Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Hij heeft soms dubieuze uitspraken (Geerts klotekinderen) maar het was wel terecht dat hij boos was op Geert.
niet naar de universiteit kunnen gaan maar een "vak" moeten leren
... zoals ik al eerder heb gezegd... komt hij op me over als een klein kind dat eindelijk eens een spel denkt te kunnen winnen...
OK ik kan erin komen dat Hans boos was op Geert... Maar die kl*kinderen bedoelde Hans, denk ik, de leerlingen waar Geert les aan geeft. Geert geeft les aan kinderen uit het beroepsonderwijs, kinderen die niet naar de universiteit kunnen gaan maar een "vak" moeten leren. Dus ik vond dat erg grof van Hans, hij de grote bedrijfsleider, dat hij daar naar wilt refereren. Ik denk niet dat hij naar Geert zijn "persoonlijke" kinderen refereert...
Het is dat je bij het minste geringste al op dit forum gecensureerd wordt dus ik zal het heel netjes houden. Hans is zoooooooooo erg .... die grijns van hem alleen al ... Als zulke figuren er toch es vandoor zouden gaan met de hoofdrpijs ... wat een onrecht!!! De zenuwen gieren gewoon door mijn keel als ik hem op tv zie.
De zenuwen gieren gewoon door mijn keel als ik hem op tv zie.
Hans zit sowieso in de finale, dankzij zijn munt.En als hij de immuniteitsproef wint, geeft hij de munt aan Yin, zit zij ook nog eens in de finale.Hij zit op rozen, daar verandert deze wending niks aan.
Laten we het maar hopen! ik hou mijn vingers gekruist dat hans zijn muntje niet meer telt volgende week of dat er een andere leuke wending voor de deur staat waardoor hij gauw terug mag naar zijn zakenleventje. Nog nooit zo'n hekel gehad aan iemand op tv, wist niet eens dat ik dat kon.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
861 gasten en 0 vaste bezoekers