Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hans  (gelezen 203566 keer)

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #580 Gepost op: 17-11-2008, 21:48:17 »
lol jij bent echt grappig ....

Dank je.

Citaat
.. je zou toch moeten weten dat er zwijgplicht is ....

Zekers, maar wat heeft dat te maken met feit dat jij niet kunt zeggen wie je bent? Je hoeft toch niks te zeggen over de uitslag? Jij neemt me kwalijk dat ik me verschuil achter een forumnaam, terwijl jezelf precies hetzelfde doet. Daarom nogmaals mijn uitnodiging: wie ben jij dan en wat is je realtie tot een van de deelnemers? (waarvan je zojuist hebt toegegeven dat die er wel degelijk is, wat je aanvankelijk nog ontkende) Kom uit je schulp of hou anders op mij de les te lezen terwijl je zelf precies hetzelfde doet.

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #581 Gepost op: 17-11-2008, 21:50:11 »
ik heb het niet voor Hiu zoals ze door de productie in beeld is gebracht  

Hier lijk je wel een woordvoerder voor Hans ( wat me niks zou verbazen bij dat menneke)
Je zegt hier hetzelfde als wat Hans gisteren ook zei.
Uit de lucht gegrepen en gebaseerd op pure frustratie's

Offline mic1

• Forumlid
« Reactie #582 Gepost op: 17-11-2008, 22:10:44 »
Kunnen 'mensen' nu eindelijk eens ophouden met dat 'gewauwel' over wat de productie al dan niet doet.

Gedeeltelijke post herhaling : uiteindelijk zijn de deelnemers ZELF verantwoordelijk voor hun uitspraken en gedrag, ok de ene deelnemer maakt het de redactie 'makkelijker' dan de andere, voor zover ik weet is de hologram techniek van CNN (gebruikt als montage middel door de programma makers) nog niet geintroduceerd bij RTL.

Offline Starry Night

• Forumlid
« Reactie #583 Gepost op: 17-11-2008, 22:42:27 »
hopelijk moeten Hans zijn kinderen en vrienden en familie dit niet lezen ..............@ Dhr Yelnats S. (want je hebt het niet voor anoniem hé dus ga ik ervan uit dat dit je naam is) of voel je je veilig zo anoniem .... effe nadenken hé voor je iemand verwijten naar het hoofd smijt .. dat je zelf niet eerst de zonde begaat .... het blijft "lol"

Oei, ik schrik. Hier moeten toch werkelijk de meest afgrijselijke dingen geroepen zijn!!! Even lezen...

Citaat
Hans, ik vind je een waardeloze vent. We weten dat je dit forum leest en ik daag je uit om jouw zienswijze hier een te posten. Als je werkelijk zo'n grote meneer bent zoals je ons steeds maar wil doen geloven dan heb je het lef om je mening hier te geven.

Nou, ik vind het werkelijk schandálig. Iemand daar zomaar om een eigen zienswijze vragen en het lef voor het geven van een mening. Er zijn grenzen, parbleu! Wil heer Yelnats NU zijn mond gaan spoelen?

::)
« Laatst bewerkt op: 17-11-2008, 22:45:04 door Starry Night »

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #584 Gepost op: 17-11-2008, 23:18:30 »

9vierde poging op dit te plaatsen)

Ik kan t niet laten maar Hans doet me per uitzending meer aan iemand denken en nu wist ik opeens aan wie.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #585 Gepost op: 17-11-2008, 23:27:16 »

Niet relevant, dat maakt um nog steeds geen waardige robinson.

Offline reaver

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #586 Gepost op: 17-11-2008, 23:29:22 »
ook niet echt slim met die vallende cocosnoten  :o

Offline elanski

• Forumlid
« Reactie #587 Gepost op: 17-11-2008, 23:31:06 »
en of het relevant is

Offline elanski

• Forumlid
« Reactie #588 Gepost op: 17-11-2008, 23:59:14 »
Dat hans geen stem heeft gekregen was natuurlijk omdat het absoluut geen zin had om op hem (of Yin of die andere meeloper Geert) te stemmen. Zij hadden nl al 3 stemmen voor één kandidaat gereserveerd. Die kandidaat kon dus alleen op de andere "zwakkere" stemmen. Le voila, geen stemmen voor onze "vrienden" Hans en Yin. Op zeker dat ie er anders uit was gegaan. Heel ER kan hun bloed drinken en dit is incl de crew die deze mensen van dichtbij meemaken.
« Laatst bewerkt op: 18-11-2008, 12:18:24 door Megan, Reden: insinuatie verwijderd »

Offline Vladivostok

• Forumlid
« Reactie #589 Gepost op: 18-11-2008, 00:53:19 »
Vind Hans een slimme speler, en hij heeft wel gelijk in wat hij zegt... Hiu hoort daar niet.

Ik vind van niet eigenlijk. Iedere editie is er altijd wel iemand die tot de laatste drie komt waarvan je het van tevoren nooit had verwacht. Dat hele gedoe over wat een echte Robinson is...moet het echt iemand zijn die op het eiland komt en alles al weet en kan of is een echte Robinson ook iemand die juist boven zichzelf uitstijgt? Ik had nooit verwacht dat Hiu-Kwan zo zou veranderen nadat ik de eerste uitzending had gezien. Toen vond ik het maar een tutje, maar ze begon al heel snel te veranderen, ging altijd op jacht naar voedsel, hoe zwak ze zichzelf ook voelde, maakte altijd het eten klaar. Nu denk ik, die Hiu-Kwan kan best overleven in haar eentje, misschien vangt ze geen varaan, maar ze kan zichzelf best redden en dat had ik niet van haar verwacht.
Dat is toch ook Robinson-waardig? Je hoeft niet de sterkste te zijn of het grootste natuurmens, maar je moet boven jezelf uitstijgen.

Offline Restless

• Forumlid
« Reactie #590 Gepost op: 18-11-2008, 01:21:48 »
Hans is de grootste manipulator van expeditie Robinson!! Hiu is voor mij de sterkste Robinson in mijn ogen! Hiu heeft het op haar eentje in de finale geschopt!!

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #591 Gepost op: 18-11-2008, 01:23:27 »
Ik vind van niet eigenlijk. Iedere editie is er altijd wel iemand die tot de laatste drie komt waarvan je het van tevoren nooit had verwacht. Dat hele gedoe over wat een echte Robinson is...moet het echt iemand zijn die op het eiland komt en alles al weet en kan of is een echte Robinson ook iemand die juist boven zichzelf uitstijgt? Ik had nooit verwacht dat Hiu-Kwan zo zou veranderen nadat ik de eerste uitzending had gezien.                                                      ging altijd op jacht naar voedsel, hoe zwak ze zichzelf ook voelde, maakte altijd het eten klaar. Nu denk ik, die Hiu-Kwan kan best overleven in haar eentje, misschien vangt ze geen varaan, maar ze kan zichzelf best redden en dat had ik niet van haar verwacht.
Dat is toch ook Robinson-waardig? Je hoeft niet de sterkste te zijn of het grootste natuurmens, maar je moet boven jezelf uitstijgen.

Idd, laten we eerlijk zijn,het zijn uiteindelijk toch allemaal maar westerse verwende salon-survivers, net zoals wij dat zouden zijn.
Diegene die het meeste zijn gewoon bestaan kan overstijgen, en dan nog eens mens onder de mensen kan blijven op het eiland, is voor mij een
waardige Robinson.

In tegenstelling met jou heb ik Hiukwan nooit een tutje gevonden. Ik was zelfs gecharmeerd door haar jeugdig enthousiasme.
« Laatst bewerkt op: 18-11-2008, 01:28:27 door Cout »
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline elanski

• Forumlid
« Reactie #592 Gepost op: 18-11-2008, 09:46:25 »
Ik vind dit nogal een beschuldiging. Een die mij eigenlijk sowieso veel te ver gaat, aangezien ik ervanuitga dat je 'm toch niet kunt of wilt bewijzen. Los daarvan zie ik het nut ook niet in van dergelijke verdachtmakingen, die in mijn ogen weinig te maken hebben met de discussie zoals die hier gevoerd wordt.

Edit: Of was het misschien een 'grapje'? In dat geval heb ik 'm niet gesnapt, maar vind ik 'm ook niet geslaagd.

Narya, mijn excuses. Je hebt gelijk. Had ik  niet moeten vermelden en besef dat ik me heb verlaagd tot het niveau van Hans, Yin (en Geert). Als je met pek omgaat, wordt je ermee besmeurt. De betrouwbare bron was De Varaan > erg slechte grap. Nogmaals, excuses.

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #593 Gepost op: 18-11-2008, 10:32:49 »
Hans heeft een record verbroken! Dit is met 30 pagina's inmiddels het grootste ER-kandidatentopic op Realitynet! De vorige recordhouder was John uit 2005, met 29 pagina's. ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #594 Gepost op: 18-11-2008, 10:53:06 »
Hans heeft een record verbroken! Dit is met 30 pagina's inmiddels het grootste ER-kandidatentopic op Realitynet! De vorige recordhouder was John uit 2005, met 29 pagina's. ;D

;D ;D ;D

Toch vond ik persoonlijk John een stuk erger dan Hans. John was gewoon gemeen, vals, gaf Esther geen kans. Bij Hans is het toch vooral tactiek volgens mij, hij schildert de anderen negatief af tegenover zijn medestanders, om een goede reden te geven voor een stem (Sarah hield de ringen niet lang omhoog, Hiu is meegelift, Kyra had een complot opgezet, etc.). Hans is alleen een beetje teveel overtuigd van zichzelf  ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #595 Gepost op: 18-11-2008, 11:13:47 »
Helemaal mee eens.

Overigens heeft John natuurlijk ook veel korter in ER gezeten dan Hans; John heeft niet eens de samensmelting gehaald...

Maar aan de andere kant werden er in dat jaar in totaal veel meer berichten in het ER-forum gepost (meer dan 9000) dan nu. Vorig jaar deed Frans het ook wel aardig (24 pagina's); net iets minder dan Carl (25 pagina's).  :P

Kandidaten met 20 pagina's of meer:
1. Hans 2008 (30 pagina's)
2. John 2005 (29 pagina's)
3. HiuKwan 2008 (27 pagina's)
4. Carl 2005 (25 pagina's)
5. Frans 2007 (24 pagina's)
   Lenny 2006 (24 pagina's)
   Olga 2006 (24 pagina's)
8. Douwe 2005 (21 pagina's)
9. Linda 2006 (20 pagina's)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #596 Gepost op: 18-11-2008, 12:15:41 »

ik weet niet eens meer wie John is.
Hans mag dan de meeste bladzijden hebben als je er alles uithaalt wat niet van toepassing is blijft er maar de helft over.

Elanski ik vond je opmerking ook ongepast, bewust heb ik um niet gequote zodat jij het nog gewoon kunt verwijderen.
Wat je beweegredenen ook zijn, dit hoort hier niet

Offline Millesime

• Forumlid
« Reactie #597 Gepost op: 18-11-2008, 13:50:51 »
;D ;D ;D

Toch vond ik persoonlijk John een stuk erger dan Hans. John was gewoon gemeen, vals, gaf Esther geen kans.
Ik vind ook dat HiuKwan geen kans krijgt bij Yin en Hans, ze sluiten haaar ook buiten... Hans is ook gemeen en geeft Hiu geen kans...

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #598 Gepost op: 18-11-2008, 14:13:40 »
Ik vind ook dat HiuKwan geen kans krijgt bij Yin en Hans, ze sluiten haaar ook buiten... Hans is ook gemeen en geeft Hiu geen kans...

Bij Hans is het een onderdeel van zijn taktiek vind ik, bij John heb ik geen taktiek kunnen ontdekken. Ik kan het ook niet duidelijk maken wat ik bedoel denk ik.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #599 Gepost op: 18-11-2008, 14:18:56 »
Die John had volgens mij ook geen Robinson kwaliteiten. Ik meen me te herinneren dat hij degene was die vooral veel slaap nodig had, omdat hij de jongste niet meer was. Dat was hij toch? En John was vooral bezig om Esther vanaf haar aankomst weg te treiteren op zeer ongepaste wijze en met kwetsende bewoordingen, gewoon omdat hij daar zin in had. Dat is beneden alle peil.

Hans gaat voor het spel. Het is niet een manier die ik nog kan waarderen, maar het is tactiek. En dat is zeker iets heel anders dan iemand continu afzeiken en wegtreiteren, zoals John (samen met Carl overigens!) deed. Ja John was wat mij betreft de meest asociale persoonlijkheid in de historie van ER. Die kan Hans naar mijn mening niet op zijn eindeloze lijstje kwaliteiten bijschrijven.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!