Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hans  (gelezen 203714 keer)

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #140 Gepost op: 13-10-2008, 13:59:00 »
Ik heb gisteren wel geschrokken gekeken naar de uitspraken van Hans.. kijk, ik weet natuurlijk nu al meer dan jullie, maar echt.. hij bevestigd wel steeds meer mijn beeld..

Hoe disrespectvol kan je reageren op Geert zijn beroep.. alsof hij de beste ondernemer is die er maar kan zijn.. (nouja, dat denkt ie vast wel eigenlijk.. ik heb respect voor ieder beroep, maar dit zijn mensen die gewoon zichzelf beter vinden dan een ander, en dan op niet gegronde redenen.. )

BAH BAH BAH

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #141 Gepost op: 13-10-2008, 14:02:36 »
Ja dat aspect vond ik ook wel heel naar overkomen. Het is sowieso nogal triest om over iemand zo te praten, zonder dat diegene zich kan verdedigen. Mijn man vond vorige aflevering als dat Yin en Hans zich nogal voor doen komen alsof ze met een groep ondergeschikten op het eiland zitten.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #142 Gepost op: 13-10-2008, 14:14:20 »
Ja dat aspect vond ik ook wel heel naar overkomen. Het is sowieso nogal triest om over iemand zo te praten, zonder dat diegene zich kan verdedigen. Mijn man vond vorige aflevering als dat Yin en Hans zich nogal voor doen komen alsof ze met een groep ondergeschikten op het eiland zitten.

Ze zijn iig niet heel positief uit de aflevering gekomen, maar dat hebben ze zelf in de hand gehad.. Kijk, bravo dat Hans die munt heeft gevonden, maar hoe hij dat in de biechtstoel dat liet blijken.. alsof wij een groep sukkels zijn .. bah.. ik wed dat ieder ander anders had gereageerd in de biechtstoel, misschien wel lacherig zo van: kijk, zomaar tegengekomen.. weet je.. Hans zei ja: alsof het zo voortbestemd is.. BAH

(ok, al vind ik het vreselijk om die dingen te horen en te zien, het is toch best vermakelijk op de een of ander manier.. :P )

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 13-10-2008, 14:18:12 »
Het viel me in het begin al op dat dit jaar de groep voornamelijk uit 'ondernemers' en mensen van het onderwijs bestaat.

Voor anderen is het wellicht te lastig om een lange periode vrij te nemen in de zomer? Mensen mogen binnen ons bedrijf in het seizoen maar maximaal 3 weken vrij nemen, buiten het seizoen maximaal 4,5...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #144 Gepost op: 13-10-2008, 14:19:15 »
Voor anderen is het wellicht te lastig om een lange periode vrij te nemen in de zomer? Mensen mogen binnen ons bedrijf in het seizoen maar maximaal 3 weken vrij nemen, buiten het seizoen maximaal 4,5...

En jongere mensen die nog studeren kunnen niet vrij nemen..

Ben ik blij dat ik niet studeerde destijds..  ::tandpastasmiley::

Offline Clown

• Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
« Reactie #145 Gepost op: 13-10-2008, 14:26:58 »
Ze zijn iig niet heel positief uit de aflevering gekomen, maar dat hebben ze zelf in de hand gehad.. Kijk, bravo dat Hans die munt heeft gevonden, maar hoe hij dat in de biechtstoel dat liet blijken.. alsof wij een groep sukkels zijn .. bah.. ik wed dat ieder ander anders had gereageerd in de biechtstoel, misschien wel lacherig zo van: kijk, zomaar tegengekomen.. weet je.. Hans zei ja: alsof het zo voortbestemd is.. BAH

(ok, al vind ik het vreselijk om die dingen te horen en te zien, het is toch best vermakelijk op de een of ander manier.. :P )

Dat kan ik mij goed voorstellen. Tijdens dat biechtstoel moment kon ik ook alleen maar uitbrengen: nee, hij! Maar goed het zegt meer over hem, dan over jullie. Het gaat hem zo verschrikkelijk voor de wind aldaar, dat ik denk dat hij zich wellicht overmand door zijn positie, voedselgebrek onoverwinnelijk waant...en helaas erg arrogant over komt. Ik ben benieuwd wie wie eerst in de rug steekt: Hans of Yin. Ik wacht smachtend af op zo'n moment.  
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #146 Gepost op: 13-10-2008, 14:30:58 »

zo volgens mij is er een hoop gebeurd tussen jullie of niet soms ?

Het is een reactie van de afgelopen afleveringen en met name die van gisteren. Ik kan moeilijk bevatten dat mensen zo over anderen kunnen praten, om zichzelf beter te laten voelen ofzo?

Dus het is niet eens met name op Hans bedoeld, dit is mijn reactie over het algemeen over zulke mensen.. Ik vind het erg voor GeertdD, vind dat leraren sowieso veel respect verdienen.. ik dacht nl dat ik iets hoorde van "klootzakken van een kinderen" ofzo.. heb met verbazig gewoon gekeken..

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 13-10-2008, 14:33:31 »
Hiukwan, kan ik concluderen dat Hans 2 gezichten heeft? Op het eiland toonde hij jullie de vriendelijke, schappelijke Hans, en nu zie je zijn andere kant?

Offline ....

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #148 Gepost op: 13-10-2008, 14:34:50 »
Het is een reactie van de afgelopen afleveringen en met name die van gisteren. Ik kan moeilijk bevatten dat mensen zo over anderen kunnen praten, om zichzelf beter te laten voelen ofzo?

Dus het is niet eens met name op Hans bedoeld, dit is mijn reactie over het algemeen over zulke mensen.. Ik vind het erg voor GeertdD, vind dat leraren sowieso veel respect verdienen.. ik dacht nl dat ik iets hoorde van "klootzakken van een kinderen" ofzo.. heb met verbazig gewoon gekeken..

misschien (zoals hier al eerder werd verteld) was het een citaat van geert..
ik vind het wel iets voor hem om dat zo te zeggen en so what!? er wordt
ook gelijk verkeerd gekeken naar zijn zakenman-leven dus boeien, waar
gaat het over? het is een spel, en dat weet jij dondersgoed.. alsof
jij nog nooit iets negatiefs hebt gezegd ofzo :-X

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 13-10-2008, 14:40:05 »
Wat ik echt tenenkrommend vond was dat hij op een gegeven moment zei iets in de geest van: "Het was gewoon voorbestemd. Net als in het gewone leven zet ik alles en iedereen naar mijn hand. Een gevoel van: ik ben niet kapot te krijgen". En even later: "Immuniteit winnen betekend voor de anderen slechts dat ze wat langer in de expeditie mogen blijven. Voor mij betekend het eigenlijk de overwinning want die kan me niet meer ontgaan."

(Het waren niet de preciese woorden, maar de strekking was hetzelfde).

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 13-10-2008, 14:44:02 »

opnames waren toch in mei - juni dus nog volop in het schooljaar  ::vergroot::

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 13-10-2008, 15:10:15 »
ik dacht nl dat ik iets hoorde van "klootzakken van een kinderen" ofzo.. heb met verbazig gewoon gekeken..

Was je op het moment van die uitspraken dan niet in de buurt? of keek je met verbazing op dat moment zelf.

Offline DaSnake

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 13-10-2008, 15:11:08 »
Gaat dan nu toch eindelijk bij iedereen het kwartje vallen?

Offline ....

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 13-10-2008, 15:25:54 »
Gaat dan nu toch eindelijk bij iedereen het kwartje vallen?

wooo wat heb jij? ken jij hem persoonlijk of zo?

wooo dan kan je ook niet mee praten  ::zwaai::

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #154 Gepost op: 13-10-2008, 15:28:25 »
dasnake "kent" iedereen persoonlijk (daar ontleent hij zijn/haar bestaansrecht aan)

o.t.: het zou natuurlijk ook kunnen dat hij door middel van deze megalomane uitspraken zichzelf aan het oppeppen is.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 13-10-2008, 15:29:45 »

wooo wat heb jij? ken jij hem persoonlijk of zo?

wooo dan kan je ook niet mee praten  ::zwaai::

dan moeten wij ons allemaal terugtrekken of zo? ::zwaai::

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 13-10-2008, 15:46:43 »
wat heerlijk om weer gelijk te krijgen...

Ik kan nergens terugvinden waar en door wie je gelijk krijgt. ::gaap::

Offline DaSnake

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 13-10-2008, 15:50:46 »
dasnake "kent" iedereen persoonlijk (daar ontleent hij zijn/haar bestaansrecht aan)

o.t.: het zou natuurlijk ook kunnen dat hij door middel van deze megalomane uitspraken zichzelf aan het oppeppen is.

Zoals hij geert aan het afzeiken was kon echt niet, wat voor een eikel ben je als je zo over iemands anders leven praat. Peanut weet dat wat hij op tv zij nog niet alles was.
« Laatst bewerkt op: 13-10-2008, 16:03:01 door Bakkertje, Reden: tekst aangepast »

Offline DaSnake

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 13-10-2008, 15:51:33 »
Ik kan nergens terugvinden waar en door wie je gelijk krijgt. ::gaap::

Hans de huichelaar...
Zei ik dat al niet enige tijd geleden?

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 13-10-2008, 16:00:35 »
Je hebt wel meer gezegd maar niemand heeft gezegt dat DaSnake gelijk had.