. Als ik ER had gewonnen dan had ik lekker paar maand vrij genomen om te gaan reizen en meer van de wereld te zien. Nu is het ff krap inplannen.. Weet nog niet zo goed waarheen, wil dolgraag terug naar Azie, beetje reizen in die regio, anderzijds trekt Zuid-Afrika me ook aan. Weet nog niet zo goed, vooral omdat het ernaar uit ziet dat ik alleen ga.. maakt het allemaal wel gecompliceerder!
Bekijk het ook eens langs de positieve kant.
Low-budjet reizen maakt je meestal inventiever, je gaat zelf meer op zoek naar wat er te doen en te zien is.
Een goeie tip: zoek plaatselijk, eventueel in studentenmiddens, naar een goed kontakt. Dat kan je veel geld besparen en wat je ziet is meestal echter en minder toeristisch.
Ikzelf en mijn vriend zijn in 1979 ook zo met de natte vinger naar Maleisie gegaan, met een vrij beperkt budjet.
Heb overal kontakten gelegd en vrienden gemaakt. Ben in 1980 terug gegaan, ditmaal alleen, super vakantie gehad.
Met die kontacten moet je wel opletten, voor je het weet ben je gehuwd(al 27 jaar) met iemand van daar, trust me, I now.haha
Gewoon SUPER!
Goede reis, en geniet er van,zo'n verre reizen het zijn steeds unieke ervaringen die je nooit vergeet.