hé Hiu,
'k ben ff weggeweest en volgde het hier niet meer zo, maar net als zovelen geniaal hoor!
't Begon wat in te dutten en daar heb jij een stokje voor gestoken, of was het ingegeven door de leiding???
EP heeft dat ook eens met mij geprobeerd, dus wie weet?
DOEG RINCK
Hoi Rinck!
Neej, EP heeft nooit maar iets laten weten dat hij niet tevreden was over het verloop van het spel. Niet aan de kandidaten die er dan nog inzitten iig. Ik weet niet hoe het bij andere programmas is, of misschien bij eerdere seizoenen van ER.. maar ik heb nooit iets toegefluisterd of iets dergelijks van de crew oid.
Het zou ook niet eerlijk zijn, maar goed, het is sowieso bij mij niet van toepassing.. Heb mensen achteraf nog wel erover gesproken en ze zeiden dat ze het zelf ook niet hadden verwacht.. dus nouja, ook heel verrassend voor de crew dan neem ik aan
En over het koken: ik kookte meestal wel ja, heel af en toe zat Yin wat kokos te maken, maar meerendeel deed ik. Ik vond het zeer leuk om te doen, en heb het ook nooit echt als een last gezien..
Vind het sowieso leuk om voor mensen te 'zorgen' door voor hun te koken.. dus dat was mooi meegenomen..