Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hans  (gelezen 203680 keer)

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #380 Gepost op: 9-11-2008, 23:10:56 »
Bifi suggereer je nou dat Hiukwan die wormen niet heeft doorgeslikt?
Dan zoek je iets om Hans als winnaar neer te kunnen zetten.

Offline TheeZakje

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #381 Gepost op: 9-11-2008, 23:11:47 »
Bifi suggereer je nou dat Hiukwan die wormen niet heeft doorgeslikt?
Dan zoek je iets om Hans als winnaar neer te kunnen zetten.

En jij zoekt al weken naar iets om Hiu als winnaar neer te kunnen zetten  ;D

Offline bifi007

• Forumlid
« Reactie #382 Gepost op: 9-11-2008, 23:13:51 »
Ik heb nog eens goed naar de herhaling gekeken en heb mijn twijfels bij de 2e worm. Ik kan natuurlijk ongelijk hebben maar denk toch echt te zien dat ze een heel groot stuk van de worm uitspuugt.
En dat wil niet zeggen dat ik Hans als terechte winnaar zie want dat zou evengoed Yin kunnen zijn geweest!

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #383 Gepost op: 9-11-2008, 23:15:25 »
En jij zoekt al weken naar iets om Hiu als winnaar neer te kunnen zetten  ;D

En bedankt, je leest dus niet echt mee.

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #384 Gepost op: 9-11-2008, 23:15:35 »
Ze hapte er idd een groot stuk af, dat zeiden we hier ook direct allemaal  ::rofl:: Niettemin heeft ze terecht gewonnen  ::ok::

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #385 Gepost op: 9-11-2008, 23:16:42 »
En bedankt, je leest dus niet echt mee.

Neuh misschien niet. Maar het is wel duidelijk dat jij voor Hiu bent. En daar is niks mis mee.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #386 Gepost op: 9-11-2008, 23:19:01 »
Inmiddels ben ik inderdaad voor Hiukwan. In t begin vond ik haar niks en ging voor Hans.
Ergens in t midden heb ik toegegeven dat Hiu reuze meevalt en gezien de overblijvers kan ik niemand anders de winst gunnen als Hiukwan

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #387 Gepost op: 9-11-2008, 23:20:15 »

En ik weet niet hoe het met iedereen zit maar met die eetproef ging het ook niet eerlijk. Hiukwan die heeft wel heel snel die houtwormen op je ziet t haar niet eens doorslikken ...

Ik kan anders ook een voorbeeldje geven waar Hans het mogelijk ook niet eerlijk heeft gespeeld --> De 2 de ronde bij de quiz waar hij de tijd moest opschrijven zat hij in de gunstigste positie om de antwoorden van Geert en Hiukwan te lezen en zo een paar minuten van hun gemiddelde op te schrijven...

Het proefje met het armpje omhooghouden kon je ook niet echt een 'gelijke strijd noemen.
« Laatst bewerkt op: 9-11-2008, 23:28:56 door reaver »

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #388 Gepost op: 9-11-2008, 23:51:30 »
Ze hapte er idd een groot stuk af, dat zeiden we hier ook direct allemaal  ::rofl:: Niettemin heeft ze terecht gewonnen  ::ok::

ik dacht meteen dat ik dat wel een echte Hans actie zou vinden...
wat ben ik blij dat Hiukwan ook het licht heeft gezien..  ::bravo::

wel jammer dat op het eind zo overduidelijk blijkt dat Hans een ander geen plaatsje in
de schijnwerpers gunt ---> Hiukwan achterbaks???? ::rofl::  ik denk eerder dat hij het benauwd begint te krijgen met een tegenstander die misschien wel slimmer is...

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #389 Gepost op: 9-11-2008, 23:54:00 »
Om even iets uit de wereld te helpen:

ik heb ze gewoon opgegeten hoor, en nee idd, heb niet netjes afgemeten waar de kop eindigt, misschien heb ik er wel groot stuk afgebeten? Weet ik veel.. Sowieso, of je nou een groot stuk moet doorslikken (scheelt 1/2 cm? want zo groot zijn die beesten niet) of een kleiner stuk.. opeten zal je ze toch  ::trots::

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #390 Gepost op: 9-11-2008, 23:58:28 »
Ja hoor Hans, Hiukwan is achterbaks, en jij in het geheel niet.

Probeer jij de aankomende jaren amar eens met jezelf in het reine te komen. Want hoe jij jezelf hebt gepresenteerd op dat eiland tart echt elke beschrijving.

Prettig leven verder.

Offline mozzer

• Forumlid
« Reactie #391 Gepost op: 10-11-2008, 00:00:03 »
Om even iets uit de wereld te helpen:

ik heb ze gewoon opgegeten hoor, en nee idd, heb niet netjes afgemeten waar de kop eindigt, misschien heb ik er wel groot stuk afgebeten? Weet ik veel.. Sowieso, of je nou een groot stuk moet doorslikken (scheelt 1/2 cm? want zo groot zijn die beesten niet) of een kleiner stuk.. opeten zal je ze toch  ::trots::

al had je de helft afgebeten en uitgespuugd....
who cares!!! je hebt gewonnen en hopelijk sta je in de finale!!

Offline rode duivel !

• Forumlid
« Reactie #392 Gepost op: 10-11-2008, 00:20:53 »
Nee snap dat overkill aan hiu hier ineens niet? Omdat ze op het forum zit ofwat?

Zeg nou zelf, hiu een echte robinson? Nee, dan kun je inderdaad beter Hans hebben...
vooral de overkill ... op  forum en tijdens uitzendingen

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #393 Gepost op: 10-11-2008, 00:23:35 »
edit: laat maar
« Laatst bewerkt op: 10-11-2008, 00:44:34 door Stanley_Yelnats »

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #394 Gepost op: 10-11-2008, 00:36:31 »
Wat maakt die Hans zichzelf weer belachelijk, met z'n neerbuigende opmerkingen over Hiukwan en Sharon. Wat een kansloze vent is het toch ook af en toe, zeg.

Ik snap trouwens sowieso niet hoe hij erbij komt dat er nog een eilandraad komt, waarbij hij de munt kan inzetten, waardoor hij "het spel volledig in handen heeft". Ik kan me geen enkele jaargang herinneren waarin er met drie man nog een eilandraad werd gehouden om te beslissen wie er in de finale komen. Er zullen gewoon weer twee proeven komen, vermoedelijk de balkproef en zo'n vuurmaak-zwemproef. Yin zal de eerste wel winnen en Hans de tweede, maar wie weet!

Nog een blunder van Hans vind ik dat hij niet in lijkt te zien dat je Robinson alleen wint met meederheid van stemmen. Hoeveel stemmen denkt die man te krijgen in een finale? Hij heeft inmiddels iedereen zwartgemaakt, behalve Geert en Yin! Volgens mij denkt hij echt dat zijn zelfbeeld volledig overeenkomt met wat alle andere (in zijn ogen minderwaardige) kandidaten van hem vinden. Nou Hans, daar kun je je nog in vergissen.

Vorige week dacht ik nog dat Hans een finale tegen Yin wellicht wel zou winnen, maar hij maakt zich steeds impopulairder bij de rest. Ik geef nu Yin de beste kansen.

Offline Peking-Robinson

• Forumlid
« Reactie #395 Gepost op: 10-11-2008, 00:50:30 »
We gaan er gewoon des te meer van genieten als Hans verliest. Zo'n kop zal dan gewoon voor te gieren zijn! En ik zal dan wss gewoon nog 10 keer meer kijken om gewoon nog meer te kunnen lachen. Please God, let Hans be the loser!

Offline TAP

• Winnaar pool Expeditie Robinson 2007
  • Forumlid
  • aka AltijdAndries
« Reactie #396 Gepost op: 10-11-2008, 01:02:33 »
Bah, wat een narcist is die man zeg.  ::ohno::
Shoqs - Shoqs your socks off!

Offline mic1

• Forumlid
« Reactie #397 Gepost op: 10-11-2008, 01:17:15 »
Niet alleen dat, ik zie ook een naderend 'god complex' om de hoek koekeloeren..........

Offline Jelzzz

• Forumlid
« Reactie #398 Gepost op: 10-11-2008, 02:12:02 »
Snap niet dat jullie hem zo uit kunnen kotsen, hij is misschien wat arrogant, maar hij is wel sterk in proefen, theorie uitstippelen tot de finale, en het maken van vallen...

Het viel ook niet mee, een hele Hans uitkotsen!
100 deelnemers 100x meer plezier!

Offline iebel73

• Forumlid
« Reactie #399 Gepost op: 10-11-2008, 09:50:14 »
van mij mag hans echt niet winnen

ik vind hem vuil en achterbaks

hij denkt gewoon echt dat hij alles kan

en zijn vriendinnetje mag hij mee nemen