Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hans  (gelezen 203581 keer)

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #420 Gepost op: 10-11-2008, 22:31:31 »
Dat is een heel ander verhaal. Ik ben ook totaal niet onder de indruk van het concurrentieniveau maar dat ben ik bij Expeditie Robinson zeker op het gebied van tactiek en strategie nog nooit geweest. Ik beoordeel hem dan ook vooral in vergelijking met de zijn mede kandidaten (anders blijf je aan het vergelijken en veronderstellen) en daaruit kan je concluderen dat hij op een aantal gebieden ver boven de meeste kandidaten van zijn seizoen uitstijgt.

Maar dan moet je het even wat negatiever formuleren, anders gaat Hans-the-selfkicker straks jouw tekst uitprinten en boven zijn bed hangen. :P

Productie, volgend jaar graag allemaal deelnemers met sterke, uitgewerkte strategiën selecteren. ::joehoe::
Geniet nooit met mate...

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #421 Gepost op: 10-11-2008, 22:46:03 »
Maar dan moet je het even wat negatiever formuleren, anders gaat Hans-the-selfkicker straks jouw tekst uitprinten en boven zijn bed hangen. :P

In posterformaat ? :P

Citaat
Productie, volgend jaar graag allemaal deelnemers met sterke, uitgewerkte strategiën selecteren. ::joehoe::

Helemaal mee eens, dan zou de Expeditie waarschijnlijk een stuk spannender worden!
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #422 Gepost op: 10-11-2008, 23:14:32 »
Behalve zitten en mooi wezen had Yin volgens mij echt geen bijdrage in het kamp.

nou, dat moet je niet zeggen.... je onderschat haar echt...

ze was namelijk ook héél goed in anderen vertellen dat ze trots op zichzelf mochten zijn... ::jaja::

Offline L..

• Forumlid
« Reactie #423 Gepost op: 10-11-2008, 23:20:56 »
Ongelooflijk, al de dingen die deze man Hiukwan verwijt, heeft hij àllemaal in meedere mate zelf gedaan.
Zoals hij het verwoorde leek het absoluut not-done van hiukwan om geert weg te stemmen, want dat was toch wel een soort van complot, maar als hij het doet (ongeveer al de hele expeditie) dan is het allemaal geen probleem.
Op de exit van Geert na is HIJ degene die ELKE KEER beslist heeft wie zou vertrekken. En als die beslissing voor een keer eens niet de zijne is, dan is het achterbaks wat er gebeurt...
Ik vind die vent echt walgelijk. Kotsmisselijk word ik ervan (ik word nog misselijker van Hans dan wanneer ik ook zo'n boomwormen of rotte eieren zou moeten eten).

Als deze man Expeditie Robinson 2008 wint, dan is het wat mij betreft toch de meest achterbakse, en ondanks het winnen van een aantal proeven en het opzetten van een val, de meest onverdiende winnaar ooit van dit programma.

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #424 Gepost op: 10-11-2008, 23:22:03 »
nee, dan Hans!!!  
die man krijgt de zin "je mag trots op jezelf zijn" niet eens over zijn lippen tegenover anderen.....

dat lukt hem alleen als hij voor de spiegel staat..

:o

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #425 Gepost op: 10-11-2008, 23:24:08 »
Ik vind dat zetten van die val wel een beetje achterbaks van Hans. Hij heeft het die varanen niet eens verteld...
Geniet nooit met mate...

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #426 Gepost op: 10-11-2008, 23:26:52 »
Ik vind dat zetten van die val wel een beetje achterbaks van Hans. Hij heeft het die varanen niet eens verteld...

typisch hans dus.... een beetje doen alsof je de beste vriendjes bent van de varanen...en dan pats-boem een beetje een val d'rop gooien.... :D

Offline Loezel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #427 Gepost op: 11-11-2008, 10:32:41 »
 ::rofl:: ::rofl::

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #428 Gepost op: 11-11-2008, 17:56:15 »
ik denk trouwens dat Hans ook wel met de varanen overlegd heeft dat hij wil dat de sterkste varaan als laatste in zijn val trapt.... anders zou het natuurlijk maar allemaal vééééééééééééls te gemakkelijk zijn.  ::tandpastasmiley::

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #429 Gepost op: 11-11-2008, 17:59:58 »
 ::rofl::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #430 Gepost op: 11-11-2008, 18:07:14 »
nee, ik weet het nu zeker...
hij heeft met de varanen een complot beraamd...

zij doen net ALSOF ze in zijn val trappen...
en als hij dan met Yin overblijft voor de finale....
krijgen zij als dank Yin als afscheidsmenu

::jaja::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #431 Gepost op: 11-11-2008, 18:11:00 »
nee, ik weet het nu zeker...
hij heeft met de varanen een complot beraamd...

zij doen net ALSOF ze in zijn val trappen...

;D

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #432 Gepost op: 11-11-2008, 19:41:57 »
HiuKwan wordt veruit het beste neergezet in de show. De jongste expeditielid, het "kleine" meisje dat weet te overleven. Niet zo vreemd dat de kijkers dat dan volgen. ;)

De productie gaat het zichzelf niet moeilijker maken dan nodig, ze zullen enkel de eigenschappen en het doen en laten van een kandidaat enkel uitvergroten.  Dat op zich maakt de verschillen tussen de kandidaten enkel groter maar de kandidaat heeft zelf wel voor de basis gezorgd.
« Laatst bewerkt op: 11-11-2008, 20:09:26 door Cout »
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #433 Gepost op: 11-11-2008, 19:54:13 »

Als de 2 wederkerende finale proeven zouden komen zou ik zeker Hiukwan niet afschrijven...
Yin zal wel goed zijn op de balk maar ik zou HiuKwan daar ook niet in onderschatten.  Op het gebied van vuur maken geef ik HiuKwan ook een goede kans doordat ze vaak(praktisch altijd) aan de wok stond en samen met Geert vuur maakte denk ik wel hoe ze een vuurtje moet starten en het snel moet doen stijgen om iets door te branden.

Ik vind Hans zijn inbreng in het kamp ook niet echt doorslaggevend, bedenken van vallen die eerst een paar keer moeten proefdraaien, als je het enkel uit een boekje leest en de moeite niet neemt om het thuis eens  uit te proberen...  De poging om een boog te maken dat eigenlijk meer op een strijkstok van een contrabas leek en vervolgens de pijl nog geen meter ver kreeg vond ik ook best zielig.  Koken, hebben we hans ooit iets zien klaarmaken?  Ik heb hem trouwens nooit iets alleen zien doen.  Bij het reinigen van vis, bouwen van onderdak en de vallen was er steeds iemand bij.

Als je dit Robinsonwaardig noemt ....

Praatjes verkopen is volgens mij zijn enige kwaliteit.  Hij vertelt op de eilandraad dat hij fysiek sterk is, waarom lag viel hij als eerste af bij de paalhangproef?   Het geluk stond hem een paar keer gunstig, maar hoe zou hij gereageerd hebben als iemand anders de munt gevonden had?  Toen HiuKwan de proef won was dat voor hem geen Robinson proef...

Volledig mee eens.
Het enige waar hij vrij goed in is zijn de proeven, maar volgens mij heeft een goede Robinson het niet nodig om proeven te winnen.
Maar dan moet je jezelf wel nuttig maken voor de groep en sociaal te pruimen zijn, dit wordt vaak over het hoofd gezien.

Kijk maar naar Frank de indiaan, die heeft ook geen proeven gewonnen ,behalve de laatste.
En wie komt er mij nu vertellen dat hij geen echte Robinson was.

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #434 Gepost op: 11-11-2008, 20:02:08 »
Ik geef toe dat ik de strategen in ER door de jaren heen stuk voor stuk vrij onsympathieke mensen heb gevonden, toeval of niet. Mea culpa, mea culpa, mea culpa maxima. ::joehoe::

Overigens waren het nimmer de strategen die wonnen, dus kennelijk zijn ze nog hardleers ook.

Idd, dat verhoogt alleen maar de kansen van Hiukwan, ze moet nog wel een van de 2 proeven kunnen winnen.
Als ze dat kan is het volgens mij binnen voor haar.

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #435 Gepost op: 11-11-2008, 20:04:58 »
nou, dat moet je niet zeggen.... je onderschat haar echt...

ze was namelijk ook héél goed in anderen vertellen dat ze trots op zichzelf mochten zijn... ::jaja::

Ben alleen benieuwd of ze dat tegen Hans ook had gezegd als die had moeten vertrekken. ;D ::rofl::

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #436 Gepost op: 11-11-2008, 20:07:41 »
ik denk trouwens dat Hans ook wel met de varanen overlegd heeft dat hij wil dat de sterkste varaan als laatste in zijn val trapt.... anders zou het natuurlijk maar allemaal vééééééééééééls te gemakkelijk zijn.  ::tandpastasmiley::

Dat was dan waarschijnlijk ook de reden waarom het zo'n kleintje was. ;D

Offline fraba

• Kandidaat ER2007
  • Erkend Insider
« Reactie #437 Gepost op: 11-11-2008, 21:30:50 »

Getver, dat kan je die varanen toch niet aandoen.  ::rofl::
Some people hate me, Some people love me, i'm just in the middle

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #438 Gepost op: 11-11-2008, 22:08:32 »
Getver, dat kan je die varanen toch niet aandoen.  ::rofl::

::ohno::      ::rofl::

Offline langkousonline

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #439 Gepost op: 12-11-2008, 10:52:04 »

Daarom heeft die varaan die in de val liep de immuniteitsmunt ook gejat van Hans; zijn enige escapemogelijkheid en verrek het werkte nog ook ::rofl::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."