Auteur Topic: [Kandidaat NL] Hicham  (gelezen 26771 keer)

Ocampa

• Gast
Re: [Kandidaat NL] Hicham
« Reactie #20 Gepost op: 24-09-2008, 08:49:04 »
Het was echt een stil leven,  ;D met de nadruk op stil.  ::rofl::

::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 24-09-2008, 09:01:12 door Ocampa »

Offline Art

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #21 Gepost op: 24-09-2008, 10:26:48 »
Kom op zeg, hoewel, in dat opzicht was hij juist wel weer heel erg representatief misschien ::rofl::

Hoezo?  ???
Nog even niks.

Offline weener01

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 24-09-2008, 14:20:54 »
Was toch spannend als hicham weer in beeld kwam, hoeveel zou zijn baard nou weer gegroeid zijn ::tandpastasmiley::

Het is niet lullig bedoeld ::hypocriet::maar ik kan me niet voorstellen dat hij er in geluisd is door slimme montage ::ohno::

Offline weener01

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 24-09-2008, 14:22:51 »
Het doet je wel terug verlangen naar Mo uit 2005, dat was nog eens een kandidaat  ::ok::

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 24-09-2008, 14:36:15 »
Het doet je wel terug verlangen naar Mo uit 2005, dat was nog eens een kandidaat  ::ok::

Had die het ook niet opgegeven?

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 24-09-2008, 15:03:18 »
Had die het ook niet opgegeven?

Dat klopt, die was zo van streek toen hij Mick en Ronald weerzag dat hij zelf maar wegging ten einde voorgoed van ze af te zijn.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline ItsAnne

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #26 Gepost op: 24-09-2008, 15:34:36 »
Dat klopt, die was zo van streek toen hij Mick en Ronald weerzag dat hij zelf maar wegging ten einde voorgoed van ze af te zijn.

Ik dacht dat het ook iets met het vertrek van zijn "maatjes" Kelly en Peter te maken had? Of zijn die pas na hem vertrokken?  ???

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 24-09-2008, 15:42:07 »
Ik dacht dat het ook iets met het vertrek van zijn "maatjes" Kelly en Peter te maken had? Of zijn die pas na hem vertrokken?  ???

Ik weet nog wel dat Peter kort na hem is vertrokken maar kan me niet meer herinneren wanneer Kelly de expeditie heeft verlaten.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 24-09-2008, 15:45:30 »
Peter & Mohamed gaven tegelijk op omdat ze de terugkeer van Klaar/Mick/Ronald/Shandinella/Darline emotioneel niet aankonden. Kelly gaf in de aflevering daarvoor op, vlak nadat Ernestine had opgegeven en Frouke had gevraagd of de anderen haar weg wilden stemmen.

(dit seizoen is toch nog niet zo slecht :P)
Nog even niks.

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 24-09-2008, 15:49:18 »
Ah kijk, mysterie opgelost!  ::ok::

Maar als je daar naar kijkt is het dit seizoen idd nog zo waardeloos niet met "slechts" 2 opgevers tot nu toe.....

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 24-09-2008, 16:02:12 »
ER 2004 had inderdaad ook wel een groot aantal opgevers, maar dat seizoen was zo ontzettend vermakelijk dat ik me er helemaal niet aan irriteerde. Ik heb nog een stukje betreffende Mo en Peter in het archief gevonden:

Citaat
Als Peter en Mohamed na de proef op hun eiland terugkomen, zijn ze verbijsterd als ze hun oude kampleden daar terug zien. Peter rent meteen naar Darline, maar schrikt bij het aanzien van Mick. Mohamed gunt Mick en Ronald geen blik waardig. Peter en Mo hebben het erg moeilijk met de terugkeer van de onrusstokers. En zijn tevens gekwetst door Matt, dat hij hen niet gekozen heeft. Op dat moment wordt het Mo allemaal teveel. Hij stort helemaal in en geeft te kennen op te willen geven. Als de boot komt om hem te halen is hij helemaal gebroken.

Ondertussen zitten er een heel stuk verder drie nietswetende gelukkige prijswinnaars in een luxe resort op een ander eiland. Niet wetende wat zich op dat moment op Teluk afspeelt. Tijdens het eten probeert Matt de andere twee te doorgronden. Ze willen geen complotten en toosten daarom op hen drieën.

Ze zijn weer helemaal opgeladen en voelen zich enorm sterk. Als ze de volgende ochtend terug gaan naar het eiland zien ze alleen Peter die hen opwacht. Wanneer Peter Frank omhelst ziet hij achter een een steen Mick en Ronald zitten. Ze zijn geschokt, vijf “afgeschreven” mensen erbij en Mo die weg is. Er moet ineens weer voor negen mensen eten gevonden en iedereen berekent voor zich zijn kansen en schatten hun positie in.

Als de oud mangrovers de volgende ochtend de hele voorraad bloem opbakken aan pannekoeken zijn de eerste irritaties alweer geboren. Peter houdt zich afzijdig. De ontwikkelingen van de laatste 24 uur hebben hem van zijn stuk gebracht. De klap doordat hij niet werd meegvraagd door Matt, De confrontatie met de oude leden, het vertrek van Mo. Hij besluit zijn kleren te verbranden, en daarmee is er voor hem geen weg terug. Peter vertrekt.

Leuk om weer eens terug te lezen!

Offline ItsAnne

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 24-09-2008, 17:07:09 »
Leuk dat je dat gevonden hebt! Is inderdaad leuk om weer eens terug te lezen, weet nu ook weer helemaal hoe het ook-al-weer zat!

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #32 Gepost op: 24-09-2008, 18:59:57 »
ER 2004 had inderdaad ook wel een groot aantal opgevers, maar dat seizoen was zo ontzettend vermakelijk dat ik me er helemaal niet aan irriteerde. Ik heb nog een stukje betreffende Mo en Peter in het archief gevonden:

Leuk om weer eens terug te lezen!

We gaan nu wel heel erg off-topic, maar goed, Hicham ligt er toch al uit en zal het dus vast niet erg vinden ;) :P:

Het mooie van dat moment vond ik ook dat die Matt ervoor koos om zijn verzwakte maatjes juist níet mee uit eten te nemen. Dat is nog eens tactiek! Normaal wordt juist de zwakke kandidaten vaker een emotionele oppepper gegund. ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 24-09-2008, 20:20:15 »
Als de huidige kandidaten niet genoeg gespreksstof leveren kunnen we altijd nog terugvallen op oud-kandidaten! Nu blijft Hicham's topic tenminste nog even op de eerste pagina!

Matthias was een van mijn grote favorieten, hij was sluw en wist lange tijd zijn enorme gedrevenheid verborgen te houden voor zijn kampleden. Mo en Mick trokken alle aandacht naar zich toe en Matthias manoeuvreerde subtiel bij elke centimeter die hem gegund werd.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 24-09-2008, 20:33:48 »
Maar daardoor was hij wel een beetje nikszeggend, vond ik. :-\\ Ik vond trouwens ook dat Ronald (of Roland ;D) erg demoniseerd werd door de andere kandidaten, die hem van omkoping etc. beschuldigden. Terwijl hij toch alleen maar zei dat hij bij winst best wat geld in projectjes van de anderen wilde steken. Aan de andere kant vond ik Frank dan weer onuitstaanbaar :P: de hele tijd de heilige, bemiddelende indiaan uithangen...  >:(;D

Misschien een idee om hier een apart topic van te maken: "Napraten over vorige series" o.i.d.  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Art

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 24-09-2008, 20:47:24 »
Ik vond Mathias nooit zo leuk. Ik snapte niet dat hij Frank niet wilde wegstemmen. Het is onmogelijk hem te verslaan in de finale: een indiaan die de leider was, goed was in de proeven, het met iedereen goed kon vinden en het geld voor een goed doel wilde gebruiken. Had hij met Marjolein de finale gehaald, dan had hij waarschijnlijk gewonnen. Ook het wegstemmen van Ronald voor Shandinella vond ik niet zo slim.

Maar misschien ben ik wat bevooroordeeld omdat hij lid was van mijn minst favoriete complot/groep in ER-historie (het Matthias/Mo/Peter/Kelly/Frouke groepje).  :-X ;D
Nog even niks.

Offline Goyathlay

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 24-09-2008, 21:05:05 »
Matthias heeft overwogen om Frank weg te stemmen, maar durfde het uiteindelijk niet aan...bang dat hij daarop afgerekend zou worden door de jury. Zelf had ik het risico wel genomen, de gedoodverfde favoriet moet voor de finale worden uitgeschakeld als de kans zich voordoet. Zeker gezien de hoeveelheid respect die Frank genoot van de rest. Ik had ook niet zoveel met de overige Belgen trouwens, de 'mangrovers' waren veel interessantere personages.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 24-09-2008, 21:54:19 »
Ik had ook niet zoveel met de overige Belgen trouwens, de 'mangrovers' waren veel interessantere personages.

Nee, dat groepje vond ik ook niet zo leuk. Maar die Moerasketiers, dát nam al tijdens de serie mythische vormen aan!  ::bravo:: ::bravo:: ;D (ook al waren Mick en Klaar - en misschien Ernestine ook wel - ieder voor zich best irritante types... doordat ze in zo'n moeilijke positie zaten, werd het leuk!  ;D)

Offline vriendlief

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 24-09-2008, 23:32:50 »
Onbegrijpelijk dat hij erbij zat.

Op basis van wat??
Een mooi multicultureel plaatje van ER maken of zoiets??
Kom op zeg, hoewel, in dat opzicht was hij juist wel weer heel erg representatief misschien ::rofl::
::rofl::

Offline weener01

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 25-09-2008, 14:33:43 »
Ok Mohammed had opgegeven maar wat heeft die man gepresteerd in de dagen dat hij in het spel zat hij bleef maar gaan,Dat hij uiteindelijk is gebroken op mentaal gebied is niet zo gek na een paar dagen in het toenmalige nederlandse kamp waar hij totaal geen binding mee had maar toch zijn best bleef doen ::bravo::,

Gewoon precies het tegenovergestelde van hachim