Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hans  (gelezen 203886 keer)

Offline ootje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik haat reality ...
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #220 Gepost op: 20-10-2008, 23:33:29 »
Prachtige varanenval? Dat zal nog moeten blijken. Ik vreet mijn schoen op als ze daar iets mee vangen.
Vraag je daar dan wel zendtijd voor? Dan kunnen we het allemaal zien! ::rofl:: ;D
DEAD MY OLD FINE HOPES   AND DRY MY DREAMING   BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING

Offline Cout

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #221 Gepost op: 21-10-2008, 00:16:53 »
de enige mannier voor Hans om de finale te winnen is misschien wel als hij er met yin in zit.

Maar tot hiertoe heeft hij steeds de sterkste er uit gestemd.
Ik vraag mij af of hij de ballen heeft om dat met yin ook te doen, of zou hij dat allemaal op het eiland reeds beseffen?

Hans is handelaar, maar kan iemand nu eindelijk eens zeggen in wat?
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline gruun mutske

• Forumlid
« Reactie #222 Gepost op: 21-10-2008, 00:42:57 »
Hans ge doet beter volgend jaar mee aan Boer zkt Vrouw

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #223 Gepost op: 21-10-2008, 14:32:48 »
de enige mannier voor Hans om de finale te winnen is misschien wel als hij er met yin in zit.

Dat is wel een goede opmerking eigenlijk. Een extra reden voor hem om Yin erin te houden.

Hans ge doet beter volgend jaar mee aan Boer zkt Vrouw

Hans is geen boer, en ook geen vrouw. ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #224 Gepost op: 21-10-2008, 14:52:27 »
Dat is wel een goede opmerking eigenlijk. Een extra reden voor hem om Yin erin te houden.

Hans is geen boer, en ook geen vrouw. ::)

Misschien dat Geert beter mee kan doen. Die is toch boer?

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #225 Gepost op: 21-10-2008, 20:59:26 »
Ik vind hans oke, hij speelt een goed spel en dat is waar t ook om gaat toch?

WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Dr shoe

• Forumlid
« Reactie #226 Gepost op: 24-10-2008, 13:45:02 »
Hans blijf je best doen en ga voor de winst. Laat iedereen maar een lekker poepie ruiken.
Dat gekonkel van die vrouwen trek je daar maar niets van aan. Dat zijn als het erop aan komt ook allemaal ego's.
En als je in het spel gelooft dan hoort dit er natuurlijk bij.
Toy toy toy

Offline nanana

• Forumlid
« Reactie #227 Gepost op: 26-10-2008, 21:38:23 »
wat een naar mannetje is dit (iig in het spel dan....misschien dat hij irl meevalt)....maarre, zoals hij na de immuniteitsproef tegen geert begon over dat het hem tegenviel dat sarah zo snel afviel (11 minuten dacht ik met 3 ringen en hij 15 minuten en pas op het laatste gedeelte een extra ring)....dan vind ik het zo belachelijk dath ij dat zegt! Hij vindt zichzelf heel goed volgens mij, maar van mij mag hij er komende week uitvliegen (had er vandaag al op gehoopt, maar hoop er al een paar afleveringen op!)

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 26-10-2008, 21:41:06 »
Tja, Hans speelt het toch wel handig. Knap hoe hij van alle kanten als enige aangeavllen wordt voor het complot (beslist hij ook hoe Yin, Geert T & HiuKwan moeten stemmen?) en het toch zo weet te draaien dat HiuKwan en Sharon elkaar de schuld geven van Kyra's eliminatie.
Nog even niks.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #229 Gepost op: 26-10-2008, 21:43:23 »
Hij loopt helemaal vast in zijn complot, lult zich helemaal klem, maar toch gaan die meiden op elkaar stemmen. Wat een mazzel!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #230 Gepost op: 26-10-2008, 21:49:32 »
Hij loopt helemaal vast in zijn complot, lult zich helemaal klem, maar toch gaan die meiden op elkaar stemmen. Wat een mazzel!

Hij heeft zeker mazzel, en dat die meiden daar intrappen zeg ::oink:: Tsja, dan verdienen ze het ook wel hoor om weggestemd te worden!

Maar die lach en die blik van hem toen de meiden op elkaar begonnen te katten...Net Hannibal van the A-team: "I love it when a plan comes together" De sigaar ontbrak nog ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #231 Gepost op: 26-10-2008, 21:54:13 »
Het was wel weer een briljante zet dat hij Sharon meenam naar de spa.

Als hij Sharon achter had gelaten met HiuKwan en Sarah, dan was er een behoorlijk risico geweest dat ze samen zouden gaan babbelen....

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #232 Gepost op: 26-10-2008, 21:58:40 »
ik vind Hans eigenlijk zielig.... :\'(

hij speelt het spel zoals hij is als mens......
wat een rotleven moet je dan hebben

ik zou hem ook niet als baas of vriend willen hebben....
hij manipuleert namelijk... en dat zal in het echt ook wel zo zijn dan...

maar goed, ik vind hem vooral zielig
hij heeft namelijk echt niet goed begrepen dat hij hopeloos zielig en totaal kansloos overkomt op TV

en er gaat van de afvallers ook werkelijk geen één op hem als winnaar stemmen....

dus ik ben blij dat hij geniet van zijn kortstondig koninkrijkje......
en die kinderlijke glimlach als hij zo in zijn nopjes is met zichzelf en zijn plannetjes...

echt kansloos... k.a.n.s.l.o.o.s
 ::joehoe::

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 26-10-2008, 22:00:34 »

hij heeft namelijk echt niet goed begrepen dat hij hopeloos zielig en totaal kansloos overkomt op TV

en er gaat van de afvallers ook werkelijk geen één op hem als winnaar stemmen....

en die kinderlijke glimlach als hij zo in zijn nopjes is met zichzelf en zijn plannetjes...

Ik vind Hans ook niet geweldig. Maar ga nou niet lullen hoe hij is in het dagelijks leven, want daar weet jij niks van.

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #234 Gepost op: 26-10-2008, 22:04:03 »
Ik vind Hans ook niet geweldig. Maar ga nou niet lullen hoe hij is in het dagelijks leven, want daar weet jij niks van.

Hans zal in het dagelijks leven vast een heel aardige vent zijn. Maar in deze Expeditie is het te laat voor hem om nog positief over te komen, denk ik.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #235 Gepost op: 26-10-2008, 22:04:46 »
wat er niet inzit, kan er ook niet uitkomen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #236 Gepost op: 26-10-2008, 22:04:57 »
Hans zal in het dagelijks leven vast een heel aardige vent zijn. Maar in deze Expeditie is het te laat voor hem om nog positief over te komen, denk ik.

Ja, mee eens.

Offline langkousonline

• Forumlid
« Reactie #237 Gepost op: 26-10-2008, 22:05:35 »

Ik vind het vrij kansloos als mensen hier nog steeds beginnen over het dagelijkse leven van de kandidaten..
Ten 1e: het is een spel, nog steeds....
Ten 2e: Het maakt me geen **** uit hoe ze zijn in het dagelijkse leven, ik wil lekker voor de buis hangen en genieten van de wijze waarop het spel gespeeld wordt!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #238 Gepost op: 26-10-2008, 22:09:03 »
wat er niet inzit, kan er ook niet uitkomen.

kijk, jij begrijpt het.....

::tandpastasmiley::

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 26-10-2008, 22:18:41 »
Ik vind het zielig dat mensen een parallel trekken met de realiteit om hun mening omtrent Hans proberen te rechtvaardigen of kracht bij te zetten. Dat is nergens voor nodig en getuigt van een gebrek aan realiteitsbesef. Ik begrijp dat mensen moeite hebben met de manier waarop Hans het spel speelt maar dat geeft geen vrijbrief om hem in het alledaagse leven allerlei negatieve eigenschappen toe te schrijven.

Hans probeert zijn spel angstvallig verborgen te houden voor zijn kampleden, dat heeft hij lang volgehouden maar dat begint hem nu op te breken. Zijn kansen om te winnen lijken geslonken te zijn tot een absoluut minimum met tot nog toe allemaal anti-Hans juryleden. Voor mij is er geen intrinsiek verschil tussen de speelwijze van Hans, Yin en Geert. Hans maakt het zichzelf alleen onnodig moeilijk door te liegen terwijl de waarheid omzeilen in dit soort situaties vele malen effectiever is. Yin en Geert weten dat maar al te goed.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."