Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hans  (gelezen 203670 keer)

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #200 Gepost op: 19-10-2008, 22:15:18 »
Ik vind het stiekem best wel een toffe kerel. Eindelijk iemand die er gewoon voor uit komt dat hij zichzelf gewoon de beste vind.
Winnen gaat hij niet, want de afvallers gaan natuurlijk niet op hem stemmen ("Het is gewoon een vuile klootzak" - Kyra)

Ik vind hem toch ook niet zo verkeerd. De vorige aflevering kreeg hij wat vreemde, megalomane trekjes, maar verder vind ik hem nog wel prima.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline fan van geert

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • FAN VAN GEERT
« Reactie #201 Gepost op: 19-10-2008, 23:21:51 »
Ik vind het stiekem best wel een toffe kerel. Eindelijk iemand die er gewoon voor uit komt dat hij zichzelf gewoon de beste vind.
Winnen gaat hij niet, want de afvallers gaan natuurlijk niet op hem stemmen ("Het is gewoon een vuile klootzak" - Kyra)

ik vind da persoonlijk nie zo'n goede eigenschap als ge echt vind van uw eigen da ge de beste bent.... das juist zo vervelend aan hans, ik heb liever mensen die al is twijfelen of ze wel goe bezig zijn en die proberen hun best te doen... en van geert vind ik dat maar een normale reactie dat hij die machete meenam, ik zou hetzelfde gedaan hebben, als iedereen u ervan overtuigt dat je naar een afvallers eiland zal gaan, dan wilt ge daar toch nie aankomen zonder materiaal... als hij echt op zo'n eiland zou terecht gekomen zijn dan was dat een hele goeie zet geweeest van hem

Offline Otherfool

• Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 20-10-2008, 00:07:28 »
Hans wordt een steeds grotere favoriet. Troeft de jonge sportieve (ahum) dames af in 2 proeven, maakt en passant een prachtige varanenval en speelt het spel het slimste. En als je de beste bent, mag je het zeggen ook...

Offline michael22

• Forumlid
« Reactie #203 Gepost op: 20-10-2008, 01:07:41 »
Prachtige varanenval? Dat zal nog moeten blijken. Ik vreet mijn schoen op als ze daar iets mee vangen.

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 20-10-2008, 07:31:30 »
Volgens mij hebben ze die lang niet scherp genoeg gekregen....
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #205 Gepost op: 20-10-2008, 09:08:14 »
Prachtige varanenval? Dat zal nog moeten blijken. Ik vreet mijn schoen op als ze daar iets mee vangen.

Pas op met wat je zegt, want er zou deze ER een varaan gevangen worden... :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 20-10-2008, 09:49:00 »
Ik had ook bewondering voor de manier waarop Hans toch nog vocht voor de proef  ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 20-10-2008, 11:06:59 »
Stemgedrag van Hans.

Deze keer Kyra: van de overgebleven vrouwen absoluut NIET de zwakste.

Vorige keer Geert: je mag vinden wat je ven hem vindt, het was een rare tinus, maar de zwakste is hij absoluut niet.

De keer daarvoor Prince: ook toch echt niet de zwakste.

EN nog beweerd Hans: "Ik stem op de zwakste". Wees een vent en zeg gewoon (net als Geert met Bril) dat je gaat voor zelfbehoud en tactisch stemt. Labbekak.
Helemaal mee eens!Zo eerlijk is die Hans dus echt niet!Hij zegt eerlijk op wie hij gaat stemmen maar de beweegredenen verbloemt hij volgens mij.

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #208 Gepost op: 20-10-2008, 11:23:02 »
Helemaal mee eens!Zo eerlijk is die Hans dus echt niet!Hij zegt eerlijk op wie hij gaat stemmen maar de beweegredenen verbloemt hij volgens mij.

Dat is zijn spelstrategie. Ik denk dat hij de bui voelt hangen van een finale eilandraad, waarbij die stemmen een deel van de winst kan opleveren. Maar hij wordt gelukkig door de afvallers wel doorzien. Ik denk dat Hans zo hard met het spel bezig is en zich aan het indekken is aan alle kanten, dat hij even niet meer ziet dat je je nooit van alle kanten kan indekken.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 20-10-2008, 12:21:20 »
Dat is zijn spelstrategie. Ik denk dat hij de bui voelt hangen van een finale eilandraad, waarbij die stemmen een deel van de winst kan opleveren. Maar hij wordt gelukkig door de afvallers wel doorzien. Ik denk dat Hans zo hard met het spel bezig is en zich aan het indekken is aan alle kanten, dat hij even niet meer ziet dat je je nooit van alle kanten kan indekken.
Idd,hij is meer bezig met zich in te dekken,maar strax ziet die tussen de bomen het bos niet meer.Weet ie niet meer wat hij tegen wie heeft gezegt.Het komt strax toch allemaal uit.Kijk maar naar die afvallers ja.Die hebben hem allemaal door.Kyra gister toch ook.
Hij is met het spel bezig ja.Ik weet niet of ik dat zo zou kunnen hoor.Dat gelieg en gedraai eromheen.Mss dat juist de eerlijke mensen het minst ver komen.hmmm.Wat is nou dan Robinsonwaardig?

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 20-10-2008, 12:40:44 »
Ik vind hem een creepy en onbetrouwbaar type.  Heb het ook niet op dat valse lachje waarmee hij zijn leugens/verdraaide redenen probeert te verbergen.  ::niet-ok::

« Laatst bewerkt op: 20-10-2008, 15:13:32 door reaver »

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #211 Gepost op: 20-10-2008, 17:07:24 »

ik vind da persoonlijk nie zo'n goede eigenschap als ge echt vind van uw eigen da ge de beste bent.... das juist zo vervelend aan hans, ik heb liever mensen die al is twijfelen of ze wel goe bezig zijn en die proberen hun best te doen... en van geert vind ik dat maar een normale reactie dat hij die machete meenam, ik zou hetzelfde gedaan hebben, als iedereen u ervan overtuigt dat je naar een afvallers eiland zal gaan, dan wilt ge daar toch nie aankomen zonder materiaal... als hij echt op zo'n eiland zou terecht gekomen zijn dan was dat een hele goeie zet geweeest van hem

Met heel veel moeite heb ik je 5 regels gelezen, en ik kan alleen maar stellen dat ik niet hoop ooit met jou op een eiland te zitten. Een machete meestelen is gewoon een vieze rattenstreek.

Maar goed, het gaat om Hans hier. Ik ga offtopic.

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 20-10-2008, 17:53:27 »
Met heel veel moeite heb ik je 5 regels gelezen, en ik kan alleen maar stellen dat ik niet hoop ooit met jou op een eiland te zitten. Een machete meestelen is gewoon een vieze rattenstreek.

Maar goed, het gaat om Hans hier. Ik ga offtopic.
Heb je daar echt zoveel moeite mee gehad? Of is het meer omdat je het hier niet zo mee eens bent.
Ik niet hoor en ik heb nieteens een talenknobbel. ::pinokkio::
« Laatst bewerkt op: 20-10-2008, 17:55:08 door anatje »

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #213 Gepost op: 20-10-2008, 18:24:25 »
Heb je daar echt zoveel moeite mee gehad? Of is het meer omdat je het hier niet zo mee eens bent.
Ik niet hoor en ik heb nieteens een talenknobbel. ::pinokkio::

Ik vond het erg moeilijk te lezen hoor ;D

Offline mooneyeslinda

• Forumlid
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
« Reactie #214 Gepost op: 20-10-2008, 19:21:16 »
hij speelt tactisch misschien goed en kan ver komen.
maar in de finale heeft degen die tegenover hem zit, er veel voordeel van want die afvallers hebben hem nu wel door zeker als ze pas na de uitzendingen mogen stemmen, wat meestal al op het eiland gebeurd.

tenzij yin misschien tegen over hem zit. oude kampgenoten mogen haar niet echt op hans na.

hij ging inderdaad echt tot het uiterste met die proef. ::ok::

maar toch kan ik hem niet uitstaan, zoals ze hem nu uitbeelden met die montage :-\\
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #215 Gepost op: 20-10-2008, 20:49:09 »

als iedereen u ervan overtuigt dat je naar een afvallers eiland zal gaan, dan wilt ge daar toch nie aankomen zonder materiaal...

Prachtig dialect er zit muziek in want kijk nu eens hoe je "je" allemaal kunt weergeven
als iedereen u ervan overtuigt dat je naar een afvallers eiland zal gaan, dan wilt ge daar toch nie aankomen zonder materiaal

Sorry kon t niet laten  ::hypocriet::

Offline adventure112

• Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 20-10-2008, 22:29:32 »
Nah ieder heeft zn eigen manier he. ::ok::
en ik zou het net zo doen denk.
en hij doet het eerlijk genoeg in mijn ogen.
dr lopen er daar rond die ook echt nie te pruimen zijn.
ieder zn taktiek  ;D
hansje onderneemd tenminsten iets.
en hoopelijk hebben ze dan straks nog lekker een bordje faraan.
kijk daar heb je wa aan.
hans en geert die moeten zoals ik het nu zie een heel kippehok onderhouden met al die vrouwen pffff  ;D
met die proef vond ik hem ook erg goed zn best doen.

Offline dunno

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 20-10-2008, 23:00:39 »
Ik ben benieuwd naar dat complot waar hij bij de eilandraad over sprak waar Kyra en Sharon achter zouden zitten...

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 20-10-2008, 23:25:39 »

Daar gaan we je aan houden!

Offline gruun mutske

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 20-10-2008, 23:25:56 »
Het wordt hoogentijd dat da manek naar huis gaat !!!!!
En hoe rapper hoe liever !!!!!!