Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hans  (gelezen 203638 keer)

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #740 Gepost op: 30-11-2008, 22:23:53 »
het nivo daalt inderdaad. beetje infantiele personen als je het mij vraagt.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Narya

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #741 Gepost op: 30-11-2008, 22:28:42 »
Hans, de manier waarop de afvallers hun handen aftrokken van de finale zegt genoeg. Net als het zeer kleine aantal stemmen dat je daarna kreeg van de oud-kandidaten. Hopelijk heb je geleerd dat jouw manier van spelen uiteindelijk geen succes heeft in een spel waarbij het, veel meer dan je zelf in de gaten had, toch ook draait om het maken van vrienden. Immers, wat is een overwinning nog waard als niemand je die gunt?

Ik vond de gifbeker die deze finale voor jou (en Yin) was een passend einde van deze expeditie. Maar een trap na wil ik je hier niet geven. Ook al ben je in ER zwaar door de mand gevallen, ik wil best geloven dat je in het echt geen kwaaie kerel bent.

Het ga je goed!

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #742 Gepost op: 30-11-2008, 22:34:10 »
Gefeliciteerd met het behalen van een finaleplaats Hans, erg jammer dat je uiteindelijk het onderspit moest delven doordat de oud-deelnemers in het spel werden betrokken. Je optreden op de laatste eilandraad was werkelijk geniaal, de aanval die werd ingezet door de haatdragende afvallers die het vooral moeilijk hadden met het feit dat ze zelf  niet hebben ingegrepen was geenszins geslaagd. Bedankt voor het fanatisme dat je toonde tijdens het spelen van dit bijzondere spel en al het bijbehorende kijkplezier dat je wist te leveren (the villain makes the story).
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Rob--1949

• Forumlid
« Reactie #743 Gepost op: 30-11-2008, 23:48:47 »
Hans,
Je hebt je mond vol hebt van open en eerlijk en duidt op normen en waarden. Open en eerlijk heb ik je niet leren kennen en jouw normen en waarden kan ik niet rijmen met normen en waarden van respectvol en menselijke gelijkwaardigeheid. Je bent een zelfstandig ondernemer, maar op deze manier lijkt me het een uitermate slecht visitekaartje voor je zaak.  ::oink::

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #744 Gepost op: 30-11-2008, 23:53:35 »
Als je strax bij yin op visite gaat vraag dan even of je in d'r spiegel mag kijken...of nog beter ...kijk samen. Bah Hans in t begin was je mijn favoriet maar wat heb jij je in de loop der weken te kakken gezet. Ik d8 echt dat je een verstandig iemand was maar jongen ik weet niet wat er met jou gebeurt is in de afgelopen 47 jaar maar ergens moet t goed mis zijn gegaan. Neem eens contact op met de GGZ in je buurt

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #745 Gepost op: 1-12-2008, 00:02:16 »
Ben ik even blij dat je dit allemaal gevolgd hebt. Neem dit dan ook nog even mee: 47 jaar en dan zo'n karakter ... wat een verloren jaren!! Je hebt de finale verloren maar je was sowieso al een loser! En dan heb ik het nog netjes geformuleerd. Iemand die zulke woorden uit z'n strot krijgt, en niet 1 x maar keer op keer, verdient echt niets beter te horen!  Sterkte gewenst in jouw leven ::zwaai::!

hear hear!!!

voor eeuwig de geschiedenis in als de meest arrogante, narcistische kandidaat met het grootste ego en de minste zelfkennis...

het is in en in triest om iemand van 47 te zien die het nog zóóóóóó nodig heeft om anderen naar beneden te trappen om zichzelf een beetje goed te kunnen voelen.....

LOSER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline eilandgek

• Forumlid
« Reactie #746 Gepost op: 1-12-2008, 00:25:10 »
Narya je hebt alles al gezegd wat ik zou willen zeggen. Ben het volledig met je eens!

Boontje komt om zijn loontje... Hans, als je zo hard roept dat je wint, dan had je kunnen weten dat de stemmen naar Yin gingen (en om in de spreekwoorden te blijven was Hiu de derde hond; zij heeft de morele overwinning behaald!)

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #747 Gepost op: 1-12-2008, 01:13:49 »
Wat leert Hans hier nu van
Dat, als er ooit een spel komt waarin gezocht word naar de meest arrogante, narcistische kandidaat met het grootste ego en de minste zelfkennis...,
Hij snel moet inschrijven want hij wint dat bij voorbaat. Makkie voor Hans

Offline mic1

• Forumlid
« Reactie #748 Gepost op: 1-12-2008, 01:33:31 »
Arme arme Hans, niet 'gewonnen', wat erg, hier een bloemetje om de 'pijn' enigszins te verzachten.
« Laatst bewerkt op: 1-12-2008, 01:42:34 door mic1 »

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #749 Gepost op: 1-12-2008, 01:49:11 »
Op de laatste Eilandraad vond ik het raar dat hij verwees naar poker toen Evi en EP hem  in zijn (kapotte met een veiligheidsspeld herstelde) hemd zette over eerlijkheid, waarden en normen:  Niet in de kaarten laten kijken... als je eerlijk en open bent speel eigenlijk toch open kaart.  ;)

Maar alsnog heel de boel ontkennen inzake de afspraak tegen Kyra terwijl hij op de eilandraad waarbij Sarah moest vertrekken er openlijk voor uitkwam.  ::kots::

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #750 Gepost op: 1-12-2008, 01:54:09 »
Ik kan maar 1 ding zeggen:
Ik ben super blij dat Hans niet heeft gewonnen,
want in dat geval had ik mijn tv uit het raam gegooid!
There's no show like a reality show ;)

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #751 Gepost op: 1-12-2008, 02:02:39 »
Ik kan maar 1 ding zeggen:
Ik ben super blij dat Hans niet heeft gewonnen,
want in dat geval had ik mijn tv uit het raam gegooid!
Voor de volgende keer dat je dat wilt doen, zeg't dan ff, ik wil nog eens een nieuwe tv op m'n kamer!
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #752 Gepost op: 1-12-2008, 02:04:43 »
als het een lcd of plasma van minimum 82 cm is geef ik er nog 50 euro voor  ::ok::

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #753 Gepost op: 1-12-2008, 02:30:31 »
Voor de volgende keer dat je dat wilt doen, zeg't dan ff, ik wil nog eens een nieuwe tv op m'n kamer!

Haha, ik zal het je zeker laten weten.
maar ik denk niet dat er nog een volgende keer komt.
Want dit is denk ik de laatste expeditie,
en zo niet...
Dan doe ik mee, en dan win ik!
Dus dat wil ik dan ook wel op tv zien ;)
There's no show like a reality show ;)

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #754 Gepost op: 1-12-2008, 02:36:36 »
Haha, ik zal het je zeker laten weten.
maar ik denk niet dat er nog een volgende keer komt.
Want dit is denk ik de laatste expeditie,
en zo niet...
Dan doe ik mee, en dan win ik!
Dus dat wil ik dan ook wel op tv zien ;)
Ik ben afgekeurd :( helaas, medicijn dingen, maar sinds ik geen medicijnen meer gebruik, tijd om weer eens te proberen! :)

ontopic:
Hans, de groeten! WHAHAHA!
Sorry, het is echt niet dat ik nou vind dat iemand een slechte robinson is, maar Hans... je bent geen robinson, voor mij ben je een onderkruipsel.
In de finale bleek al wel heel duidelijk dat je in een klein uur, je "normen en waarden" zo consistent wijzigt om maar "de ultime robinson" te zijn, dat je geloofwaardigheid weg is.

Neemt niet weg dat het halen van de finale, hoe je het ook doet, uiteraard best een prestatie is.
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #755 Gepost op: 1-12-2008, 04:18:19 »
關曉光           勝       魯濱遜探險

Dit zou Mandarin zijn.ok,ik ik zal je maar geloven.  Maar weet wel dat Hiukwan Cantonees praat.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #756 Gepost op: 1-12-2008, 07:32:10 »
Dit zou Mandarin zijn.ok,ik ik zal je maar geloven.  Maar weet wel dat Hiukwan Cantonees praat.

En Nederlands ook toch?  >:D
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #757 Gepost op: 1-12-2008, 08:05:38 »
Op de laatste eilandraad in zijn betoog tegen HiuKwan dat ze 7 jaar later zou terugkomen ze verder zou komen zonder de steun te hebben van een medekampgenoot  ::rofl::

Het is net dankzij die 2 mensen dat hij een sterke positie heeft verkregen en aan de basis ligt van zijn finaleplaats.  Een mooi voorbeeld hoe iemand de grip op de realiteit kan verliezen en het geheel blijft ontkennen...

Over zijn "Ik win altijd, zelfs een spel dat ik niet beheers win ik". 

Beginnersgeluk of een gebrek aan concurrentie?
« Laatst bewerkt op: 1-12-2008, 08:33:53 door reaver »

Offline Crummie

• Forumlid
  • Carpe noctem
« Reactie #758 Gepost op: 1-12-2008, 09:51:05 »
Arme arme Hans, niet 'gewonnen', wat erg, hier een bloemetje om de 'pijn' enigszins te verzachten.

LOL  ::rofl::

Offline sallysan

• Forumlid
  • Sarah & SIENNA..
« Reactie #759 Gepost op: 1-12-2008, 10:21:56 »
Spijtig Hans dat je niet gewonnen hebt,
ik zag een winnaar in jou..echt..zo spijtig..
een winnaar als grootste leugenaar, grootste achterbakse Robinsonner ooit,
grootste niets-gun-ik-iemand-anders-iets, grootste ********,..
Ik hoop dat je in de spiegel kijkt, dat je toch nog tegen jezelf kan zeggen:
'wat zal mijn familie trots op me zijn', wel, als het niet lukt om dit te zeggen,
vraag het dan maar ff aan Yin..
Toen ik jullie daar zag zitten in die rode stoeltjes, vond het best een beetje
zielig, gelukkig besefte jullie daar niets van.. ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 1-12-2008, 15:09:12 door sallysan »
Alles moet kapot!