les aan geeft. Geert geeft les aan kinderen uit het beroepsonderwijs, kinderen die niet naar de universiteit kunnen gaan maar een "vak" moeten leren. Dus ik vond dat erg grof van Hans, hij de grote bedrijfsleider, dat hij daar naar wilt refereren. Ik denk niet dat hij naar Geert zijn "persoonlijke" kinderen refereert...

Ik wist dat hij het over de kinderen had die Geert les geeft  ;), had het niet helemaal goed neergezet.
Ik wil het verder niet goedpraten, ik denk alleen dat iedereen wel eens lompe dingen zegt als ie boos is.

Offline cb en rv

• Forumlid
« Reactie #306 Gepost op: 2-11-2008, 12:05:21 »
Het is dat je bij het minste geringste al op dit forum gecensureerd wordt dus ik zal het heel netjes houden. Hans is zoooooooooo erg .... die grijns van hem alleen al ... Als zulke figuren er toch es vandoor zouden gaan met de hoofdrpijs ... wat een onrecht!!! De zenuwen gieren gewoon door mijn keel als ik hem op tv zie. 

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #307 Gepost op: 2-11-2008, 12:17:34 »
Het is dat je bij het minste geringste al op dit forum gecensureerd wordt dus ik zal het heel netjes houden. Hans is zoooooooooo erg .... die grijns van hem alleen al ... Als zulke figuren er toch es vandoor zouden gaan met de hoofdrpijs ... wat een onrecht!!! De zenuwen gieren gewoon door mijn keel als ik hem op tv zie. 

::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Ik krijg ook de creeps van Hans maar ook van Yin hoor... Zij is nog sluwer vind ik...

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #308 Gepost op: 2-11-2008, 19:25:50 »
De zenuwen gieren gewoon door mijn keel als ik hem op tv zie. 
Dan hoop ik voor je dat je vanavond een flinke borrel bij de hand hebt, je kan um wel eens nodig hebben.::rofl:: Want ik gok erop dat Hans vanavond op t scherm zal verschijnen  ::pinokkio::

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #309 Gepost op: 2-11-2008, 21:19:49 »
Bye bye met je 3 eenheid ::zwaai::

Offline cb en rv

• Forumlid
« Reactie #310 Gepost op: 2-11-2008, 21:49:28 »
Hans gaat stemmen zoals ie altijd heeft gestemd: op de zwakste! Yeah right. Hahaha, wat zet hij zichzelf enorm te kakken zeg op tv! Hij zal inmiddels ook al wel ruzie met z'n vrouw door dat geflirt met Yin??? En zo fijn om te merken dat ook de ER-crew zelf niet op de hand zijn van Hans, Yin en Geert maar ze lekker voor l . l zetten! Gna gna gna!

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #311 Gepost op: 2-11-2008, 21:51:44 »
Hans zit sowieso in de finale, dankzij zijn munt.

En als hij de immuniteitsproef wint, geeft hij de munt aan Yin, zit zij ook nog eens in de finale.

Hij zit op rozen, daar verandert deze wending niks aan.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #312 Gepost op: 2-11-2008, 21:53:05 »
Hans zit sowieso in de finale, dankzij zijn munt.

En als hij de immuniteitsproef wint, geeft hij de munt aan Yin, zit zij ook nog eens in de finale.

Hij zit op rozen, daar verandert deze wending niks aan.

Hmhm, inderdaad ::jaja::

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #313 Gepost op: 2-11-2008, 21:53:58 »
Helaas staan Yin en Hans zo sterk.. Ik hoop echt dat Hans die munt nog kwijt raakt ofzo, of dat iemand uitvindtdat hij m heeft en jat ofzo.. Maar ik denk dat de kans klein is.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #314 Gepost op: 2-11-2008, 22:11:35 »
Sowieso zijn Hans en Yin allebei erg sterk in proeven, dus ik schat de kans erg groot in dat Hans en Yin de volgende keer allebei immuniteit hebben en dat Sharon en HiuKwan dus gewoon op elkaar moeten stemmen.
Vervolgens wint Yin de evenwichtsproef en Hans de daaropvolgende superproef. En misschien is Yin vervolgens nóg wel íetsje minder populair bij de afgevallen kandidaten... ::vergroot::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #315 Gepost op: 2-11-2008, 22:13:45 »
Dat is het jammere hieraan dat Hans gewoon al zowieso in de finale zit. Ik hoop dat Hiukwan immuniteit wint ookal denk ik van niet :(

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #316 Gepost op: 2-11-2008, 22:34:40 »
Is er eigenlijk gezegd hoe lang die munt geldig is? T kan zomaar zijn dat ie volgende keer over de datum is.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #317 Gepost op: 2-11-2008, 22:47:37 »
Hans moet Sharon en Hiukwan eigenlijk dankbaar zijn, doordat Geert is weggestemd maakt hij iets meer kans op de eindoverwinning. Voor zover wij gezien hebben lag Geert redelijk goed in de groep en voldeed hij volgens velen wel aan het robinson ideaal. Zowel Hans als Yin zouden glansloos ten onder gaan wanneer een van hen samen met Geert de finale zou bereiken. Nu maakt Geert deel uit van de jury en voelt hij zich verraden door Hiukwan. Het is plausibel dat Hans door dit hele gebeuren een stem wint en die heeft hij hard nodig in de finale.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #318 Gepost op: 2-11-2008, 22:52:07 »
Laten we het maar hopen! ik hou mijn vingers gekruist dat hans zijn muntje niet meer telt volgende week of dat er een andere leuke wending voor de deur staat waardoor hij gauw terug mag naar zijn zakenleventje. Nog nooit zo'n hekel gehad aan iemand op tv, wist niet eens dat ik dat kon.  ::ohno::
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #319 Gepost op: 2-11-2008, 22:55:23 »
Laten we het maar hopen! ik hou mijn vingers gekruist dat hans zijn muntje niet meer telt volgende week of dat er een andere leuke wending voor de deur staat waardoor hij gauw terug mag naar zijn zakenleventje. Nog nooit zo'n hekel gehad aan iemand op tv, wist niet eens dat ik dat kon.  ::ohno::

Zou je ook niet moeten doen, heb je alleen jezelf maar mee  ;)