Dat kut-lachje van Yin de hele tijd erdoorheen,brrr.Ook die uitspraak over dat hangen aan die paal;ik kan het zelfs met mijn handen los!Irritant,ha,ha.Wel knap trouwens.Dan weer dat knipoogske naar Hans toe,ha,ha,fuckin irritatin!!!!!Ik schrok gisteren echt van die Hans hoor!Had het echt niet verwacht.Dat hij boos op Geerts actie was,ok.Maar zo denigrerend over hem doen en beledigen.Bah,bah,zegt veel over zijn persoonlijkheid als hij zo over die kinderen praat.Bah,bah,how low can you go!En dan niemand die daarop reageert.Mss waren ze wel allemaal overrompeld door zijn reactie.Yin"s gezicht sprak boekdelen.Ohoh,wat heb ik mij vergist in die Hans.Ik begrijp trouwens wel waarom Geert dat ding[hoe heet dat ook alweer]heeft meegenomen.Die slappe excuses omn hem weg te stemmen.Pfff,wees dan een man Hans en ben eerlijk en geen slap gelul over dat afvallers-eiland.Net doen of ie eerlijk is door te zeggen dat hij op hem stemt maar de reden wel verbloemen!Ik ben absoluut geen fan van Geert maar vind dit echt k..Geert had echt wel gelijk over die finale.Hiukwan word er ook nog uitgeknikkert en dan blijven Geert,Hans en Yin over.
Ok,het spel mag gespeelt worden maar die grootheidswaanzin en beledigingen over iemands werk en persoonlijke aanvallen.neee,niet ok!Wel; leuke tv,gebeurd er weer eens wat.Lekker irriteren aan sommige uitspraken,heerlijk.Volgende week ben ik weer aan de buis gekluisterd.Wat denken jullie?Zou er nu een afvallerseiland komen of niet?Vond het best sneu voor Geert!
IK BEN BLIJ DAT HET GISTEREN TOCH IS DOORGEGAAN.RIP E.P !!!!!