hé Hiukwan,
prachtig dat je ook "hier" bent!!!, van Jorien had ik het al gehoord/gelezen (ze zit in Soedan, www.thereandbeyond.com )
Je maakt wat tongen los, als het niet meer lukt bel je maar hoor.
Ben je ook betaald als voice-over?
Sterk hé twee meiden uit één klas te Stadskanaal en beide in "hun eigen programma".
Nu nog meet benieuwd naar volgende week.
Top dat je ook meeleest.
doeg 8berg
Haha.. Jorien weer de hort op dus.. ? Heb echt wel bewondering voor haar, ze doet dingen waar ik van 'droom'.. de drempel is gewoon net iets te hoog om het zelf te ondernemen, maar vind het daarom des te leuker als ik dingen opvang van oudklasgenoten die het wel doen. Typisch Jorien!
Heb dr site tijdens dr laatste reis nauwlettend gevolgd, maar wist niet eens dat ze opnieuw was weggegaan.. ! Zal het zo direct ff op mijn gemak lezen..
Tja, tis wel frappant ja dat 2 Grunnigers van een school uut Knoal aan zoiets meedoen.. al moet ik wel zeggen: tijdens de selectiedagen heb ik wel gezegd dat ik PE eigenlijk meer mijn ding vind maar goed, je kan niet alles hebben haha..
Leuk dat je ER ook volgt, ik kijk iig met veel plezier elke week.. ! Was het voor jullie ook zo raar om alles terug te zien.. ben altijd benieuwd wat ze in die 50 min laten zien.. !
Nou, leuk dat jij hier ook bent.. ik moest toch eerst echt ff nadenken bij je naam, aangezien het getal niet klopt