ah ik had het dan toch niet mis met mijn buikgevoel ... tijdens de uitzendingen hoorde ik her en der wel dat Hiu tweee verhalen had en daardoor had ik bij haar niet zo'n fijn gevoel .. maar wie (eender wie !!) zover komt in ER mag voor mij winnen ... of dat nu Hans (die tactisch meesterlijk sterk is en ook altijd heeft gezegd hoe de vork in de steel zit + wat we te zien kregen ....ook wel overlevingscapaciteiten heeft) maar hij heeft een ego trekje, of Yin (met haar charme en haar inzicht als vrouw en actief op het eiland (top hoor !)) of Hiu (met buiten de camera achterklap te hebben en het koken van wat een ander meebrengt uit de natuur winkel ...)
Wat grappig trouwens dat hier ook insiders opereren die de neuzen van kijkers met geweld een andere kant op willen buigen.
hmm lijkt mee een vrouwtje dat wel eens vals uit de hoek kan komen ..... afspraken met teamgenoten niet nakomt ... zou me niet verwonderen dat zij bij één of meerdere de oorzaak van onterecht vertrek zal zijn .... afwachten en we zien wel .....
schrijft 'Rode Duivel' in september. De voorkennis druipt ervan af, alsmede de richting waarvan hij/zij wil dat wij gaan denken. Moet zuur zijn als dat niet gebeurt...
Over het algemeen vind ik het altijd wat sneu als mensen anoniem de meest nare dingen forummen en vrienden en familie dat moeten lezen (m.n. als er kinderen in het spel zijn), maar de onsympathieke wijze waarop hier een soort anti-Hiukwan campagne gevoerd wordt door deze overduidelijke bekende van Geert T. (met gesloten vizier, want we schijnen niet te mogen weten dat deze duivel zo zijn/haar privébronnen heeft) ...
(ik zocht een kotsende smiley maar kon die niet vinden ; hoe dan ook, ik vind dit echt ver gaan, te ver)