Hiu,
Als je het nog leuk vind om te antwoorden, heb je je voorbereidt op ER / kun je je voorbereiden?
En wat ik me ook wel eens afvraag, en dat vraag ik dus maar aan jou, hoe was je hiervoor qua eten? Had je wel eens slakken bv gegeten, en had je daarvoor ooit gedacht dat je dat wel eens zou doen?
Ik heb me eigenlijk minimaal voorbereid.. Ik ben niet minder gaan eten, ik ben niet meer gaan sporten.. ik heb geen enkel woord gelezen van een survivalboek.. Het enige wat ik heb gedaan was NOG meer mijn sociale leven aanhalen.. ik ben destijds zoveel weggeweest met vrienden, meer familie bezocht.. meer met mijn vriendje opgetrokken... want ik dacht dat ik het sociale aspect van vriendschap heel erg zou gaan missen.. qua fysieke voorbereiding dus nul komma nul.. ik vond dat eigenlijk zo nutteloos en dat vind ik eigenlijk nog steeds..
Qua eten ben ik heel makkelijk eigenlijk.. Ik kom sowieso uit een chinese cultuur en met die achtergrond ben ik ook niet snel vies van eten.. slakken vind ik echt een delicatesse en ik at ze dan ook zeer graag!
Om het soort eten maakte ik me eigenlijk niet zorgen, des te meer om de hoeveelheid..