Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Probeert die sukkel van een Hans nou z'n gezicht nog te redden? Alle ex-kampleden hebben ook een hekel aan hem en Yin. Dus Hans kan mij niet wijs maken dat het aan wel of geen camera ligt dat Hiukwan "het lieverdje" is! Het komt gewoon omdat hij en zijn geliefde Yin vreselijke k-lui zijn!!!
Wie het scheetje het eerst ruikt, die heeft zijn poepertje gebruikt. Zo ging dat rijmpje toch?
Test en ik hebben het lijflied van Hans gevonden hoor...
Probeert die sukkel van een Hans nou z'n gezicht nog te redden? Alle ex-kampleden hebben ook een hekel aan hem en Yin. Dus Hans kan mij niet wijs maken dat het aan wel of geen camera ligt dat Hiukwan "het lieverdje" is!
Wie dat zegt heeft hem zelf gelegd!
Daar heb je wel een goed punt!
En nog sterker: Ernst Paul en hoe heet ze confronteren hun (Hans en Yin) iedere keer al met hun strategiën, complotten, stemafspraken, etc etc etc. Krijg sterk de indruk dat zelfs ZIJ een hekel aan hun hebben!
Er is geen reserve eiland deze keer toch?
Ernst-Paul was op zijn allersterkst zonet. Echt duidelijk vragen stellen en terugkomen op zaken. Heel strak en ook nog met een enorme humor. Geweldig!
Hans is gewoon gefrustreerd.Hij dacht de hele tijd het spel o zo slim gespeeld te hebben,maar is er nu achter gekomen dat Hiu het nog slimmer heeft aangepakt.En dat kan hij niet hebben.. oftewel: onsportieve verliezer
Ik vind het dan ook vermakelijk dat er mensen zijn die Hans en Yin verafschuwen vanwege hun spel en Hiukwan prijzen voor datzelfde spel.
Dat is inderdaad opvallend, maar voor mezelf kan ik het verklaren doordat Hiukwan er gewoon eerlijk over is en Hans en Yin niet (en Hiu verwijten dat ze alles doet om in het spel te blijven)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
770 gasten en 9 vaste bezoekers