De verdiende winaar op basis van wat ze gedaan hebben?
Hans:taktisch het meest bezig geweest(maar dan op de meeste respectloze mannier t o de anderen),kokkels
verzameld,een maand bezig geweest om een uitgerokken salamander te vangen,enkele proeven gewonnen (daar moet
je volgens mij helemaal geen survivor voor zijn) nadat hij zelf eerst zijn sterkste kandidaten op dat vlak
heeft weggestemd, en last but not least, zichzelf tot het godendom geprezen, als oppergod uiteraard.
Yin:bezig bijtje,gekookt in kamp noord,vanaf de samensmelting dat aan Hiukwan overgelaten die dat duidelijk
beter doet(zou me als 36-jarige moeder schamen dit over te laten aan een 23-jarige studente en hiermede haar
mede-eilandbewoners nog een plezier mee gedaan ook),taktisch het spelletje van Hans meegespeeld en enkele
proeven gewonnen.
Hiukwan:gans de expeditie gekookt voor de rest v/d groep, tot grote tevredenheid van iedereen overinges,
als enige een vis willen/kunnen vangen op Goal,Als jongste een storm v/d anderen mentaal verteerd,
zich de meest eerlijke en respectvolle getoond t o de anderen, en zich altijd open,rechtuit en eerlijk
uitgelaten, en ook 2 immuniteitsproeven gewonnen, en dat waren nog echte survivor-proeven ook;
Sorry,voor mij duidelijk: op 1 met grote voorsprong Hiukwan, op 2 Yin en op 3 Hans.