Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hans  (gelezen 203710 keer)

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #180 Gepost op: 16-10-2008, 16:00:21 »
hans moet zich niet zo kwaad maken over die machete: had hij óók niet gesuggereerd dat er een afvallerseiland zou zijn tegenover geert en dat hij min of meer aan gaf (oprecht of niet) dat hij geert zag als degene die zou kunnen overleven in zijn eentje? dan mag je er toch van uit gaan dat hij geert wel wat gereedschap gunt...ik blijf het een slimme zet van geert vinden.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline reaver

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #181 Gepost op: 16-10-2008, 16:14:14 »
hans moet zich niet zo kwaad maken over die machete: had hij óók niet gesuggereerd dat er een afvallerseiland zou zijn tegenover geert en dat hij min of meer aan gaf (oprecht of niet) dat hij geert zag als degene die zou kunnen overleven in zijn eentje? dan mag je er toch van uit gaan dat hij geert wel wat gereedschap gunt...ik blijf het een slimme zet van geert vinden.

Hij vertelde Geert dat hij er van overtuigd was dat er een afvallerseiland zou zijn. Als je dan op het einde die reactie ziet, heb ik twijfels over diezelfde overtuiging  ??? 

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #182 Gepost op: 16-10-2008, 16:20:23 »
In dat punt geef ik Hans wel gelijk:
ik vond het een zeer lage streek om een basis gereedschap weg te nemen van het eiland.. Het is een spel, dat is zo, maar door die manchette mee te nemen, treft ie niet alleen de personen waarvoor hij het had bedoeld misschien, maar gelijk de gehele groep.
Het is een stukje sportiviteit, en een stukje waardering voor het spel. Het is moeilijk als je eruit wordt gestemd als je er echt nog niet uit wil, maar hierin ligt dan weer een stukje acceptatie van het spel. Zo wordt het gespeeld en so be it.

Iedereen zat gewoon ff te vloeken, het is gewoon niet netjes om zoiets mee te nemen.. wraak of geen wraak.. Als ie dingen had meegenomen wat ie zelf had gemaakt.. dan was het een ander verhaal..

Maar de uiting van je ongeloof.. dat is weer een ander punt.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: 16-10-2008, 17:11:32 »
Ik heb er nog eens over nagedacht. ::rofl:: ::rofl::
De redenen die Hans aangeeft om Geert en Prince weg te stemmen werden door beiden geaccepteert. m.a.w ze lieten het erbij en gingen er niet tegenin en lokten geen discussie uit.
Hoe onredelijk t ook was ze slikten t als zoete koek en daarmee was Hans wel eerlijk naar beide heren toe.
Dus eigenlijk ligt de fout niet alleen bij Hans.

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #184 Gepost op: 17-10-2008, 00:20:58 »
Dat er aanhangers zijn van Hans kan ik mij perfekt voorstellen, hij oogt charmant, is relakst, rustig en zelfverzekerd.  Waar hij dat laatste haalt op het eiland is mij niet duidelijk. Zoveel heeft hij nu nog niet laten zien, toch?  Mij komt hij over als iemand die meewaaid met de wind, kan handig overkomen...tot als de anderen dat doorhebben.  Ik hou gewoon niet van dat soort mensen.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline michael22

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: 17-10-2008, 01:08:16 »
In dat punt geef ik Hans wel gelijk:
ik vond het een zeer lage streek om een basis gereedschap weg te nemen van het eiland.. Het is een spel, dat is zo, maar door die manchette mee te nemen, treft ie niet alleen de personen waarvoor hij het had bedoeld misschien, maar gelijk de gehele groep.
Het is een stukje sportiviteit, en een stukje waardering voor het spel. Het is moeilijk als je eruit wordt gestemd als je er echt nog niet uit wil, maar hierin ligt dan weer een stukje acceptatie van het spel. Zo wordt het gespeeld en so be it.

Iedereen zat gewoon ff te vloeken, het is gewoon niet netjes om zoiets mee te nemen.. wraak of geen wraak.. Als ie dingen had meegenomen wat ie zelf had gemaakt.. dan was het een ander verhaal..

Maar de uiting van je ongeloof.. dat is weer een ander punt.

Dat is ook zo. Het was een flauwe, slechte actie van Geert. Maar de manier waarop Hans reageerde vond ik nog lager.

Offline Zonnetjuh

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: 17-10-2008, 09:47:16 »

oke het was je favoriet? en door een stomme uitspraak istie gelijk een
lul zoals velen hier, en een 'vieze vuile arrogante kwal' ?
ik vind dit erg overdreven hoor... zeg eerlijkk, het is de
realiteit... ik stond ook met open mond te kijken, maar ik kijk
verder... ik snap hem, hij was kwaad op geert omdat hij dat ding
meenam, en zo kunnen hun dus niks he, zonder dat ding... Ik vind
het knap dattie hem niet had uitgescholden.. en ik ben het met
je eens dat hans die dingen echt te overdreven zei, maar toch denk
ik zelf dat hij het niet zo bedoeld had.. Maar natuurlijk wordt
alles gefilmd en moet je eigenlijk om je woorden letten.
maar ik vind het zoo vaag dat mensen na 1 uitzending (eigenlijk
alleen het laatste stukje over geert) zo kunnen omslaan...
en die woorden die er komen, zelfs de dochters van hans werden
er bij betrokken op het forum omdat hij die uitspraak over kinderen
zei... eej dat is wel té persoonlijk, vind je niet?
en het is niet op jou gericht, met 'jullie' bedoel ik iedereen
die zo onrespectvol over hem praat.. en 'jullie' keuren het gedrag
van hans af, maar doen het zelf nog 10 keer erger...want hoeveel
dingen over hans hier al zijn gezegd, pff alleen maar negatief,
door die 'domme' opmerking/fout van hem... hij mag gelijk niet meer winnen enzo..
maar ja, natuurlijk heeft iedereen een andere favoriet.. ik
vind die geert met bril ook gewoon leuk... lijkt me leuke gozer,
die veel helpt enzo in het kamp

door 1 uitspraak is hij meteen lul? heb je mij dat horen zeggen? dat maak jij ervan! beter lezen!
ik vind het gewoon ontzettend laag dat hij over die kinderen begint!
als hij boos is op geert dan moet hij geert aanvallen maar niet zijn beroep en
'die klootzakken van kinderen'!
dat is gewoon ontzettend laag!
en daarbij gedroeg hij zich de rest van de uitzending ook superieur en arrogant.
maar nee ik vind hem niet een lul zoals jij zegt. ik ben alleen teleurgesteld. dit was maar 1 uitzending dus we zullen de komende uitzending zien hoe hans zich gaat gedragen.
ik heb hem absoluut nog niet afgeschreven, ik hoop zelfs dat hij de komende aflevering het
tegendeel gaat bewijzen. juist omdat hij vanaf het begin mijn favoriet was. en als het alleen bij dit incident blijft dan blijft hij ook mijn favoriet.
dus niet meteen iedereen veroordelen!

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #187 Gepost op: 19-10-2008, 12:52:04 »
Welkom op het forum, Hans!  :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Celeone

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: 19-10-2008, 15:59:05 »
Ik blijf Hans wel leuk vinden, hij brengt tenminste wat pit in het spel. Misschien geeft hij wat vreemde excuses om iemand eruit te stemmen zoals vorige week, maar hij zegt wel recht in het gezicht wat hij gaat doen. En zijn tactiek... dat vind ik toch heel interessant om te zien. Zou het gaat zoals hij zelf wil of zou het helemaal misgaan zoals bij Prince?

In deze expeditie heeft eigenlijk iedereen wel zijn nare kanten. Op het begin vond ik Sharon heel erg sympathiek overkomen, maar de laatste paar afleveringen bleek toch dat ze een wat venijniger kantje heeft. En zo kan je haast bij iedereen wel wat noemen.

Offline adventure112

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 19-10-2008, 18:36:32 »
hansje is een echte robinson. Zo zie ik hem nu zeker.
En knullekes het is een spel.En dan vind ik het wel erg grappig hoe mensen er helemaal op in gaan  ;D
Ik vindt hem het spel zeer goed spelen.
ieder heeft zn strategie.En dan vind ik hans nog wel het eerlijkst.
Hij flapt het er tenminste gewoon uit.
Zie ik anderen nie doen.
En dat geert die bijl heeft mee genomen vind ik diep triest.
maar ik verheug me al op vanaaf.

de grtz  ::ok::

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 19-10-2008, 20:06:00 »
Ik vond Hans gewoon niet sympathiek overkomen de vorige aflevering,terwijl ik hem voorheen wel aardig vond overkomen.Dat hij eerlijk is over wie hij wegstemd klopt ,maar de motivatie daarachter vind ik niet helemaal eerlijk.Wees dan gewoon alleen eerlijk over het feit wie je wegstemd en over het:het hoe en waarom,laat dat dan achterwege denk ik.Maar wie weet is ie vandaag weer helemaal toppie.Je weet het maar nooit he,bij ER.

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 19-10-2008, 21:40:40 »
Ik sluit me graag aan bij de woorden van Kyra: Hans is een klootzak.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #192 Gepost op: 19-10-2008, 21:44:00 »
Mwa, ik vond dat Hans deze aflevering toch wel bewees een sterke kandidaat zijn, ook búiten het complotten smeden: goed in de proeven, een mooie val gemaakt.

Er wordt Hans van alles kwalijk genomen, maar misschien speelt Geert van T. het spel wel veel geniepiger.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline BruceShark

• Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 19-10-2008, 21:55:37 »
Ja wat een misselijkmakend mannetje...je zou er maar zaken mee moeten doen  :-[ :\'(
Die blik in zijn ogen zegt genoeg...uit de buurt blijven!!! Of je moet je geld weg willen smijten ???

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #194 Gepost op: 19-10-2008, 22:00:46 »
acteren kan hij ook goed. Zoals hij achterom keek toen er naar de immuniteitsmunt werd gevraagd. Wie zou um hebben? Wie zet um in?
Als we niet beter wisten zouden we nu denken dat Hans um zeker niet had.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #195 Gepost op: 19-10-2008, 22:05:39 »
Ik vind het stiekem best wel een toffe kerel. Eindelijk iemand die er gewoon voor uit komt dat hij zichzelf gewoon de beste vind.
Winnen gaat hij niet, want de afvallers gaan natuurlijk niet op hem stemmen ("Het is gewoon een vuile klootzak" - Kyra)

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #196 Gepost op: 19-10-2008, 22:06:22 »
Stemgedrag van Hans.

Deze keer Kyra: van de overgebleven vrouwen absoluut NIET de zwakste.

Vorige keer Geert: je mag vinden wat je ven hem vindt, het was een rare tinus, maar de zwakste is hij absoluut niet.

De keer daarvoor Prince: ook toch echt niet de zwakste.

EN nog beweerd Hans: "Ik stem op de zwakste". Wees een vent en zeg gewoon (net als Geert met Bril) dat je gaat voor zelfbehoud en tactisch stemt. Labbekak.

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #197 Gepost op: 19-10-2008, 22:09:04 »
Ik laat mij ook gaan in de emoties na de aflevering: dat je mensen wegstemt prima, maar wees dan eerlijk dat je sterke mensen eruit wilt hebben. En wat nu dan met Yin, die gaat Hans met 1 pink verslaan in de finale.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline moltje

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 19-10-2008, 22:10:00 »
Hij gaat zeker niet winnen. Hij komt denk ik wel in de finale ookal hoop ik dat niet maar als de afgevallen kandidaten slim zijn gaan ze zeker niet op hem stemmen.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 19-10-2008, 22:12:05 »
Moet ff zeggen dat Hans mooie knappe dochters heeft.