Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
hahaha, natuurlijk een reactie!Zaterdag is de finale in Maastricht,waar ik natuurlijk bij ben De uitzending is zondag pas in NLen maandag in Belgie.
weet je de weg?
Mooi, als je een keer een rondleiding wil ...Veel plezier zaterdag dan, ik ben benieuwd zondag!
hahaha, nou een muis zal ik vast welaankunnen na 2 maanden op een eilandgeleefd te hebben
en wedden dat als je de muis aan Hans laat zien dat ie gillend op een tafel gaat springen? haha
Echt niet, hij gaat gelijk een val maken om de muis te vangen, en daarna zijn naam van Hans Varaan Dundee te veranderen in Hans Speedy Gonzales Dundee.
en wedden dat als je de muis aan Hans laat zien dat ie gillend op een tafel gaat springen? haha en daarna: "maar ik heb wel een varaan gevangen"
(was speedy gonzales een muis?)
Een varaan gevist
De snelste muis van Mexico was ie toch ?
dat komt NADAT ie van de tafel afkomt haha (was speedy gonzales een muis?)
je hebt nog gelijk ook! maar hoe heet dat ene figuur dan die miep miep iaaaaaaaou riep dan...en snel wegrende?
het was wel een heel speciale varaan hoor... hij smaakte heel uniek naar kalkoen LOL
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
880 gasten en 6 vaste bezoekers