Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hans  (gelezen 203633 keer)

Offline pallas

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #760 Gepost op: 1-12-2008, 10:32:58 »
Hans, zet alle negatieve adjectieven in deze topic op een rijtje, dan ken je meteen ook mijn mening over jou. Niet dat ze jou wat kan schelen, want voor jou telt alleen je eigen mening. In dat verband was het mss best voor de rest van de mensheid dat ze jou gewoon op zo'n eiland hadden achtergelaten. Kan je eens écht Robinson gaan spelen, zonder ons daarbij te vervelen.
In the beginning there was nothing and even that exploded

Offline Simfa

• Forumlid
« Reactie #761 Gepost op: 1-12-2008, 11:05:29 »
Hoi Hans,

Was even schrikken, ik had pas vorige week in de gaten wie je was, ik ken je nog van Simfa/Opstalan/Hordijk/Alcomij. Inderdaad zoals je het spel speelt ken ik je. Gemeen, achterbaks, er zelf beter van worden, niet eerlijk tegenover andere mensen(collega's) een heel boek kan ik van je open doen. wij zijn in ieder geval blij dat je niet hebt gewonnen .

Oud collega's

Offline pallas

• Forumlid
« Reactie #762 Gepost op: 1-12-2008, 11:11:37 »
Hoi Hans,

Was even schrikken, ik had pas vorige week in de gaten wie je was, ik ken je nog van Simfa/Opstalan/Hordijk/Alcomij. Inderdaad zoals je het spel speelt ken ik je. Gemeen, achterbaks, er zelf beter van worden, niet eerlijk tegenover andere mensen(collega's) een heel boek kan ik van je open doen. wij zijn in ieder geval blij dat je niet hebt gewonnen .

Oud collega's

Dit zegt zoveel meer dan alles wat hierboven staat. En het is net genoeg gedetailleerd om aan te nemen dat het niet verzonnen is.

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #763 Gepost op: 1-12-2008, 11:14:53 »
Dit zegt zoveel meer dan alles wat hierboven staat. En het is net genoeg gedetailleerd om aan te nemen dat het niet verzonnen is.

Zegt wat mij betreft helemaal niks... misschien is het wel één iemand die hem kent (en deze details weet)... en een keertje ruzie met hem gehad heeft, iedereen kan zo wel ondertekenen.... Nee dit IMO is nietszeggend (en een beetje flauw vind ik)  ::ohno::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #764 Gepost op: 1-12-2008, 11:15:35 »
Hans, zet alle negatieve adjectieven in deze topic op een rijtje, dan ken je meteen ook mijn mening over jou. Niet dat ze jou wat kan schelen, want voor jou telt alleen je eigen mening. In dat verband was het mss best voor de rest van de mensheid dat ze jou gewoon op zo'n eiland hadden achtergelaten. Kan je eens écht Robinson gaan spelen, zonder ons daarbij te vervelen.

Beste idee dat ik al gelezen heb, maar dat ze er dan wel genoeg varanen opzetten. Hij heeft  verdorie 3 weken nodig gehad om een
uitgerokken salamander te vangen.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #765 Gepost op: 1-12-2008, 11:20:42 »
z'n vallen werden stuk voor stuk beschreven als ingenieus.   :o ::rofl::

Een simpele vishaak heeft uiteindelijk dienst gedaan.    ::hypocriet:: 
van waste of time & energy gesproken  ???
« Laatst bewerkt op: 1-12-2008, 11:22:30 door reaver »

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #766 Gepost op: 1-12-2008, 11:23:32 »
_
Hoi Hans,

Oud collega's

En het dan maar op de productie steken, die typetjes maken van de kandidaten.
Dwaastoo, het bericht werd ondertekend: oud collega'S.

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #767 Gepost op: 1-12-2008, 11:43:20 »
beste hans,
we hebben je de afgelopen weken met spanning gevolgd en onze tenen trokken met de week krommer. zo kennen we je helemaal niet! jammer hoor dat ze je zo in beeld hebben gebracht terwijl we je kennen als een warme sympathieke collega die zo vaak voor een ander klaar staat. dit doet je geen recht.

je oud collega's van xyz

voila, ik kan ook zo'n bericht schrijven.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #768 Gepost op: 1-12-2008, 11:45:48 »
Citaat
Hallo Hans,

Ik vind je lief

oud Collega's

@ cout
wat zegt dit je dan? Iedereen kan met alles ondertekenen hier ;)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #769 Gepost op: 1-12-2008, 11:46:43 »
 :)... Ibung was me voor met  hetzelfde punt en op dezelfde manier   ::)

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #770 Gepost op: 1-12-2008, 12:00:56 »
beste hans,
we hebben je de afgelopen weken met spanning gevolgd en onze tenen trokken met de week krommer. zo kennen we je helemaal niet! jammer hoor dat ze je zo in beeld hebben gebracht terwijl we je kennen als een warme sympathieke collega die zo vaak voor een ander klaar staat. dit doet je geen recht.

je oud collega's van xyz

voila, ik kan ook zo'n bericht schrijven.

O K, Maar simfa gebruikte wel een echte firma naam.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #771 Gepost op: 1-12-2008, 12:04:27 »
Hoi Hans,

Oud collega's

Het valt mij wel op dat hij eerst in de ik vorm praat en dan oppeens overgaat in wij, lijkt me  toch gewoon een éénmansactie.
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #772 Gepost op: 1-12-2008, 12:07:25 »
En toch, was ik 1 van die 81 geweest, dan had ik op Hans gestemd.

Ik gun het Hans niet, maar ik zie hem toch als het brein, en Yin als de meeloper. Bovendien vindt Yin zelf ook niet dat ze het verdient.

(was wel grappig om te zien hoe Hans in de zaal bezig was om stemmen te verwerven, door zich ineens anders op te stellen  ;D)
Keep calm and eat chocolates!

Offline pallas

• Forumlid
« Reactie #773 Gepost op: 1-12-2008, 12:44:49 »
Zegt wat mij betreft helemaal niks... misschien is het wel één iemand die hem kent (en deze details weet)... en een keertje ruzie met hem gehad heeft, iedereen kan zo wel ondertekenen.... Nee dit IMO is nietszeggend (en een beetje flauw vind ik)  ::ohno::
Nietszeggend ?
Het is dan aan Hans om te ontkennen dat hij ooit enige konnektie had met Simfa, Opstalan, Hordijk, Alcomij.
En als hij dat al zou ontkennen weten we ondertussen na al die weken dat er veel redenen zijn om geen woord te geloven van wat hij zelf zegt.  ::ohno::

Offline Otherfool

• Forumlid
« Reactie #774 Gepost op: 1-12-2008, 12:56:37 »
Zonde, zonde. De spraakmaker van deze Expeditie, het Brein en dan verliezen van een, ja, Robinson-onwaardige tegenstander. Nou Hans ik heb van je genoten! Mijn zondagavond zal niet meer hetzelfde zijn zonder de lichtelijk arrogante one-liners, de olijke kop en dat puike gedraai. Mijn stem was zeker naar Hans gegaan, onbegrijpelijk dat het zo anders is verlopen :(

Offline gerard67

• Forumlid
« Reactie #775 Gepost op: 1-12-2008, 13:09:07 »
Hans,

Blijkbaar was iemand me voor. Ik ken je ook op deze manier. Zolang jij maar wint en voordeel ergens bij hebt zijn we de beste vrienden-man. Achterbaks en leugenachtig mannetje ben je, en nu zag heel Nederland wat wij destijds zagen. Dat boekje wil ik niet eens open doen en ook ik ben blij dat je niet hebt gewonnen!

Gerard, een andere oud-collega

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #776 Gepost op: 1-12-2008, 13:23:03 »
Hans,

Dat boekje wil ik niet eens open doen en ook ik ben blij dat je niet hebt gewonnen!

Gerard, een andere oud-collega
Ik zou dat boekje nu toch gaan schrijven t word een bestseller. ::rofl::
Haal zelf t voordeel uit Hans zou ik zeggen ::pinokkio::

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #777 Gepost op: 1-12-2008, 13:31:31 »
Citaat
... Ibung was me voor met  hetzelfde punt en op dezelfde manier   
great minds think alike ::trots::

hoewel hans in onze ogen niet zo netjes heeft gespeeld, had ik hem meer dan yin als robinson gezien. juist het strategisch spelen vond ik boeiend. wat me ergerde aan hans waren zijn uitspraken waarmee hij anderen kleineerde.

As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #778 Gepost op: 1-12-2008, 13:43:04 »
hoewel hans in onze ogen niet zo netjes heeft gespeeld, had ik hem meer dan yin als robinson gezien. juist het strategisch spelen vond ik boeiend. wat me ergerde aan hans waren zijn uitspraken waarmee hij anderen kleineerde.

Uiteindelijk had ik ook liever Hans dan Yin gehad. Oké, netjes is anders (eufemisme) máár het streepje dat hij in mijn ogen voorheeft op Yin is dat hij er (uiteindelijk, toen het niet anders kon, I know) in ieder geval voor uitkwam... Ik kan me namelijk niet aan de indruk onttrekken dat YIn PRECIES hetzelfde als Hans denkt, alleen zij is zo strategisch om haar mond op de cruciale momenten (finale-eilandraad) te houden en een klein beetje met stroop te gaan smeren... en dat heeft blijkbaar wel gewerkt.

Overigens heb ik twee gevoelens bij Hans en Yin: 1. ze hebben inderdaad voor psychologisch erg boeiende stof gezorgd, waarbij er meerdere lagen te ontdekken zijn (het deed me en beetje aan "lord of the flies" denken.) En daarmee ook wel voor interessante reacties uit de rest van het kamp gezorgd.
2. Desondanks had ik liever gehad dat de boeiende stof een paar weken voor de finale gestopt was en ze toen naar huis gestuurd waren... maar goed  't is niet anders...

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #779 Gepost op: 1-12-2008, 15:11:02 »
een andere oud-collega

Nou, nou, het stikt hier opeens van de oud-collega's... dit is dus wat ik bedoel Pallas en Cout... iedereen kan wel zulke dingen schrijven...
« Laatst bewerkt op: 1-12-2008, 16:08:57 door Dwaastoo »