Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hans  (gelezen 203664 keer)

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #680 Gepost op: 24-11-2008, 18:16:31 »
Hans speelt gewoon het spel, en daar gaat het uiteindelijk ook om

Het is gewoon de manier waarop hij het speelt. Ieder weldenkend wezen weet gewoon dat hij een 'badass' is..

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #681 Gepost op: 24-11-2008, 20:31:35 »
Dat wist ook Hiukwan want ze gaf ook niet t aantal kinderen van haar groep omdat ze al verwachte dat Hans dan weg zou zijn. Ze vertrouwde um voor geen meter.

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #682 Gepost op: 24-11-2008, 21:34:19 »
De vraag waar het allemaal om ging sloeg natuurlijk ook nergens op en verpestte voor mij deels de proef. Afgezien van deze dwaling vond ik de proef overigens geweldig daar er veel verschillende vaardigheden werden getest. Als ze perse een vraag wilden gebruiken dan hadden ze een vraag moeten formuleren die een minder hoog gokgehalte zou meebrengen en daarbij hadden ze de drastische gevolgen van het fout beantwoorden van een enkele vraag moeten inperken. Het goed gokken van het antwoord bracht namelijk een te groot voordeel met zich mee en dat haalde veel glans af van de andere onderdelen van de proef. Een opzet waarbij meerdere vragen worden gesteld aan de kandidaten die ieder na een correct antwoord recht geven op een deeloplossing van de puzzel zou een hoop goed maken.
Sluit ik me helemaal bij aan!

Als hiu hierdoor wint, heeft ze puur geluk ;)

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #683 Gepost op: 24-11-2008, 21:40:19 »
De vraag waar het allemaal om ging sloeg natuurlijk ook nergens op en verpestte voor mij deels de proef.

Waarom?  ??? ???

Sluit ik me helemaal bij aan!

Natuurlijk, als jouw favoriete kandidaat een vraag fout heeft, ligt dat niet aan hem, maar aan de vraag. ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #684 Gepost op: 24-11-2008, 21:55:23 »
De vraag waar het allemaal om ging sloeg natuurlijk ook nergens op en verpestte voor mij deels de proef. Afgezien van deze dwaling vond ik de proef overigens geweldig daar er veel verschillende vaardigheden werden getest. Als ze perse een vraag wilden gebruiken dan hadden ze een vraag moeten formuleren die een minder hoog gokgehalte zou meebrengen en daarbij hadden ze de drastische gevolgen van het fout beantwoorden van een enkele vraag moeten inperken. Het goed gokken van het antwoord bracht namelijk een te groot voordeel met zich mee en dat haalde veel glans af van de andere onderdelen van de proef. Een opzet waarbij meerdere vragen worden gesteld aan de kandidaten die ieder na een correct antwoord recht geven op een deeloplossing van de puzzel zou een hoop goed maken.

Ik miste het vuurmaken.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #685 Gepost op: 24-11-2008, 21:56:37 »
Ja, dat zit er normaal wel altijd bij.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #686 Gepost op: 24-11-2008, 22:01:26 »
Waarom?  ??? ???

Natuurlijk, als jouw favoriete kandidaat een vraag fout heeft, ligt dat niet aan hem, maar aan de vraag. ::)

Nee helemaal niet, al was het een 2lingzus van Hiu.

Het lijkt hier wel dati k niet een eigen mening kan hebben in misschien overdreven mate? jammer, maar jullei doen precies hetzelfde over Hiu.

Het is gewoon zoals het boven beschreven staat, dat de vraag zoveel invloed kan hebben op de eindproef dat dat gewoon jammer is,

Jammer dat ik hierop afgerekend wordt omdat ik niet de meerderheid van de heersende mening deel.

Echt heel jammer,
Kan tegenwoordig bijna niks zeggen of het is dat ik hans zn reet lik.

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #687 Gepost op: 24-11-2008, 22:04:39 »
Ik miste het vuurmaken.

Oef, dan ben ik toch niet de enige die dat opmerkte. Vuur kunnen maken is een heel belangrijk iets om jezelf de Robinsonwinnaar te kunnen noemen.

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #688 Gepost op: 24-11-2008, 22:16:24 »
Oef, dan ben ik toch niet de enige die dat opmerkte. Vuur kunnen maken is een heel belangrijk iets om jezelf de Robinsonwinnaar te kunnen noemen.

Ik heb idd alles rondom vuur maken gemist in deze ER. Heel veel basicskills voor overleven is totaal onderbelicht bij proeven. Erg jammer, want dan komt idd alles aan op hersenproeven en fysieke krachtproeven. En dus kan niemand daadwerkelijk in een proef laten zien Robinsonwaardig te zijn.

een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #689 Gepost op: 24-11-2008, 22:22:02 »
Jammer dat ik hierop afgerekend wordt omdat ik niet de meerderheid van de heersende mening deel.

Echt heel jammer,
Kan tegenwoordig bijna niks zeggen of het is dat ik hans zn reet lik.

Nee, nu manoeuvreer je jezelf het verdomhoekje in.

Als jij een mening geeft die botst met die van veel andere forummers is dat natuurlijk prima; maar jij moet er dan omgekeerd ook tegen kunnen dat je kritiek krijgt!

Maar goed, voor dit nu meteen uitloopt op een discussie over jou, herhaal ik graag mijn vraag: Wat is er mis met de quizvraag?
Goyathlay zegt dat dit te veel een gok is, maar waarom? Het is toch gewoon gebaseerd op kennis van je medekandidaten?

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #690 Gepost op: 24-11-2008, 22:23:09 »
Waarom?  ??? ???

zag je deze smiley  ;) niet bij Emiel? Ik vat dat klein geschrevene licht cynisch op eigenlijk.
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #691 Gepost op: 24-11-2008, 22:25:12 »
zag je deze smiley  ;) niet bij Emiel? Ik vat dat klein geschrevene licht cynisch op eigenlijk.

Daarom citeerde ik ook niet de kleine lettertjes, maar de regel daarboven. ;)

Offline Emiel.B.

• Forumlid
« Reactie #692 Gepost op: 24-11-2008, 22:33:26 »
Nee, nu manoeuvreer je jezelf het verdomhoekje in.

Als jij een mening geeft die botst met die van veel andere forummers is dat natuurlijk prima; maar jij moet er dan omgekeerd ook tegen kunnen dat je kritiek krijgt!

Maar goed, voor dit nu meteen uitloopt op een discussie over jou, herhaal ik graag mijn vraag: Wat is er mis met de quizvraag?
Goyathlay zegt dat dit te veel een gok is, maar waarom? Het is toch gewoon gebaseerd op kennis van je medekandidaten?
Het is gewoon veel te veel een gokvraag, ik bedoel ,ej kan het gewoon nooit precies weten!

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #693 Gepost op: 24-11-2008, 23:18:25 »
Tuurlijk kan je dat wel weten je hoeft alleen maar wat interesse te tonen in je medemens (lees medekandidaten)

Offline L..

• Forumlid
« Reactie #694 Gepost op: 24-11-2008, 23:22:34 »
Het is gewoon veel te veel een gokvraag, ik bedoel ,ej kan het gewoon nooit precies weten!

Mja, en maar goed ook.
Moest het een vraag zijn die beide kandidaten met zekerheid weten, dan was er ook niets aan.

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #695 Gepost op: 24-11-2008, 23:24:00 »
het valt me wel op dat die Hans fans zo slecht tegen kritiek kunnen
(dat herkennen ze waarschijnlijk dus ook in hans.. ::jaja:: ::rofl::)

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #696 Gepost op: 25-11-2008, 05:57:50 »
Dat ben ik helemaal met jou eens. Dat is ook een reden om tegen televoting te zijn.

Het is net omdat er dit jaar geen televoting dat ik vind dat er niks verkeerd mee is ,ik vind het zelfs leuk en moedig.
Yin en vooral Hans zal je hier niet tegenkomen.
« Laatst bewerkt op: 25-11-2008, 06:36:34 door Cout »
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #697 Gepost op: 25-11-2008, 06:12:00 »
Ik vind dat niet zo gek, hoor. Kijk maar naar de berichten na de eerste paar afleveringen. Haar stem roept nu eenmaal bepaalde "reacties" op.  ;)

Heb nooit geen last gehad van Hiukwan haar stem, wel een beetje van die van Sharon. Maar he, een stem krijg je mee, die kies je zelf niet.

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #698 Gepost op: 25-11-2008, 06:16:53 »
Nee, want het is pure pech omdat hij niet een complete afbeelding van de puzzel heeft. En dat hij die niet heeft, dat is ook te verklaren natuurlijk  ;)

Natuurlijk. Iemand die zo uitsluitend met zichzelf bezig is,hoe kan die nou wat weten van de anderen.

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #699 Gepost op: 25-11-2008, 06:25:36 »

Ben het hiermee niet volledig eens.7 weken op elkaars lip zitten is lang,en dan mag je toch verwachten dat er over van alles en nogwat wordt gepraat. Ook bv over de reeds uitgestemde kandidaten v/h andere kamp. Als je natuurlijk alleen in jezelve bent geinterresseerd moet je gokken.
Ben er van overtuigd dat Hiukwan minder heeft moeten gokken.