Wat maakt die Hans zichzelf weer belachelijk, met z'n neerbuigende opmerkingen over Hiukwan en Sharon. Wat een kansloze vent is het toch ook af en toe, zeg.
Ik snap trouwens sowieso niet hoe hij erbij komt dat er nog een eilandraad komt, waarbij hij de munt kan inzetten, waardoor hij "het spel volledig in handen heeft". Ik kan me geen enkele jaargang herinneren waarin er met drie man nog een eilandraad werd gehouden om te beslissen wie er in de finale komen. Er zullen gewoon weer twee proeven komen, vermoedelijk de balkproef en zo'n vuurmaak-zwemproef. Yin zal de eerste wel winnen en Hans de tweede, maar wie weet!
Nog een blunder van Hans vind ik dat hij niet in lijkt te zien dat je Robinson alleen wint met meederheid van stemmen. Hoeveel stemmen denkt die man te krijgen in een finale? Hij heeft inmiddels iedereen zwartgemaakt, behalve Geert en Yin! Volgens mij denkt hij echt dat zijn zelfbeeld volledig overeenkomt met wat alle andere (in zijn ogen minderwaardige) kandidaten van hem vinden. Nou Hans, daar kun je je nog in vergissen.
Vorige week dacht ik nog dat Hans een finale tegen Yin wellicht wel zou winnen, maar hij maakt zich steeds impopulairder bij de rest. Ik geef nu Yin de beste kansen.