Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hiukwan  (gelezen 292468 keer)

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat NL] Hiukwan
« Reactie #200 Gepost op: 21-10-2008, 12:54:02 »
Ik was het daar juist wel mee eens. De beste Robinson is degene die het 't langst volhoudt, of dat nu is door proeven te winnen of door het spel te spelen of door een combinatie van beide. Als iemand dankzij z'n complotten alle stemrondes overleeft, verdient hij de overwinning ook omdat hij het spel blijkbaar het beste heeft gespeeld.

Mocht Hans straks winnen, is het dus gewoon verdiend. Ook al vind ik het nog zo'n hypocriete rat.

Dat is ook wat ik bedoel.. als je bv strax 47 dagen volhoudt, en dan geen 1 proef hebt gewonnen, en ook niet meegedaan hebt met een complot bv.. en toch de uiteindelijke winnaar wordt.. dat is knap hoor.. daar kan ik respect voor opbrengen, want zo'n spelelement volhouden, hoe je er ook mee speelt, blijft zwaar en belastend..

Dus het is wel een verdiende winnaar.. MAAR.. het GUNNEN is weer dan een ander ding..

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #201 Gepost op: 21-10-2008, 19:46:54 »
Hiu ik heb wat vraagjes aan je en als je het leuk vind mag je ze beantwoorden ;)hoeft niet hoor! Heb je ooit het idee gehad dat Hans die immuniteitsmunt gevonden had? Of dacht je dat iemand anders hem had? Viel het je tegen om 2 proeven te moeten spelen ineens? Nu je hans zo arrogant ziet doen op tv ( bij die biechtstoel enzo ) denk je nu ineens anders over hem? had je toen door dat hij het ZO tactisch aan het spelen was?
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 21-10-2008, 21:25:42 »
Mochten jullie trouwens scheer/ontharings dingen meenemen?
Want zoals iemand anders in een ander topic opmerkte is dat jullie (de dames) geen okselhaar hadden.

Offline Cout

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #203 Gepost op: 22-10-2008, 23:28:19 »

Dus het is wel een verdiende winnaar.. MAAR.. het GUNNEN is weer dan een ander ding..

Akkoord, maar iemand die je omwille van zijn/haar mannier van spelen het niet gunt, wil je als kijker tog niet zien winnen.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 23-10-2008, 00:35:00 »

Akkoord, maar iemand die je omwille van zijn/haar mannier van spelen het niet gunt, wil je als kijker tog niet zien winnen.

Zeer waar. Ik zie Hans deze editie liever niet winnen, noch Yin.

Offline TomB

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 24-10-2008, 20:18:23 »
Hiukwan,

Allereerst wil ik zeggen dat ik respect heb voor de wijze waarop jij je handhaaft tijdens deze expeditie. Klopt het dat je uit Stadskanaal komt ? Ik had jouw stem eerder gehoord.( Blauwe lotus o.i.d.) Nu ik eraan gewend ben valt ie wel mee  ::tandpastasmiley::
Veel succes verder en ik hoop dat je Hans ................. ! ::joehoe::

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #206 Gepost op: 24-10-2008, 23:45:44 »
Hiu ik heb wat vraagjes aan je en als je het leuk vind mag je ze beantwoorden ;)hoeft niet hoor! Heb je ooit het idee gehad dat Hans die immuniteitsmunt gevonden had? Of dacht je dat iemand anders hem had? Viel het je tegen om 2 proeven te moeten spelen ineens? Nu je hans zo arrogant ziet doen op tv ( bij die biechtstoel enzo ) denk je nu ineens anders over hem? had je toen door dat hij het ZO tactisch aan het spelen was?

Momenteel kan ik helaas me nog niet echt uiten over een andere kandidaat.. dus ik moet je de meeste antwoorden schuldig blijven.

Over het tactische, dat had ik al vrij snel door..

En ehm.. over de proeven: het was juist wel een aangenaam om meerder proeven te spelen, maar het is wel erg zwaar.. maar een zeer gewilde onderbreking voor iedere kandidaat..! Het was pas erg om 4 dagen te wachten op een proef.. !

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #207 Gepost op: 24-10-2008, 23:47:05 »
Mochten jullie trouwens scheer/ontharings dingen meenemen?
Want zoals iemand anders in een ander topic opmerkte is dat jullie (de dames) geen okselhaar hadden.

Haha.. dat mochten we absoluut niet mee.. helaas..

Van wat ik van de meeste dames weet.. voordat we gingen hebben we ons laten harsen.. (AUW)

En haren die wel beetje opkwamen.. die pulkten we gewoon eruit.. tijd over op het eiland..! HAHA ::rofl::

Offline Peanut

• Kandidaat ER2008
  • Erkend Insider
« Reactie #208 Gepost op: 25-10-2008, 00:17:58 »
Hiukwan,

Allereerst wil ik zeggen dat ik respect heb voor de wijze waarop jij je handhaaft tijdens deze expeditie. Klopt het dat je uit Stadskanaal komt ? Ik had jouw stem eerder gehoord.( Blauwe lotus o.i.d.) Nu ik eraan gewend ben valt ie wel mee  ::tandpastasmiley::
Veel succes verder en ik hoop dat je Hans ................. ! ::joehoe::

Jup, ik kom uit Stadskanaal.. :) ::tandpastasmiley::

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #209 Gepost op: 25-10-2008, 09:56:31 »
Haha.. dat mochten we absoluut niet mee.. helaas..

Van wat ik van de meeste dames weet.. voordat we gingen hebben we ons laten harsen.. (AUW)

En haren die wel beetje opkwamen.. die pulkten we gewoon eruit.. tijd over op het eiland..! HAHA ::rofl::
Dat je daaraan denkt voordat je weg gaat :P.

Offline esthy

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 25-10-2008, 20:03:56 »
Hiukwan ik ben ontzettend fan, al vanaf de eerste aflevering en jij je dagboek ging voorlezen ging ik voor de bijl;leuk geschreven, leuk verteld (ik heb geen moeite met je stem)leuke meid en creatief met voedsel, ik hoop gewoon dat jij het gaat worden al vrees ik dat die vlieger niet opgaat zo als de zaken er op dit moment voor staan maar toch meid ik vind je keigoed ookal win je geen proeven je blijft gewoon jezelf,geweldig!

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #211 Gepost op: 26-10-2008, 21:39:12 »
Het spijt me zeer, maar ik vind HiuKwan nu toch wel overkomen als een grote meeloopster. Waarom zegt ze tegen Sharon niet gewoon hoe de vork in de steel steekt, zoals Sarah? Beseft ze niet dat Hans haar richting Sharon als zondebok gebruikt? ??? ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Celeone

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 26-10-2008, 21:42:20 »
@ KD.: Vond ik ook. ''Ik weet van Sarah en Geert de gewichten aan Sharon geven, dus ik ga lekker met ze mee.'' Maar inderdaad ook aan die tafel. Ze kijkt Sharon aan omdat ze zogenaamd schuld in haar schoenen schuift terwijl het toch duidelijk is dat zij dat ergens vandaan haalt - bij Yin en Hans natuurlijk.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 26-10-2008, 21:48:41 »
En tegen Sarah: 'Niet hardop zeggen, want daar komen problemen van', oid.
Ik vind dat een laffe instelling, dan heb ik bijna nog liever Hans: die komt weliswaar onsympathiek over, maar híj neemt wel initiatieven. HiuKwan hobbelt er maar een beetje achteraan; ze zit volop in het complot, wat van haar geen complot genoemd mag worden. Tegen Sharon ontkent ze dat ze Hans over het vrouwencomplot heeft verteld (waarschijnlijk terecht), maar ze zegt vervolgens in de discussie niks tegen Hans over het gegeven dat hij dan dus leugens vertelt... ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline TheeZakje

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 26-10-2008, 21:56:40 »
Ik ben het eens met de reacties boven mij.

En wat ze vandaag zei blijft me ook de hele tijd bij: "Laten we het woord 'complot' aub niet in de mond nemen"

???  De onschuld zelve..

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #215 Gepost op: 26-10-2008, 22:02:09 »
ik denk dat hiu doelde op de vermeende afspraak om met de vrouwen door te gaan. zoals we dat gezien hebben noem ik dat ook geen complot.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 26-10-2008, 22:05:14 »
ik denk dat hiu doelde op de vermeende afspraak om met de vrouwen door te gaan. zoals we dat gezien hebben noem ik dat ook geen complot.

Nee, dat klopt niet, daar had ze niet over.

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 26-10-2008, 22:07:52 »

Natuurlijk had ze het wél daarover, dat was toch zo klaar als een klontje? Of ik moet me heel erg vergissen, maar ik twijfelde er geen moment aan. En dat was inderdaad geen complot, natuurlijk niet.

Wat ik niet snap is dat Sharon en HiuKwan elkaar in de haren vlogen, terwijl het volgens mij voor iedereen duidelijk was dat Hans de kwade genius was.  ???

Offline Achaeus

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 26-10-2008, 22:09:59 »

Ik meende toch ook dat het in deze context wel degelijk over het "mannen-wegstem-complot" ging. En omdat het geen echt complot was maar Sarah wel de hele tijd over "Het complot om de mannen weg te stemmen" had zei Hiu dat.
Maar goed misschien dat ze dat zelf nog uit legt =)

Offline Celeone

• Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 26-10-2008, 22:11:44 »
@ Hierboven: Oh, is dat zo klaar als een klontje? Ik dacht me te herinneren dat Sharon iets zei over een complot tegen Kyra en haarzelf, en dat HiuKwan dáárop zei dat ze het woord complot niet in de mond moest nemen. Maar dat kan kan ik natuurlijk ook verkeerd onthouden hebben.

En dat ze elkaar in de haren vlogen... Ach, ze lieten elkaar (en Hans, en de rest) niet uitpraten, daar krijg je nou misverstanden van.