Ben ik met je eens, ook van mijn kant...
Maar ik wordt het i love hiu gedoe net zo ziek als jij mijn reacties ziek wordt... en ja 1 tegen 100, dan staan wel alle punten op je gericht en lijkt het zo erg terwijl het precies hetzelfde is.
Ja, precies. Dat bedoelde ik.
Misschien erger je je wel vooral aan het "I love Hiu"-gedoe en aan het feit dat zij wordt neergezet als het lieverdje, meer dan aan Hiukwan zelf...? Die aan beide zaken niet zoveel kan doen trouwens.
Hoe het ook zij: voor de gemiddelde kijker is het bijkans onmogelijk om in deze Expeditie voor iemand anders te zijn dan voor Hiukwan. Dat staat als een paal boven water. Met dank aan de productie, inclusief Ernst-Paul. Misschien zelfs wel vooral Ernst-Paul. Die vraag die hij vorige week stelde op de eilandraad, vond ik erg ver gaan: "Gaat het bij ER niet om de vraag: hoe ver kan en mag ik gaan in het spel om te winnen en mezelf na afloop nog onder ogen te kunnen komen?" Niet in die bewoordingen, maar iets van deze strekking was het in ieder geval. Hij stelde de vraag duidelijk vooral aan Hans, en het zei in mijn ogen ook wel iets dat Hans zich ook meteen aangesproken voelde...