Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hans  (gelezen 203666 keer)

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
Re: [Kandidaat NL] Hans
« Reactie #120 Gepost op: 12-10-2008, 23:24:55 »
Ik denk dat de conclusie gerechtvaardigd is dat Hans tot nu toe de meest arrogante deelnemer is ooit van ER.

Offline reaver

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #121 Gepost op: 12-10-2008, 23:33:29 »
Ik denk dat de conclusie gerechtvaardigd is dat Hans tot nu toe de meest arrogante deelnemer is ooit van ER.

Dat is nog redelijk bescheiden verwoord ;D

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #122 Gepost op: 12-10-2008, 23:42:51 »
Hans over Geert: "Staat voor een klas met kutkinderen."

Is Hans' mening over kinderen dus ook gelijk duidelijk.

"hij staat voor de klas met klootzakken van kinderen" zegt Hans
Ik begrijp uit de toon waarop hij dat zegt dat hij Geert citeerde.
Neemt nog steeds niet weg dat Hand mijn favoriet niet meer is.

Offline lions90

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 12-10-2008, 23:52:18 »
Hans moet bang zijn heel bang...en onzeker.....geef mij maar de oude spelers uit het verleden zoals Ryan en Olga..toen was het nog cool.

R.I.P. Ernst!

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 13-10-2008, 00:07:55 »
Hans leeft volgens mij in zijn eigen droomwereld waarin hij onverslaanbaar is...ik zou zeggen hoogmoed komt voor de val zowel zakelijk als prive.

Dit soort uitspraken kunnen wel eens desastreus zijn voor het spel en zakelijk als prive, ook al is het uit de context gerukt.   

Uit die toon interpreteer ik dat hij zo gefrustreerd is door de actie van Geert die hij niet heeft kunnen verijdelen.

Geert neemt regelmatig 'probleemjongeren' onder zijn vleugels(artikel komt misschien nog op deze site). 
Tenzij Hans dit ook weer mooi wist op te buigen lijkt een citaat navertellen van Geert over die jongeren me dus zeer onwaarschijnlijk  
« Laatst bewerkt op: 13-10-2008, 01:16:27 door reaver »

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 13-10-2008, 00:27:33 »
Wat een vuile rat zeg, die Hans. Ik heb op zich niks tegen complotten - die horen erbij - maar die zelfvoldane smoel van die man komt me echt de strot uit, gadverdamme!  ::kots:: Die afvallerseiland-smoes was echt te triest voor woorden. En volgens mij sloeg ie ook he-le-maal nergens op. Wie zegt dat ze niet allemaal op zo'n eiland zouden gaan zitten, op Sarah na.

Ik vermoed eigenlijk dat die grootheidswaanzin van Hans hem de kop gaat kosten. Zijn gedrag gaat de rest ook vast de keel uithangen. Die Kyra en Sharon bijvoorbeeld zijn niet achterlijk, en sluw genoeg om een paar zieltjes te winnen om Hans eruit te krijgen. Kyra vond die smoes om Geert eruit te stemmen ook onzinnig.

Offline lions90

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 13-10-2008, 00:37:46 »
Geert ZONDER bril for president....

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 13-10-2008, 08:22:58 »
Toen Hans het overigens over "klootzakken van kinderen" had en voor de klas staan, zag je Sharon echt op deze manier naar Hans kijken:  ::oink::

Tja, die is ook lerares natuurlijk ;) En nu werd het beroep van leraar wel even te kakken gezet door Hans.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 13-10-2008, 08:32:55 »

Dat kut-lachje van Yin de hele tijd erdoorheen,brrr.Ook die uitspraak over dat hangen aan die paal;ik kan het zelfs met mijn handen los!Irritant,ha,ha.Wel knap trouwens.Dan weer dat knipoogske naar Hans toe,ha,ha,fuckin irritatin!!!!!Ik schrok gisteren echt van die Hans hoor!Had het echt niet verwacht.Dat hij boos op Geerts actie was,ok.Maar zo denigrerend over hem doen en beledigen.Bah,bah,zegt veel over zijn persoonlijkheid als hij zo over die kinderen praat.Bah,bah,how low can you go!En dan niemand die daarop reageert.Mss waren ze wel allemaal overrompeld door zijn reactie.Yin"s gezicht sprak boekdelen.Ohoh,wat heb ik mij vergist in die Hans.Ik begrijp trouwens wel waarom Geert dat ding[hoe heet dat ook alweer]heeft meegenomen.Die slappe excuses omn hem weg te stemmen.Pfff,wees dan een man Hans en ben eerlijk en geen slap gelul over dat afvallers-eiland.Net doen of ie eerlijk is door te zeggen dat hij op hem stemt maar de reden wel verbloemen!Ik ben absoluut geen fan van Geert maar vind dit echt k..Geert had echt wel gelijk over die finale.Hiukwan word er ook nog uitgeknikkert en dan blijven Geert,Hans en Yin over.
Ok,het spel mag gespeelt worden maar die grootheidswaanzin en beledigingen over iemands werk en persoonlijke aanvallen.neee,niet ok!Wel; leuke tv,gebeurd er weer eens wat.Lekker irriteren aan sommige uitspraken,heerlijk.Volgende week ben ik weer aan de buis gekluisterd.Wat denken jullie?Zou er nu een afvallerseiland komen of niet?Vond het best sneu voor Geert!

IK BEN BLIJ DAT HET GISTEREN TOCH IS DOORGEGAAN.RIP E.P !!!!!

« Laatst bewerkt op: 13-10-2008, 08:37:03 door anatje »

Offline anatje

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 13-10-2008, 08:37:55 »
Toen Hans het overigens over "klootzakken van kinderen" had en voor de klas staan, zag je Sharon echt op deze manier naar Hans kijken:  ::oink::

Tja, die is ook lerares natuurlijk ;) En nu werd het beroep van leraar wel even te kakken gezet door Hans.

Leuk ook voor zijn kinderen. ::ohno::

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #130 Gepost op: 13-10-2008, 09:09:37 »

Dat zóu kunnen, dat Geert dat eerder zelf zo gezegd heeft. Misschien staat hij bijvoorbeeld voor moeilijk opvoedbare kinderen ofzo, en heeft hij het zelf dús op die manier gezegd.

Maar goed, dat weten we niet..
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline DaSnake

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 13-10-2008, 09:13:58 »
wat heerlijk om weer gelijk te krijgen...
lieve dochters, waar zijn jullie nu???

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 13-10-2008, 10:02:46 »
wat heerlijk om weer gelijk te krijgen...
lieve dochters, waar zijn jullie nu???

Ik ben blijkbaar niet de eerste die zich eraan stoort, maar: waarom toch zo persoonlijk? Baseer je mening over iemand gewoon op wat je in de uitzendingen ziet, zoals het hoort bij ER. Als jij hem misschien kent en hem niet mag, dan interesseert mij (en velen met mij) dat helemaal niks. Hou je dan buiten de discussie svp. En laat z'n dochters er al helemaal buiten. Als je hem niet kent en net doet alsof, mag je wat mij betreft helemáál je mond houden met je geniepige kwaadsprekerij.

Offline DaSnake

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 13-10-2008, 10:22:10 »
Ik ben blijkbaar niet de eerste die zich eraan stoort, maar: waarom toch zo persoonlijk? Baseer je mening over iemand gewoon op wat je in de uitzendingen ziet, zoals het hoort bij ER. Als jij hem misschien kent en hem niet mag, dan interesseert mij (en velen met mij) dat helemaal niks. Hou je dan buiten de discussie svp. En laat z'n dochters er al helemaal buiten. Als je hem niet kent en net doet alsof, mag je wat mij betreft helemáál je mond houden met je geniepige kwaadsprekerij.

oke oke,

Ik begrijp dat het allemaal lief en rozig moet blijven hier, dus;

Na het zien van afl 6 en 7, ben ik van mening dat hans het spelletje niet helemaal eerlijk speelt.
Of hij in het echte leven ook zo is laten we dan maar in het midden...

Het feit dat hij zich als zakenman voordoet die "binnen" is maar intussen op een camping woont doet verder ook niet meer ter zake.

Ik zal verder ook weer van zijn dochters afblijven.

zo beter?

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 13-10-2008, 11:14:58 »
oke oke,

Ik begrijp dat het allemaal lief en rozig moet blijven hier, dus;

Na het zien van afl 6 en 7, ben ik van mening dat hans het spelletje niet helemaal eerlijk speelt.
Of hij in het echte leven ook zo is laten we dan maar in het midden...

Het feit dat hij zich als zakenman voordoet die "binnen" is maar intussen op een camping woont doet verder ook niet meer ter zake.

Ik zal verder ook weer van zijn dochters afblijven.

zo beter?

Er is binnen RN genoeg plek voor een pittige discussie mits die maar op een "normale" manier plaats heeft......niks niet rozegeur en maneschijn dus :)
Het gaat er meer om dat je je mening ongenunanceerd post. Als je je mening nu eens gaat onderbouwen dan zou het mss minder gaan lijken op een persoonlijk aanval.
Mocht je problemen hebben met Hans en zijn familie, dan vraag ik je dat privé uit te vechten ipv op een forum zoals de onze.

...En dan nu weer verder over Hans ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 13-10-2008, 11:18:13 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 13-10-2008, 11:25:06 »
...En dan nu weer verder over Hans ::zwaai::

Ik mag 'm niet.

Offline DaSnake

• Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 13-10-2008, 11:45:11 »
Ik mag 'm niet.

Ach, misschien is het stiekem een zeer goede acteur en speelt hij gewoon zijn rol als
villain heel erg goed.
Het zou ook nog zo kunnen zijn dat hij als acteur door de produktie is ingehuurd om als een soort
mol huichelachtige complotjes te smeden.
Hoe dan ook, het lijkt me sterk dat Hans in het echte leven ook zo is.
Niet waar lieve forumvriendjes?

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #137 Gepost op: 13-10-2008, 12:02:21 »
Ik vond het wel opvallend dat Hans geen stemmen tegen kreeg. Sharon, Kyra en Geert van Noord stemden allemaal op Geert T, maar waarom eigenlijk? ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #138 Gepost op: 13-10-2008, 13:31:27 »
Hij word te overmoedigend en word vals dat vind ik erg jammer, want in het begin leek het nog wel ergens op maar naarmate de expeditie eindigd  ::ohno::

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 13-10-2008, 13:49:00 »
Dat iemand het spel hard speelt --> geen probleem.

Maar neerkijken op andermans privéleven, vond ik er wel over.  Als dat geneuzel en die huichelarij brrr  >:(   Als 'Zakenman' zou je juist respect moeten hebben voor andere mensen, anders kan je de fundering van een sterk gezond bedrijf wel vergeten...

Kyra staat ook in het onderwijs. Jammer dat Prince en Dirk er niet meer bij zijn want die werken ook met kinderen. 

Het viel me in het begin al op dat dit jaar de groep voornamelijk uit 'ondernemers' en mensen van het onderwijs bestaat.